Eva skriver:ungmor2008 skriver:Eva skriver:ungmor2008 skriver:Eva skriver:ungmor2008 skriver:
jeg vil helt sikker sige at man skal elske den person man vælger og få barn med, det er helt sikkeret det bedste for barnet. og for en selv.. (L)(L)
kan ikke forstå dem så bliver gravid uden og vide hvem faren er til deres barn... det giver mig nogen meget grimme tanker omkring sådan nogen mennesker..:S
Det har jeg gjort...må jeg høre dine tanker???
jeg vil gerne give dig mine tanker, men synes ikke du skal tage dem personlig, det vil jeg lige understregenogen af mine tanker er hvordan de kan få sig selv til det??
og om man ikke kommer til og føle sig frustret, når man ikke ved hvem faren er..??
for mig er det vigtigste at man ved hvem faren er..
men det er jo også sådan jeg har... :D
Jo...det er afskyeligt at min søn ikke har sin anden halvdel...og han lider meget under det..det er det værste ved det. I starten tænkte jeg en del på hvem der mon var faderen, hvordan han så ud osv osv....men tja, sådan er det bare og jeg ville ikke undvære min søn for noget i livet. Men det gør ondt at mit valg for 12 år siden har negativ indflydelse på hans liv.
Så jeg vil ikke anbefale donor...men synes adoption er en god måde for enlige kvinder.
Knus Eva.
man vil forhåbenlig aldrig fortryde at man får sine børn uandset hvordan man får dem...
det mit indlæg hentydet til var nu mest dem så går i byen og bliver gravid den vej.. :(
må nok indrømme at jeg ikke lige havde tænkt på donor:$
Tænkte jeg nok....men her var endnu et eksempel at man nemt for skrevet noget uden man tænker længere.:) Og det er helt fint....men jeg ville heller aldrig bare finde en at blive gravid med, men ja, vi er jo alle forskellige og jeg vil nødig stille mig til dommer over hvilke børn der har et godt liv. Tænker lidt det måske er nemmere fra starten at bo alene med sin mor end det jeg har budt mine børn ved at flytte fra deres far....åh, verden er sgu kompliceret, ikke...:S
Knus..
ja man kommer nemt til og skrive noget uden og tænkke det ordenlig igennem:D
nej... men det er der nogen der gøre, kender en som gjor det, og hun gjor det uden om manden, fordi han ikke kunne gøre hende gravid, synes det er utaknemligt gjort....:(
måske ville det være nemmer at man ikke bor med faren. men når man vælger og få børn med manden, så regner man vel ikke med at man engang skal fra hinanden.
det regner jeg i hver fald ikke med... men skulle det ske håber jeg på at mig og manden kan finde ud af det sammen, så vores søn ikke kommer til og lide under det... :D
ja livet er meget kompliceret, men det er det som giver livet indhold det også kærligheden(L)
Anmeld