Hvad laver i piger??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. december 2010

Carina1977

sophieamalia skriver:

Ja tak!! Jeg har kun nogle enkelte flødeboller, som ikke var så gode som de så ud!

Hehe købte et helt lager den anden dag, fordi de havde dem på tilbud. Ikke fordi det er særligt sundt for mig, men når nu chokolade er billig, så bliver man jo nødt til at købe det hehe

Flødeboller.....uhmmm

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. december 2010

CiSo

Ellim skriver:

Jeg drikker jordbær/banan milkshake - sidder med min bærbar i sofaen og tv'et kører på zulu!

Skal på arb i morgen fra 10-17 GAB - så lader også op til det..

Lækkert med milkshake! Og surt med arbejde imorgen..

Anmeld

11. december 2010

CiSo

Mirakelix skriver:

Jeg sidder bare her alene hjemme - kæresten er til julefrokost i kolding. Jeg har lige snakket i tlf med en veninde i 1,5 time, fordi hun har 'troubles in paradise'.

Har haft en rigtig god dag, fordi jeg har været i IKEA og købe de allersidste ting til babys ankomst  

Imorgen skal jeg i biffen og se HP7 med Christian og min moar, det bliver så hyggeligt, jeg glæder mig

Hyg jer, tøser, nu vil jeg se LOSER på tv3

Ja, man må jo hjælpe de veninder, når de er i problemer..

Dejligt at have alt på plads til den lille..

Anmeld

11. december 2010

Mira0911

sophieamalia skriver:

Åhh... Ja det er også træls at hører på.. min papfar gør det samme, så hundene bliver helt oppe at kører.

Og de kommer slet ikke nogle vejne med det... 

Anmeld

11. december 2010

CiSo

Turtles skriver:

Jeg har nørdet den lidt på facebook.. Spiller nogle af de utallige spil der er der inde
Nu sidder jeg her og lure lidt

Ja, og dem er der jo rigtig mange af inde på fb.. Har dog aldrig prøvet nogle af dem..

Anmeld

11. december 2010

CiSo

Znuzke skriver:

Jeg har lige rørt en bolledej sammen. Vi skal holde fødselsdag for 3 af vores drenge i morgen, så vi får gæster til brunch imorgen formiddag.

Og så pusler jeg om Klara og tørrer bræk op. Hun fik et hysterisk flip i Netto som varede 1 times tid (vi tog dog hjem), så faldt hun i søvn og sov 3 timer og de sidste 2 timer har hun så kastet op 4-5 gange.... Jeg håber virkelig ikke vi skal aflyse i morgen, men nu må vi se

Åhh hvor øv.. Håber hun bliver rask til imorgen så..

Anmeld

11. december 2010

CiSo

MoarJ skriver:

Og de kommer slet ikke nogle vejne med det... 

Nej nemlig..

Anmeld

11. december 2010

Mira0911

sophieamalia skriver:

Nej nemlig..

Så forstår det slet ikke... Ja ja nu sidder han og grov æder chips... Hmm... Jeg må igang med mine studenter guf... Mmm.... 

Anmeld

11. december 2010

CiSo

Carina1977 skriver:

Hehe købte et helt lager den anden dag, fordi de havde dem på tilbud. Ikke fordi det er særligt sundt for mig, men når nu chokolade er billig, så bliver man jo nødt til at købe det hehe

Flødeboller.....uhmmm

Ja, det er jo ikke tit de er på tilbud.. *host* kender det godt.

Anmeld

11. december 2010

CiSo

MoarJ skriver:

Så forstår det slet ikke... Ja ja nu sidder han og grov æder chips... Hmm... Jeg må igang med mine studenter guf... Mmm.... 

.. Ja kom du hellere igang med det..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.