Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Dansker i England skriver: Ville bare ønske dig tillykke med en svær beslutning med håb om, at du og Laura har det godt. Knus
Ville bare ønske dig tillykke med en svær beslutning med håb om, at du og Laura har det godt. Knus
Mange tak for de søde ord Vi har det rigtig godt og jeg glæder mig for første gang i lang tid over livet
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Marco2 skriver: Så godt at du ENDELIG ta'r den beslutning. Men jeg skal lige forstå … du køber en julegave til ham?? AG - undrende
Så godt at du ENDELIG ta'r den beslutning.
Men jeg skal lige forstå … du køber en julegave til ham??
AG - undrende
Jeps. Sidste år gav vi også hinanden en lille gave "Fra Laura" Det samme gør vi i år...
Shibby skriver: Kanon Syntes det er super at høre at du har taget dit eget liv i egne hænder
Kanon
Syntes det er super at høre at du har taget dit eget liv i egne hænder
Tak Jeg er også utrolig stolt af mig selv
Puslingen skriver: Stort tillykke med den svære beslutning du har tagetØnsker dig al held og lykke frem overKnus
Stort tillykke med den svære beslutning du har tagetØnsker dig al held og lykke frem overKnus
Tak søde. Det er også bare dejlig befriende
LotteN skriver: hvor er det bare dejligt og høre du har taget din beslutning og der er kommet styr på det. Håber det hele kommer til at forløbe som ønsket
hvor er det bare dejligt og høre du har taget din beslutning og der er kommet styr på det.
Håber det hele kommer til at forløbe som ønsket
Mange tak - det håber jeg også
ville bare sende dig et varmt knus og ønske dig det bedste for dig og smukke Laura
Baagøe skriver: Tak søde. Det er også bare dejlig befriende
Ej jeg havde da lige misset den her tråd
Jeg synes det er et kanont valg du har taget dig Kan godt forstå at du ikke vil have nogen mænd ind i dit liv det næste stykke tid, men pas nu på der ikke går for lang tid. Jeg har boet alene med min søn i 8½ år, og jeg siger dig bare jeg kan blive irriteret over de mindste småting omkring mænd. min kæreste kan bare irritere mig nogen gange. Der skal dælme ikke laves om i faste rutiner her *lol* jeg elsker ham, men det er dælme svært pludselig at skulle tænke på andre end sit barn og sig selv. Så pas på der ikke går alt for længe...det er noget faaarligt noget hehe
Puslingen skriver: Kan jeg sørme godt forstå. Det andet er så utroligt opslideneHar selv prøvet det. Dog uden barn. Her havde det så en lykkelig sluting. MEN det sidder stadig i migHatten af for at du har været stand til at stoppe den selvudslettende ring, hvis man kan kalde det det
Kan jeg sørme godt forstå. Det andet er så utroligt opslideneHar selv prøvet det. Dog uden barn. Her havde det så en lykkelig sluting. MEN det sidder stadig i migHatten af for at du har været stand til at stoppe den selvudslettende ring, hvis man kan kalde det det
Det er nemlig rigtig selvdestruktivt og det er netop den ring jeg forsøger at bryde
Carina1977 skriver: Ej jeg havde da lige misset den her tråd Jeg synes det er et kanont valg du har taget dig Kan godt forstå at du ikke vil have nogen mænd ind i dit liv det næste stykke tid, men pas nu på der ikke går for lang tid. Jeg har boet alene med min søn i 8½ år, og jeg siger dig bare jeg kan blive irriteret over de mindste småting omkring mænd. min kæreste kan bare irritere mig nogen gange. Der skal dælme ikke laves om i faste rutiner her *lol* jeg elsker ham, men det er dælme svært pludselig at skulle tænke på andre end sit barn og sig selv. Så pas på der ikke går alt for længe...det er noget faaarligt noget hehe
Efter forholdet med Johnny, skal jeg finde mig selv og have ro på inden jeg overhovedet skal på udkig. Men der er selvfølgelig ingen der ved, hvad der sker. Jeg vil heller ikke lukke fuldstændigt af, så hvis muligheden byder sig, er jeg da åben
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128