Lauras far og jeg

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. december 2010

2721

Stort tillykke med den svære beslutning du har taget
Ønsker dig al held og lykke frem over
Knus

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. december 2010

Pige2009

Noneother skriver:

Jeg tror helt klart at du har valgt rigtigt.

Ikke for at lyde negativ, men hvis han havde tænkt sig at gå fra damen, har han haft masser af tid til det.

Der skal nok være en fyr, der kan gøre sig fortjent til dig derude. 

Tak - men det er nu mere kompliceret end som så Foreløbig skal jeg lige finde mig selv igen og fyre er bandlyst

Anmeld

13. december 2010

Noneother

Baagøe skriver:

Tak - men det er nu mere kompliceret end som så Foreløbig skal jeg lige finde mig selv igen og fyre er bandlyst

Tja altså. Jeg har levet som single (med vilje) i 4år. - og det kan faktisk være rigtig befriende. Så lykke til da

Anmeld

13. december 2010

LotteN

hvor er det bare dejligt og høre du har taget din beslutning og der er kommet styr på det.

Håber det hele kommer til at forløbe som ønsket

Anmeld

13. december 2010

Pige2009

Noneother skriver:

Tja altså. Jeg har levet som single (med vilje) i 4år. - og det kan faktisk være rigtig befriende. Så lykke til da

Lige præcis. Jeg føler også en utrolig lettelse lige nu, da det nu blot er Laura og jeg

Anmeld

13. december 2010

Pige2009

Noneother skriver:

Lige præcis. Jeg føler også en utrolig lettelse lige nu, da det nu blot er Laura og jeg

Anmeld

13. december 2010

Pige2009

Noneother skriver:

Anmeld

13. december 2010

Pige2009

Baagøe skriver:

Ups - dobbelt op

Anmeld

13. december 2010

Nemesis

Baagøe skriver:

Nej, jeg synes ikke det er svært og tanken er, at han skal være alene med Laura, når de har lært hinanden at kende og hun har tillid til ham, så det er kun her i starten, at vi alle tre er sammen

Hvor lyder det altså godt og du lyder både afklaret og parat. Super godt. Knus Sisse

Anmeld

14. december 2010

Pige2009

ladydan1 skriver:

Hvor lyder det altså godt og du lyder både afklaret og parat. Super godt. Knus Sisse

Jeg har det også afsindig godt med det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.