Hvad står Jeres weekend på ? :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.484 visninger
34 svar
0 synes godt om
10. december 2010

Mira0911

Så blev det weekend! 

Jeg havde regnet med at jeg havde fri kl. 14 som normalt - Men nej... Da alle lederne skulle til Julefrokost kl. 13 - Fik vi sørme fri kl. 12... Det var sq herligt... Men lidt irriterende at vi først fik det afvide idag, hvor alle de andre afdelingere fik det afvide igår... Altså - De har jo vidst det længe - Men ja det er jo deres valg om hvornår de vil sige til folk, hvornår de har fri... 

Ja jeg tog hjem, slappede af og fik sovet end lille smule... Gjort klar til at få hunden til dyrlæge... 

Imorgen står den på rengøring... Bageri... Besøg fra noget familie... 

Søndag står den vidst bare på ren afslapning... 

God Weekend til Alle!! 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. december 2010

JuelZ

Lyder rigtig dejligt med tidligt fri og en hyggelig weekend du går i møde med din familie...

herhjemme skal vi have ryddet op - ihvertfald så godt man nu kan når man er mega forkølet.. Og så skal vi se en masse film lørdag aften og bare slappe af søndag med lækker mad

Anmeld

10. december 2010

otlitrom

Min weekend startede igår kl 15

I morges var vi til NF (), og nu er manden til julefrokost, mens jeg ligger herhjemme på sofaen og hygger mig, sammen med katten. I morgen får vi besæg af nogle gode venner til spisning og film, og søndag skal vi bare slappe af og vaske tøj, da vi rejser næste lørdag, og jeg ikke orker, når jeg kommer hjem fra job.

God weekend allesammen!

Anmeld

10. december 2010

Benjamins'mor

Iaften skal jeg bare hygge med kæresten foran tvet.

Imorgen skal vi ind og se Bjerringbro-Silkeborg spille mod Lemvigh-Thyborøn i håndbold. Om aftenen skal vi have spille aften med kærestens to brødre hvor vi skal spille nogle brætspil.

Søndag skal vi over til svigermor og svigerfar og have ''sokkegave'' og spise æbleskiver om aftenen mens vi ser pyrus.

Anmeld

10. december 2010

Mors LivaMus

Jeg skal bruge hele weekenden under min dyne, er syg 

Den helt store tur har ramt mig! ØV! 

Søndag tror jeg at jeg skal enten bagt eller lavet noget lækkert mad jeg kan ta med ind til min bror på mandag!

Anmeld

10. december 2010

Dinna88

Jeg skal i morgen ned og styrketræne, skrive så meget som muligt på min eksamen og så skal jeg passe Laulund87s datter om eftermiddagen/aftenen mens hun er til julefrokost med sin mand

På søndag kommer Laulund87, hendes datter og mand og spiser varm frokost hvorefter vi skal ud til quar20 og fotografere og SÅ skal jeg forhåbentlig skrive endnu mere på min eksamens opgaven.

Så her bliver det en travl weekend!

Anmeld

10. december 2010

ønskerbaby

Jeg vist godt jeg skulle hent min nevø idag fra dagpleje ca kl 3 så tænkt jeg kan jo nemt nå og tag over til en veninde men så ringet hun at oliver (nevø) havde feber så jeg skulle komme og hent ham øv tænkt jeg skal have en syg dreng hele weekenden men nej drengen fejler ikke noget han ville bare ikke spise noget idag nå men vi har da hygget hele dagen så går nok

i morgen skal vi over til min far oliver´s farfar og jule hygge

søndag skal vi vent på mor og far henter deres søn

god weekend alle sammen og glædelig jul

Anmeld

10. december 2010

Maja_4000

Jeg skal bruge weekenden på at pleje mig selv ! :b

Har fået det lidt influenza-agtigt 
Skal have ks på onsdag og jm har pålagt mig at være 100% rask dér , ellers udskyder de det måske :/

Anmeld

10. december 2010

wamse

Skal op til min ekssvigerfamilie og eksmand i morgen, så de kan have samvær med min datter Kører hjemmefra kl 9 og kommer hjem en gang i morgen aften. Søndag vil vi sove længe og lade op til en ny uge.

Anmeld

10. december 2010

ønskebørn74

MoarJ skriver:

Så blev det weekend! 

Jeg havde regnet med at jeg havde fri kl. 14 som normalt - Men nej... Da alle lederne skulle til Julefrokost kl. 13 - Fik vi sørme fri kl. 12... Det var sq herligt... Men lidt irriterende at vi først fik det afvide idag, hvor alle de andre afdelingere fik det afvide igår... Altså - De har jo vidst det længe - Men ja det er jo deres valg om hvornår de vil sige til folk, hvornår de har fri... 

Ja jeg tog hjem, slappede af og fik sovet end lille smule... Gjort klar til at få hunden til dyrlæge... 

Imorgen står den på rengøring... Bageri... Besøg fra noget familie... 

Søndag står den vidst bare på ren afslapning... 

God Weekend til Alle!! 

Afslapning i sofaen og ægscanning på søndag... WEEEEE

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.