Hvad laver i piger??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. december 2010

CiSo

Baagøe skriver:

Der så jeg håndbold

Når ja, selvfølgelig!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. december 2010

Steph_Laurits

Jeg har lige talt i tlf i halvanden time med en herinde fra

Og nu sidder jeg og stener på kæresten der spiller Wii

Anmeld

11. december 2010

Ellim

Jeg drikker jordbær/banan milkshake - sidder med min bærbar i sofaen og tv'et kører på zulu!

Skal på arb i morgen fra 10-17 GAB - så lader også op til det..

Anmeld

11. december 2010

Carina1977

sophieamalia skriver:

Jamen det er jo netop det! Så må vi hygge os sammen!

Yeps....må man byde et stykke chokolade? Twist selvfølgelig hehe

Anmeld

11. december 2010

MamaLook

Jeg sidder bare her alene hjemme - kæresten er til julefrokost i kolding. Jeg har lige snakket i tlf med en veninde i 1,5 time, fordi hun har 'troubles in paradise'.

Har haft en rigtig god dag, fordi jeg har været i IKEA og købe de allersidste ting til babys ankomst  

Imorgen skal jeg i biffen og se HP7 med Christian og min moar, det bliver så hyggeligt, jeg glæder mig

Hyg jer, tøser, nu vil jeg se LOSER på tv3

Anmeld

11. december 2010

Mira0911

sophieamalia skriver:

Ja, de mænd skal der brokkes lidt over af og til.. Har han glemt at rydde op efter sig?

Hehe nej dog ikke... Han får bare altid hunden til hyle når de skal ud gå deres aftentur.. Det er fordi han bliver overgearet når han skal ud, og får at det får en ende, mener han at et lille niv øret er nok... 

Har sagt mange gange at han skal stoppe med det, for det hjælper overhovedet ikke... 

Anmeld

11. december 2010

Turtles

Jeg har nørdet den lidt på facebook.. Spiller nogle af de utallige spil der er der inde
Nu sidder jeg her og lure lidt

Anmeld

11. december 2010

CiSo

Carina1977 skriver:

Yeps....må man byde et stykke chokolade? Twist selvfølgelig hehe

Ja tak!! Jeg har kun nogle enkelte flødeboller, som ikke var så gode som de så ud!

Anmeld

11. december 2010

ekzunz

Jeg har lige rørt en bolledej sammen. Vi skal holde fødselsdag for 3 af vores drenge i morgen, så vi får gæster til brunch imorgen formiddag.

Og så pusler jeg om Klara og tørrer bræk op. Hun fik et hysterisk flip i Netto som varede 1 times tid (vi tog dog hjem), så faldt hun i søvn og sov 3 timer og de sidste 2 timer har hun så kastet op 4-5 gange.... Jeg håber virkelig ikke vi skal aflyse i morgen, men nu må vi se

Anmeld

11. december 2010

CiSo

MoarJ skriver:

Hehe nej dog ikke... Han får bare altid hunden til hyle når de skal ud gå deres aftentur.. Det er fordi han bliver overgearet når han skal ud, og får at det får en ende, mener han at et lille niv øret er nok... 

Har sagt mange gange at han skal stoppe med det, for det hjælper overhovedet ikke... 

Åhh... Ja det er også træls at hører på.. min papfar gør det samme, så hundene bliver helt oppe at kører.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.