Hvad laver i piger??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. december 2010

Carina1977

Nu ser jeg "the julekalender" den er sgi stadig hylende morsom, selvom jeg har set den en million gange

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. december 2010

Mira0911

sophieamalia skriver:

.. Ja kom du hellere igang med det..

Jeeeep.... 

Anmeld

11. december 2010

CiSo

Carina1977 skriver:

Nu ser jeg "the julekalender" den er sgi stadig hylende morsom, selvom jeg har set den en million gange

Nej, jeg bliver heller aldrig træt af den.. Because you are the one whit the biggest tænder and the grimmest tøj Hansi.

Anmeld

11. december 2010

Lillefe

hm.. lige nu er kæresten inde og tjekke til Nilan tror han har lidt ondt i mavsen.. så prøver han lige at prutte ham af.. Men ellers sad kæresten og mig og spillede Wow

Anmeld

11. december 2010

CiSo

Perl skriver:

hm.. lige nu er kæresten inde og tjekke til Nilan tror han har lidt ondt i mavsen.. så prøver han lige at prutte ham af.. Men ellers sad kæresten og mig og spillede Wow

Åhh stakkels pus..  Okay, spændende.. det har jeg aldrig prøvet.

Anmeld

11. december 2010

Carina1977

sophieamalia skriver:

Nej, jeg bliver heller aldrig træt af den.. Because you are the one whit the biggest tænder and the grimmest tøj Hansi.

Yeps og "Det var en mørk og stormfuld aften" eller "Oluuuuuf a står under mistelteeeen" "jaja a lige ve å puste grise op" hehe

Anmeld

11. december 2010

Low

Jeg sidder bare foran computeren og keder mig. Hundene i hjørnet ligger og sover/prutter imens lillemanden sover 

Anmeld

11. december 2010

CiSo

Carina1977 skriver:

Yeps og "Det var en mørk og stormfuld aften" eller "Oluuuuuf a står under mistelteeeen" "jaja a lige ve å puste grise op" hehe

hehe ja, og så videre og så videre.. det er en super julekalender.

Anmeld

11. december 2010

Lillefe

sophieamalia skriver:

Åhh stakkels pus..  Okay, spændende.. det har jeg aldrig prøvet.

Ja det er ligesom vores måde at hygge sammen mens ungerne sover nogen gange kan vi da også se en film eller noget

Anmeld

11. december 2010

CiSo

Low skriver:

Jeg sidder bare foran computeren og keder mig. Hundene i hjørnet ligger og sover/prutter imens lillemanden sover 

Det lyder som suuuuper hygge! Tror også min hund ligger og prutter, kan dog ikke lugte det...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.