Hvad står Jeres weekend på ? :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. december 2010

JuelZ

MoarJ skriver:

Du kan tro det var skønt... 

Hyggelig weekend I skal have Jer.. 

hehe den ku sagtsen være bedre

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. december 2010

Maddox

Imorgen skal jeg hygge med god mad og rødvin, med et par skønne veninder, bl.a. Lauras*mor* herinde fra. Og jeg glæder mig heeelt vildt! Bagefter smutter vi nok en lille tur i Jomfru Ane gade   

Søndag skal jeg og børnene bage pebernødder og julekager

Kan kun blive en skøøøn weekend!

Anmeld

10. december 2010

MariaJ

Jeg skal arbejde noget af dagen i morgen, men manden har lovet at samle vores nye tremmeseng imens, så jeg ikke længere skal holde mig vågen om natten, fordi Johanna kravler ud af sin babyseng. Ellers skal vi hente julekassen ned fra loftet og pynte op og begynde så småt at rydde op og rydde ud i det værelse, der skal blive børneværelse.

Anmeld

11. december 2010

Becks

Jeg har været sammen med Dorthe og Runa i dag - Runa er endnu smukkere og dejligere i virkeligheden  Så har jeg været på job fra 19:30 til 23:30

Imorgen skal jeg være sammen med min veninde og gudsøn. Kl 16 skal jeg til julefrokost hos min søster og svoger.

Søndag skal jeg have lavet noget herhjemme, her trænger virkelig! Og skal arbejde fra mandag til søndag i næste uge, så SKAL have lavet noget søndag

Anmeld

11. december 2010

qp

Pakning, druk og dødsmetal

Anmeld

11. december 2010

Miamaja

Jeg tror vi slapper af i weekenden. tager op og er sammen med mandens bror lordag eftermiddag til middag (de bor i det vildeste hus paa hele 3 etager og vinplantage saa det er vildt fedt at haenge ud derovre sammen med hans sooode kone og smaa unger) og saa prove kjoler. lillemanden er blevet syg saa han sover en lang lur og vil nok helt tage det roligt og hygge.

Anmeld

11. december 2010

Isabella_mor

min kæreste og jeg skal være babysittere i dag til i morgen for min vennindes 7 mdr gamle datter... (hun er også min niece selvom min venninde og jeg ikke er i familie ) så vi skal bare max hygge og spise kartoffelmos og trille en lang tur med barnevognen.. ^_^

det skal nok blive skønt.

Anmeld

11. december 2010

Isabella_mor

qp skriver:

Pakning, druk og dødsmetal

lyder fisme lækkert.. gid det var mig mht. dødsmetallen.. men skal passe en dødsmetallers afkom i stedet, som jeg glæder mig til.. men det går heller ikke at hoppe til koncert med så stor en mave som  jeg render rundt med efterhånden..

Anmeld

11. december 2010

Carina1977

MoarJ skriver:

Så blev det weekend! 

Jeg havde regnet med at jeg havde fri kl. 14 som normalt - Men nej... Da alle lederne skulle til Julefrokost kl. 13 - Fik vi sørme fri kl. 12... Det var sq herligt... Men lidt irriterende at vi først fik det afvide idag, hvor alle de andre afdelingere fik det afvide igår... Altså - De har jo vidst det længe - Men ja det er jo deres valg om hvornår de vil sige til folk, hvornår de har fri... 

Ja jeg tog hjem, slappede af og fik sovet end lille smule... Gjort klar til at få hunden til dyrlæge... 

Imorgen står den på rengøring... Bageri... Besøg fra noget familie... 

Søndag står den vidst bare på ren afslapning... 

God Weekend til Alle!! 

Det er da altid fedt at få tidligt fri

Igår fredag havde jeg besøg af min kæreste. Mark blev hentet af hans far ved 19-tiden og så kom min kæreste så kl. 20.30. Vi fik snakket rigtigt meget og det var dejligt. Kl. blev vist 1 inden vi kom i seng. Han er så lige taget hjem igen her ved 11-tiden.

Idag lørdag har jeg været oppe og få handlet ind til næste uge. Lige om lidt tror jeg at jeg vil tage en lur i et par timer. Så skal jeg også lige huske at se håndbold iaften

imorgen søndag skal jeg op og have købe de sidste julegaver. Jeg mangler kun at få købt til min kæreste, min søn og en lille gave mere til min lillebror, men så er jeg også færdig med det  tror vi slutter af med at tage ind og få noget buffet  Så slipper jeg også for at lave aftensmad imorgen aften

Anmeld

11. december 2010

qp

isabellamor skriver:

lyder fisme lækkert.. gid det var mig mht. dødsmetallen.. men skal passe en dødsmetallers afkom i stedet, som jeg glæder mig til.. men det går heller ikke at hoppe til koncert med så stor en mave som  jeg render rundt med efterhånden..

Hehe... lyder sgu ikke helt tosset mht pasning, man kan jo lige så godt få det bedste ud af det når man alligevel render rundt og er gravid

Ohh well.... så har du jo en pasning på kontoen når du selv skal ud og  fyre den af når den lille er kommet til verden - glæd dig!!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.