at gå fra sit lille barn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. december 2010

K&S

Min mand har altid haft børnene selv fra de var få dage gamle. Jeg har haft brug for at komme lidt væk. Selv da tvillingerne var små havde han dem ofte selv. Men han er jo deres far, så syntes ikke det er anderledes som når jeg har dem selv. De har ikke mere brug for mig som deres far.

Marianne

www.stjerneleg.dk

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. december 2010

PernilleB

Anonym skriver:

Hejsa.

Hvornår lod I jeres baby og far være alene og i hvor lang tid var i væk?

Tror anja var 3 mdr da jeg ville i byen og handle alene... blev ringet hjem efter 15 min.. så... det er sket to agnge siden og hun er nu 7 mdr...

Anmeld

12. december 2010

ESV

Tror Emilie har været et par måneder. jeg fik et massage gavekort i julegave jeg skulle bruge og handlede ind på vejen hjem så har vel været væk et par timer..

nu er jeg tilbage på job og det betyder weekend arbejde til mig hver anden søndag hvor de to er alene og de NYDER bare deres far/datter tid, hvor de kan tumle og lege og alt muligt uden den pylrede og bekymrede mor våger over dem!!

Anmeld

12. december 2010

Camillee

Hejsa.

Hvornår lod I jeres baby og far være alene og i hvor lang tid var i væk?

Elias var 10 dage mener jeg (:
vi var indlagt på neonatal og havde virkelig brug for en lille gå tur for at få klaret hjernen lidt men efter små 20 min luntede jeg tilbage til sygehuset kunne bare slet ikke undvære ham (:

men efter han fyldte 2 mdr har far og søn efterhånden været alene et par gange og især her i december, han hader mange mennersker, larn og især lydene fra kasse apperater så lader dem hellere hygge sig hjemme på sofaenet par timer ( han får desværre flaskebarn ) men er 100 % tryg ved at lade den være alene!  og så er det også rigtigt hyggeligt  at komme hjem bagefter og været savnet (:

Anmeld

12. december 2010

ekzunz

Baby og far var alene de første par timer efter fødslen.... Jeg fik AKS, og Lukas skulle på neonatal og jeg skulle først sys og på opvågningen et par timer. Bagefter blev jeg kørt på barselsgangen mens han stadig lå på neonatal, og der kom far ned til mig....ikke sjovt.

Men efter vi kom hjem, er der nok lige gået et par dage - og så har det kun været for et hurtigt smut i Netto. Han blev passet første gang da han blev storebror, da var han 15 1/2 md.

Anmeld

12. december 2010

Nalle

maria_wt skriver:

Samme uge tror jeg... Jeg skænker det ikke en tanke når min mand er alene med ham...

Anmeld

12. december 2010

Margorie

Da han var et par timer- jeg skulle lige i bad og have noget ny make up på inden vi skulle hjem fra sygehuset.. Far er jo lige så go som mor Ungerne er tit alene med far- ligesom de tit er alene med mig.. Hmm- tilgengæld er manden og jeg sjældent alene sammen hehe..

Anmeld

12. december 2010

morNov2010

Min søn var mindre end et døgn gammel, da han første gang var alene med far. Jeg skulle nemlig op at hente min store søn fra skole, da han havde haft en rigtig dårlig dag. Så i det tilfælde var det altså ældstemanden der havde mest brug for mor.... og det skulle han selvfølgelig have.

Og far er altså bare mange gange bedre her i huset. Han lugter jo ikke af mælk, så roen falder hurtigt over lillebror, når han kommer over til far og er lidt uroligt anlagt.

Anmeld

12. december 2010

sarahb

efter et par dage hvor jeg lige skulle handle og sætte den store af i dp og hente morgen mad. Jeg smutter hver morgen over med vores søn og henter morgenmad når manden er hjemme. Så hygger de 2 mens jeg har tid med den store.

Anmeld

12. december 2010

Nybagt mor

Her gik mange måneder - husker ikke præcist hvor længe.. Kunne slet ikke klare tanken om at være væk fra ham i starten.

I dag sender jeg ham dog i vuggestue selvom jeg har fri - han elsker simpelthen at komme derop og mosle med de andre, og så kan jeg få ordnet de småting man altid mangler

Han er netop fýldt 1 år.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.