Lauras far og jeg

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. december 2010

Pige2009

Dansker i England skriver:

Ville bare ønske dig tillykke med en svær beslutning med håb om, at du og Laura har det godt. Knus

Mange tak for de søde ord Vi har det rigtig godt og jeg glæder mig for første gang i lang tid over livet

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. december 2010

Pige2009

Marco2 skriver:

Så godt at du ENDELIG ta'r den beslutning. 

Men jeg skal lige forstå … du køber en julegave til ham??

AG - undrende

Jeps. Sidste år gav vi også hinanden en lille gave "Fra Laura" Det samme gør vi i år...

Anmeld

18. december 2010

Pige2009

Shibby skriver:

Kanon

Syntes det er super at høre at du har taget dit eget liv i egne hænder

Tak Jeg er også utrolig stolt af mig selv

Anmeld

18. december 2010

Pige2009

Puslingen skriver:

Stort tillykke med den svære beslutning du har taget
Ønsker dig al held og lykke frem over
Knus

Tak søde. Det er også bare dejlig befriende

Anmeld

18. december 2010

Pige2009

LotteN skriver:

hvor er det bare dejligt og høre du har taget din beslutning og der er kommet styr på det.

Håber det hele kommer til at forløbe som ønsket

Mange tak - det håber jeg også

Anmeld

18. december 2010

twinboys

ville bare sende dig et varmt knus og ønske dig det bedste for dig og smukke Laura

Anmeld

20. december 2010

2721

Baagøe skriver:

Tak søde. Det er også bare dejlig befriende

Kan jeg sørme godt forstå. Det andet er så utroligt opslidene
Har selv prøvet det. Dog uden barn. Her havde det så en lykkelig sluting. MEN det sidder stadig i mig
Hatten af for at du har været stand til at stoppe den selvudslettende ring, hvis man kan kalde det det

Anmeld

20. december 2010

Carina1977

Ej jeg havde da lige misset den her tråd

Jeg synes det er et kanont valg du har taget dig  Kan godt forstå at du ikke vil have nogen mænd ind i dit liv det næste stykke tid, men pas nu på der ikke går for lang tid. Jeg har boet alene med min søn i 8½ år, og jeg siger dig bare jeg kan blive irriteret over de mindste småting omkring mænd. min kæreste kan bare irritere mig nogen gange. Der skal dælme ikke laves om i faste rutiner her *lol*  jeg elsker ham, men det er dælme svært pludselig at skulle tænke på andre end sit barn og sig selv. Så pas på der ikke går alt for længe...det er noget faaarligt noget hehe

Anmeld

20. december 2010

Pige2009

Puslingen skriver:

Kan jeg sørme godt forstå. Det andet er så utroligt opslidene
Har selv prøvet det. Dog uden barn. Her havde det så en lykkelig sluting. MEN det sidder stadig i mig
Hatten af for at du har været stand til at stoppe den selvudslettende ring, hvis man kan kalde det det

Det er nemlig rigtig selvdestruktivt og det er netop den ring jeg forsøger at bryde 

Anmeld

20. december 2010

Pige2009

Carina1977 skriver:

Ej jeg havde da lige misset den her tråd

Jeg synes det er et kanont valg du har taget dig  Kan godt forstå at du ikke vil have nogen mænd ind i dit liv det næste stykke tid, men pas nu på der ikke går for lang tid. Jeg har boet alene med min søn i 8½ år, og jeg siger dig bare jeg kan blive irriteret over de mindste småting omkring mænd. min kæreste kan bare irritere mig nogen gange. Der skal dælme ikke laves om i faste rutiner her *lol*  jeg elsker ham, men det er dælme svært pludselig at skulle tænke på andre end sit barn og sig selv. Så pas på der ikke går alt for længe...det er noget faaarligt noget hehe

Efter forholdet med Johnny, skal jeg finde mig selv og have ro på inden jeg overhovedet skal på udkig. Men der er selvfølgelig ingen der ved, hvad der sker. Jeg vil heller ikke lukke fuldstændigt af, så hvis muligheden byder sig, er jeg da åben

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.