at gå fra sit lille barn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.653 visninger
35 svar
0 synes godt om
11. december 2010

Anonym trådstarter

Hejsa.

Hvornår lod I jeres baby og far være alene og i hvor lang tid var i væk?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. december 2010

Lone Jakobsen

he he, det kan jeg faktisk ikke huske men tror han var knap en måned da jeg første gang var i fakta selv. en smuttur på ca ½ time

Anmeld

11. december 2010

SaNiNa

det var jeg da Nicklas var ca 1½ månede. fik tandpine og måtte til tandlæge.

Men derefter nok der længe før Nicklas ikke var med mig selvom far helt sikkert er lige så godt som jeg er.

Hvade bare utrolig svart ved at give slip på min lille dreng og har det også stadig den dag i dag. Jeg er helst samme med ham så meget som muligt og når jeg har fri fra arbejde har Nicklas også fri for dp.

Anmeld

11. december 2010

maria_wlt

Samme uge tror jeg... Jeg skænker det ikke en tanke når min mand er alene med ham...

Anmeld

11. december 2010

Zafir

Altså da Idun var lille kunne jeg slet ikke gå fra hende Jeg var første gang væk fra hende, da hun var 10 mrd. Hvor vi var væk i 3 timer eller deromkring.

Men nu med Frigg, bliver jeg jo nødt til det, indimellem, fordi jeg også har Idun at tage hensyn til. Men men men!!! - NÅr hun sover eller er velfodret, så kan jeg godt gå fra hende.

Faktisk er hun også blevet passet 'ude', hos min veninde, mens hun sov sin lange middagslur... Fordi Idun trængte til at være med MOR OG FAR uden lillesøster. Så der fik hun 4 timer, ude i byen med mor og far (10 min væk fra lillesøster). Der var hun.. hmmm... 6 uger tror jeg. GYYYS. MEN det gik rigtig godt (hun sov jo hehe)...

Men men -hvsi det er første barn, kan jeg godt forstå, at du ikke har lyst til at være væk fra din baby

Anmeld

11. december 2010

Low

Alexander var 5 dage. Jeg skulle i netto og handle

Anmeld

11. december 2010

Rosa

5 dage efter fødslen gik jeg en tur med en veninde og fik snakket det hele igennem, mens min sønikke var hjemme med farmand  Jeg havde ikke svært ved at overlade ham til sin far - det var jeg da 100% tryg ved 

Anmeld

11. december 2010

Pige2009

Anonym skriver:

Hejsa.

Hvornår lod I jeres baby og far være alene og i hvor lang tid var i væk?

Laura var 6 uger, da hendes far passede hende fra 18-4, hvor jeg var til julefrokost - har aldrig haft noget problem med at hun skulle være alene med ham

Anmeld

11. december 2010

Anonym trådstarter

Jeg har heller ingen kvaler med at lade mit lille barn være alene med farmand, men tænker mere at baby har brug for sin moar... -At det er mors hjerterytme, lugt osv barnet er vant og tryg ved.

Min er en lille mdr og jeg har en gang været i babysam i 15 min mens far gjorde klart til at tage med mig til frisøren så jeg ikke skulel være adskilt min baby så længe Er nok lidt pylret. I morgen har jeg besluttet mig for at skulle ned og have lidt sol, men har allerede nu dårlig samvittighed, selvom jeg næsten kan se solariet fra hvor jeg bor og max er væk i 20 min.

Anmeld

11. december 2010

Anonym trådstarter

Zafir skriver:

Altså da Idun var lille kunne jeg slet ikke gå fra hende Jeg var første gang væk fra hende, da hun var 10 mrd. Hvor vi var væk i 3 timer eller deromkring.

Men nu med Frigg, bliver jeg jo nødt til det, indimellem, fordi jeg også har Idun at tage hensyn til. Men men men!!! - NÅr hun sover eller er velfodret, så kan jeg godt gå fra hende.

Faktisk er hun også blevet passet 'ude', hos min veninde, mens hun sov sin lange middagslur... Fordi Idun trængte til at være med MOR OG FAR uden lillesøster. Så der fik hun 4 timer, ude i byen med mor og far (10 min væk fra lillesøster). Der var hun.. hmmm... 6 uger tror jeg. GYYYS. MEN det gik rigtig godt (hun sov jo hehe)...

Men men -hvsi det er første barn, kan jeg godt forstå, at du ikke har lyst til at være væk fra din baby

det er mit andet barn, men var alene med den store fra start nærmest så der var det ikke en mulighed at overlade hende til sin far. Derfor er det nok lidt sværere..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.