Hvad står Jeres weekend på ? :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. december 2010

Aprilmor11

Igår havde jeg weekend 11.30 og tog ned i byen med mor og derefter hjem til hende og bage klejner, brunkager, kage og så lave en masse æbleskiver, til gæster senere på aftenen så hygge om aften, i dag har jeg været i byen med svigerinde og en veninde, og har haft en anden veninde til hygge her hjemme, imorgen skal der pakkes da jeg flytter onsdag

God weekend til alle <3

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. december 2010

SaNiNa

Vi bager jule kage og slapper af

Anmeld

11. december 2010

Zafir

Lave julegaver + til min fættes fødselsdag...

Anmeld

11. december 2010

anne2009

Lørdag havde en veninden på besøg

Søndag afslapning, lidt kedeligt.

Har lyst til at shoppe nu, hvor butikkerne har søndagsåbent, men tror jeg bliver hjemme, kan ikke holde ud at shoppe med børnene, når centrene er propet i julen, bliver så stesset....

Anmeld

11. december 2010

SussieThyssen

MoarJ skriver:

Så blev det weekend! 

Jeg havde regnet med at jeg havde fri kl. 14 som normalt - Men nej... Da alle lederne skulle til Julefrokost kl. 13 - Fik vi sørme fri kl. 12... Det var sq herligt... Men lidt irriterende at vi først fik det afvide idag, hvor alle de andre afdelingere fik det afvide igår... Altså - De har jo vidst det længe - Men ja det er jo deres valg om hvornår de vil sige til folk, hvornår de har fri... 

Ja jeg tog hjem, slappede af og fik sovet end lille smule... Gjort klar til at få hunden til dyrlæge... 

Imorgen står den på rengøring... Bageri... Besøg fra noget familie... 

Søndag står den vidst bare på ren afslapning... 

God Weekend til Alle!! 

Takker 
i morgen søndag skal vi have den ældste + kæreste + børnebørn til eftermiddags te, og så skal min svigersøn sætte min nye opvaskemaskine til og hænge vores temmeligt enorme tv op på væggen.
Han er sådan en handyman og vvs'er så det er bare dejligt. Og ellers skal vi bare hyggenusse.

Kærligst
Sussie

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.