Lauras far og jeg

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. december 2010

Dansker i England

Ville bare ønske dig tillykke med en svær beslutning med håb om, at du og Laura har det godt. Knus

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. december 2010

Pige2009

wamse skriver:

Super dejligt

Mange tak

Anmeld

13. december 2010

Pige2009

Jeg sender dig et ordentligt knus og glæder mig på dine vegne over den gode beslutning  

Kh

Rosa

Tak - jeg har det også utrolig godt med det

Anmeld

13. december 2010

Pige2009

mariamiss6 skriver:

Iiiiiih det lyder sgu godt

Er STOLT af dig

Jeg er nu også utrolig stolt af mig selv for en gangs skyld

Anmeld

13. december 2010

Marco2

Så godt at du ENDELIG ta'r den beslutning. 

Men jeg skal lige forstå … du køber en julegave til ham??

AG - undrende

Anmeld

13. december 2010

Shibby

Baagøe skriver:

Nu vil jeg lige skrive en update på hele situationen med Lauras far og jeg, da rigtig mange har sendt mig pb'er og spurgt til det hele.

Laura har ikke set Johnny siden 15/9 og jeg har efterhånden fået nok af den uvished, der hidtil har fulgt i hans kølvand, så vi får aftalt, at han skulle komme, så vi kunne tale ordentligt sammen sidste onsdag.

Han er dybt skuffet over, at jeg ikke har Laura hjemme, men jeg vil gerne tale ordentligt med ham uden nogen forstyrrende elementer. Han fortæller mig, at han stadig elsker mig, men er samtidig ærlig og ved ikke, hvor lang tid der går inden han kan flytte. Han foreslår selv, at han kan se Laura hver onsdag, så det skal han så til i det nye år.

Jeg var efterfølgende dybt splittet efter vores samtale, da jeg stadig elsker manden, men samtidig ønsker jeg ikke at spilde mit liv ret meget længere med at vente på ham. Derfor tog jeg i mandags en meget vigtig beslutning omkring vores forhold.

Min beslutning er, at jeg ikke ønsker at vente på ham, men at han må hænge i sit eget dynd med alt hvad der dertil hører, for jeg ved at jeg vil komme hurtigt videre, hvorimod han sidder uhjælpeligt fast med problemer, der hober sig mere og mere op. Derfor har jeg det faktisk rigtig godt lige nu og jeg føler mig utrolig lettet efter at have gået med mine egne miserable tanker hele efteråret.

Jeg føler virkelig, at jeg har taget ejerskab på mit eget liv og taget ansvar for, at jeg kan komme ordentligt videre med mit liv

Kanon

Syntes det er super at høre at du har taget dit eget liv i egne hænder

Anmeld

13. december 2010

Pige2009

Mathilde skriver:

Ej hvor er det godt!

Super sejt, at du tager ansvar for dit liv og for at komme videre Jeg tror helt sikkert, at det er den rigtige beslutning for dig og Laura.

Stort

Ja, det er nemlig bare rigtig godt og den helt rigtige beslutning for os begge

Anmeld

13. december 2010

Pige2009

Tina&Martin skriver:

Stort Linda

Ønsker jer alt held og lykke på jeres nye vej

Mange tak

Anmeld

13. december 2010

Pige2009

ladydan1 skriver:

Aii hvor godt! Jeg var nemlig lige ved at skrive til dig for at høre og så så jeg dit indlæg Synes det er rigtig godt du vil leve videre men vil det ikke være svært hvis du hver uge bliver erindrer om hvad der kunne være?Synes det lyder kanon godt at du er kommet så langt som du er.Knus Sisse

Nej, jeg synes ikke det er svært og tanken er, at han skal være alene med Laura, når de har lært hinanden at kende og hun har tillid til ham, så det er kun her i starten, at vi alle tre er sammen

Anmeld

13. december 2010

Pige2009

Tutter skriver:

Hvor er det godt for dig søde

Det er nemlig lige, hvad det er

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.