kan det være tegn på bækkenløsning?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. december 2010

mortilnoahogmelina

Mette 27 skriver:

Forstår slet ikke at i kan have så dårlige oplevelser med jeres læger, min har tvunget mig til at gå hjemme siden jeg var 10 uger henne. Skal dog lige siges at det var fordi jeg styrt blødte helt vildt, men med min første fik jeg bækkensmerter, men jeg gjorde ikke vildt meget ved det, da der var kort tid igen. Denne gang kom de så omkring uge 8 for engang bækkenløsning altid bækkenløsning, men er sygemeldt resten af tiden selv om det ikke passer mig at gå hjemme. Skal på Ringe rygcenter midt i januar og tjekkes da mit venstre ben sover konstant og jeg nogle gange helt mister følelsen og falder pga. en stor diskusprolaps fra min første graviditet, men min læge sagde de helt sikkert ville hjælpe mig med mit bækkenløsning, for der skulle helt sikkert gøres noget ved det.. 

Mine smerter sidder i lænden går ned i benene, nogle af dem kan dog være fra min diskusprolaps og så frygtelige smerter i skambenet, hvis jeg er rundt mere end en 1 time så ligger jeg langs i flere dage og det er ikke sjovt med en søn på 3½ og en mand der køre julehandel i toys r us, men mange mange timer om ugen. Om natten hvis jeg vender mig i sengen eller har jeg sidder på gulvet med min søn så knækker mit bækken når jeg rører mig. Så pas på jer selv, lad være med at støvsuge da det kan gøre det meget værre og så lyt til jeres smerter og slap godt af. huske når man sidder skal benene være samlet og gerne en pude mellem dem når man sover. Jeg lyttede ikke efter min læge første gang og tro mig jeg fortryde den dag i dag for jeg skal leve i et smerte helved nok resten af livet. 

Undskyld det blev så langt men det er så vigtigt at passe bedre på sig selv.. 

Ej hvor sjovt , kan læse din mand arbejder i Toys R us . Hvor henne dog ?? - det gør jeg nemlig selv

Undskyld dette indlæg TS

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. december 2010

_-Kathrine-_

Hejsa!

Ville lige fortælle at jeg har fået konstateret en begyndende bækkenløsning.. Har meget ondt i skambenet foran(nærmest som om nogen har sparket mig meget hårdt lige i skridtet) :-( og i hofterne... Det startede i uge 20 hvor jeg ringede til lægen og forklarede symptomerne. Hun trykkede og hev lidt i mig (av...) Opfordrede mig til en sygemelding, men jeg startede med en tur ved fysioterapeuten, som også opfordrede mig til sygemelding-dog kun en deltids da han ikke ville anbefale mig at gå og være totalt passiv derhjemme, da jeg sikkert så ville få en hård fødsel...! Jeg fik en masse øvelser til at laver herhjemme, og de hjælper mig rigtig meget....! Jeg er idag deltidssygemeldt da jeg har accepteret overfor mig selv at jeg ikke kan holde til det og jeg får mere og mere ondt...!

Så syns du ihvertfald i første omgang skal få en henvisning til en fysioterapeut... de kan gøre rigtig meget for dig....

Kathrine

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.