måske blir jeg upopulær

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. september 2008

fam.4xc

Kære Maria

Du er en af dem der ik læser mit indlæg rigtig...

Jeg er helt med på at vi alle er forskellige og det er slet slet ik det det handler om, det der UNDRE mig er at man ik selv kan aktivere eller føler at de SKAL aktiveres.

Caroline er afsted 3 dage om ugen fra ca 9.30-15 og de 2 fridage hun har med mor og lillesøster nyder hun jo også når først vi kommer igang med dagen, det jo lige i nuet hun siger øv hvorfor skal jeg ik i BH i dag:)

Kh Camilla der leger barnedåb med Caroline og hendes dukke mens lillesøster sover efter en hård shoppe tøse tur:D

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. september 2008

Heidi B

Vi er alle forskellige, men jeg kan heller ikke forstå det.
Jeg aktivere ikke mine børn. Jeg leger med dem... Vi bygger togbane, leger med dublo, leger med alle deres fine nye biler, lægger puslespil( krævende, for de gider kun tage brikkerne ud), tegner. Vi læser rigtig meget, mindst en time om dagen, synger meget. Danser, er ude, specielt gyngerne er et hit. Kan være kedeligt at stå der og gynge to drenge en timemen hvad gør man ikke.... Og når mor skal have pusterum eller en sjældent gang lave mad(det gør far normalt), så sætter jeg noget tegnefilm på. Og det har jeg ikke spor dårlig samvittighed over....
Men jeg ÆLSKER at holde fri med mine børn, men holder også af at have en dag for mig selv. Aflevere dem, når jeg skal noget de ikke kan være med til....
Men alles hverdag er forskellige og man skal tage udgangs punkt i sin egen familie, og få den til at fungere. Lige meget havd omverdenen siger og tænker.
Men kan kun gøre sig klog pegne erfaringer.
Hilsner Heidi.

Anmeld

1. september 2008

rlyn

Jeg kan ikke forstå at kvinder bruger så meget tid på at undre sig over andre folks valg her i livet!

Ja undskyld vil ikke lyde hård.

Synes bare det er synd at kvinder skal bruge så meget energi på at forklare (nærmest undskylde) deres valg her i livet.

Tror langt de fleste familier gør hvad der føles bedst for netop dem! Og alle disse vil også det bedste for deres børn.

Det som du Camilla gør med dit liv lyder jo super fedt for jer! Men hvis det ikke gør en lykkelig at tage på biblioteket og legestuen hver uge, men foretrækker at arbejde/spille tennis etc. - kan man også godt få en velfungerende familie.

Ved godt at du ikke ville støde nogle Camilla. Og det var heller ikke fordi det var så meget med dit indlæg at gøre... Vi skal bare passe på at vi ikke presser noget ned over hinanden. Kvinder lever jo efterhånden med konstant skyldfølelse... Og ofte fordi kvinderne dunker hinanden i hovedet... Har i hvert fald aldrig hørt en mand undre sig over hvad tid naboens barn bliver afleveret...

Fuldstændig enig :)

Knus
Rikke

Anmeld

1. september 2008

Heidi.

Rikke Lyngholm skriver:

Jeg kan ikke forstå at kvinder bruger så meget tid på at undre sig over andre folks valg her i livet!

Ja undskyld vil ikke lyde hård.

Synes bare det er synd at kvinder skal bruge så meget energi på at forklare (nærmest undskylde) deres valg her i livet.

Tror langt de fleste familier gør hvad der føles bedst for netop dem! Og alle disse vil også det bedste for deres børn.

Det som du Camilla gør med dit liv lyder jo super fedt for jer! Men hvis det ikke gør en lykkelig at tage på biblioteket og legestuen hver uge, men foretrækker at arbejde/spille tennis etc. - kan man også godt få en velfungerende familie.

Ved godt at du ikke ville støde nogle Camilla. Og det var heller ikke fordi det var så meget med dit indlæg at gøre... Vi skal bare passe på at vi ikke presser noget ned over hinanden. Kvinder lever jo efterhånden med konstant skyldfølelse... Og ofte fordi kvinderne dunker hinanden i hovedet... Har i hvert fald aldrig hørt en mand undre sig over hvad tid naboens barn bliver afleveret...

Fuldstændig enig :)

Knus
Rikke

ENIG.. Hvorfor ikke bare respektere de valg den enkelte laver?? De fleste valg bliver nok lavet på en ganske reel baggrund.
Dejligt med dem der går hjemme i flere år og ligeså med dem der vælger at starte på arbejde tidligt.. Jeg har personligt prøvet begge dele, og elskede begge dele.

Kh Heidi

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.