Skal man være gift for at få børn?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Jeg vil kun have et barn hvis jeg er:

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

3.224 visninger
49 svar
0 synes godt om
31. august 2008

Nadi

Jeg har her i weekenden været sammen med en person som satte en masse tanker igang hos mig og som havde et helt andet syn på tilværelsen ift det med børn, ægtefæller osv. Og så er det her jo det rette forum at få mere indsigt i om jeg er helt ofrkert på den eller om hun er udenfor normen...

-Nadia

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. august 2008

Honningblomst

Du mangler en...behøver man overhoved en mand for at få børn...altså udover selv akten..;)
Hvis man har lyst og overskud til børn....så skal man gøre det, lige gyldigt hvad der ellers er...

Anmeld

31. august 2008

Nadi

Ja det skal man men det er bevidst jeg har udeladt den. For det er ikke det jeg er nysgerrig efter at vide. Jeg vil vide om folk kun vil have et barn med faderen hvis de er gift med ham eller om de kan få barnet med faderen selvom de ikke er gift.
Så nej jeg mangler ikke en.

Anmeld

31. august 2008

Honningblomst

Mener du helt alvorligt at du tror folk vil synes man skal være gift...undrer mig...:)

Anmeld

31. august 2008

Nadi

Det er ikke noget jeg tror. Det er noget jeg ved! Jeg har som skrevet været sammen med en person som inspirerede mig til denne afstemning. Men hvis baby.dk's brugere er enige med mig og ikke hende så er det jo bare godt :) Men ikke ens betydende med at der ikke findes mennesker som ikke vil have børn med mindre de er gift med faderen.

Anmeld

31. august 2008

Tynen

Nadi skriver:

Det er ikke noget jeg tror. Det er noget jeg ved!

:D

Anmeld

31. august 2008

A.

Eva skriver:

Du mangler en...behøver man overhoved en mand for at få børn...altså udover selv akten..;)
Hvis man har lyst og overskud til børn....så skal man gøre det, lige gyldigt hvad der ellers er...

det håber jeg at du ikke mener??det var for sjovt?

Anmeld

31. august 2008

A.

hmmm..:-osikke et mærkelig ?
hold da op man skal få børn fordi man elsker hinanden og om man er gift eller ej er jo lige meget

Anmeld

31. august 2008

Honningblomst

agnieszka skriver:

Eva skriver:

det håber jeg at du ikke mener??det var for sjovt?

Det mener jeg skam...hvad er der galt i det??? Altså at få børn hvis ikke man har en mand??

Anmeld

31. august 2008

BellaT

Da hvis man elsker faderen! Sgu da.:)) Man behøver da ikke være gift. Men jeg må da nok sige, at jeg har tænkt lidt over den manglende økonomiske sikkerhed, der ligger i, ikke at være gift... Jeg er ikke gift med min kæreste.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.