Hvad står Jeres weekend på ? :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. december 2010

eElak

Jeg er barnefri, så jeg skal have julefrokost. 

Har lige været til arbejdets i dag, og i morgen er der julefrokost herhjemme.. 

Søndag er oprydning i den store stil

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. december 2010

LinLin

Lørdag er "lave ingenting-dag"

Søndag skal vi med min bedstemor, mor, onkel + "påhæng" ud at hente juletræer Det er første gang David skal prøve det (vi har ikke selv plads til et...) så det bliver sjovt tror jeg

Og mandag holder han fri fra børnehave - der skal vi ud til hans oldemor og bage småkager

Anmeld

10. december 2010

Ploffer

Lige om lidt skal vi se julefilm på tv2....og så skal jeg lave klejnedej som kan ligge til imorgen.

Imorgen skal jeg have kogt klejnerne, mens manden min kører til specialkøbmanden og handler for mig  Om eftermiddagen skal vi hjem til mine svigerforældre og aflevere julesmåkager ( min svigermor er ikke det store bagemenneske, så det klarer jeg for hende &nbsp og så laver svigermor oksemørbrad med flødekartofler 

Søndag skal vi besøge min højgravide søster og hendes mand i Malmø, og hjælpe dem med at pynte juletræ  Mine forældre kommer også og min mor medbringer æbleskiver 

Rikke

Anmeld

10. december 2010

mor-til-vanessa

vanessa har fødselsdag i morgen, så vi skal ned og spise morgen mad hos min mor. så skal vi til juletræs fest og min veninde fra kbh kommer. skal have projekt lagkage færdig i morgen aften, så jeg kan komme mmf på søndag og pynte den og så får vi gæster søndag kl 14.

så det skal nok blive travlt, håber jeg kan følge med

Anmeld

10. december 2010

piadas

Julefrokost med en del af familien imorgen eftermiddag, håndbold i Gigantium i morgen aften (hvor Danmark skal TÆÆÆSKE Spanien ud af banen)!

Søndag skal sønnike spille fodboldkamp og bagefter når vi måske at komme hjem til det lokale center, hvor Sukkerchok kommer forbi og giver minikoncert.

Puha...! Og mig som efterhånden trænger til at hvile stængerne mere og mere....

Anmeld

10. december 2010

Mira0911

tjm skriver:

Lyder rigtig dejligt med tidligt fri og en hyggelig weekend du går i møde med din familie...

herhjemme skal vi have ryddet op - ihvertfald så godt man nu kan når man er mega forkølet.. Og så skal vi se en masse film lørdag aften og bare slappe af søndag med lækker mad

Du kan tro det var skønt... 

Hyggelig weekend I skal have Jer.. 

Anmeld

10. december 2010

Mira0911

Maja_4000 skriver:

Jeg skal bruge weekenden på at pleje mig selv ! :b

Har fået det lidt influenza-agtigt 
Skal have ks på onsdag og jm har pålagt mig at være 100% rask dér , ellers udskyder de det måske :/

God bedring... 

Anmeld

10. december 2010

Mira0911

ønskebarn74 skriver:

Afslapning i sofaen og ægscanning på søndag... WEEEEE

Det er jo spændende... 

Anmeld

10. december 2010

Mira0911

Mors LivaMus skriver:

Jeg skal bruge hele weekenden under min dyne, er syg 

Den helt store tur har ramt mig! ØV! 

Søndag tror jeg at jeg skal enten bagt eller lavet noget lækkert mad jeg kan ta med ind til min bror på mandag!

Øv da.. Rigtig god bedring til dig... 

Anmeld

10. december 2010

Sjl-msl-Mkl

Her hjemme skal vi hygge rigtig meget. Imorgen formiddag skal vi på biblioteket hvorefter vi spser deroppe, om eftermiddagen kommer der en gæst på besøg. Søndag skal vi ud og kælke. Men alle dage skal vi danse vildt til julemusik, det er et stort hit. Bare det at jeg går fuldstændig amok til en sag, Malou skræld griner.

God weekend til jer alle..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.