at gå fra sit lille barn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. december 2010

SussieThyssen

Anonym skriver:

Hejsa.

Hvornår lod I jeres baby og far være alene og i hvor lang tid var i væk?

Meget hurtigt lod jeg farmand være hjemme en times tid med den bette, selvfølgelig når de sov.
det var gerne i forbindelse med at jeg skulle handle.
Ingen problemer der.
Og lidt efter lidt blev mine udflugter længere.
men vil da tro det har sket når de var en 14 dage eller 3 uger.

Kærligst
Sussie

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. december 2010

Hansen97

2 dage... der var folketingsvalg...

Anmeld

11. december 2010

K&S

Indenfor den første uges tid  og jeg var vel væk en times tid...!

Anton er 4 måneder nu og har været passet mange gange af bedsteforældre og onkel/tante (jeg ser ikke far som pasning, han er jo bare FAR ) - han har været passet både nogle timer af gangen men også 3 gange med overnatning  og det nød både bedsteforældrene, Anton, manden og jeg  

Anmeld

11. december 2010

MariaJ

Ca 3 uger. I en halvtimes tid eller lidt mere mens jeg gik tur med hunden, og selv fik lidt luft. Jeg trængte rigtig meget til at komme lidt ud og bare være mig, og havde ingen problemer ved at lade hende være hjemme. Johanna derimod blev frygtelig ked af det et par gange, mens jeg var ude, og derefter gik der nogle måneder før vi prøvede igen.

Anmeld

11. december 2010

Lolli

Efter 5-6 dage var farmand tit alene med drengen mens jeg handlede (efter en god ammetur selvfølgelig ). Havde bare SÅ meget brug for lige at komme ud og være lidt "normal" uden baby på slæb.

Efter en månedstid var jeg ude at ride mindst én gang om ugen uden baby - en tur på 5 timer ca. Her malkede jeg ud og far gav flaske. Jeg havde altså meget brug for min "alene tid".

Anmeld

11. december 2010

Turtles

I den første uge efter han var født, var jeg ude og handle en times tid, mens han var hos Far..
Kunne mærke jeg havde brug for at komme lidt ud af hjemmet, og være mig lidt, og ikke kun være mor..
Og da han var omkring 3 mdr gammel blev han passet med overnatning første gang. Men jeg vågnede dog kl 07 og var klar til at hente ham.. Men trak den dog til kl 12..
En gang i mellem er det okay (syntes jeg) at få lov til at være sig selv, og ikke kun mor.

Anmeld

11. december 2010

Mira0911

Der gik over 1 år før Julie og farmand var alene første gang... 

Anmeld

11. december 2010

Carina1977

Anonym skriver:

Hejsa.

Hvornår lod I jeres baby og far være alene og i hvor lang tid var i væk?

Min søn var 2½ måned, da han første gang var alene sammen med sin far. Jeg skulle til polterabend hos en veninde. Da jeg kom hjem sad manden ved computeren og drengen i en skråstol lige ved siden af ham. hans første kommentar: han er da sørme nem at passe....jaja

Men ellers passede hans far ikke drengen særligt meget. Det var egentlig mig der stod for alting mens han gik i byen og festede. Så det var ikke fordi at jeg ikke kunne undvære ham, at han ikke blev passet af sin far så tit, men simpelthen fordi han var lidt for meget en festabe. Er han sgu endnu, men er blevet mere sit ansvar voksent nu

Anmeld

11. december 2010

Carina1977

Hov og jeg var væk i ca. 10 timer.

Anmeld

11. december 2010

Mi

Min mand har altid haft børnene selv fra de var få dage gamle. Jeg har haft brug for at komme lidt væk. Selv da tvillingerne var små havde han dem ofte selv. Men han er jo deres far, så syntes ikke det er anderledes som når jeg har dem selv. De har ikke mere brug for mig som deres far.

Marianne

www.stjerneleg.dk

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.