kan det være tegn på bækkenløsning?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. december 2010

SussieThyssen

betiinsen skriver:

tak for dit svar.. skal jeg sende dig en pb eller for vil gerne vide noget mere om det? Har overvejet det i en uges tid om det er det.. var ude og handle med min mor i tyskland, og kan ikke stå op længe af gangen unden at få ondt nederst ved rykken og så får jeg sådan nogle jag.. og så har jeg det der med mine hofter ikke sidder rigtigt agtigt.. det er ret svært at forklare...

Forstår glimrende ud fra din første beskrivelse hvordan du har det.
Ja, kan lægge en forklaring herinde hvis du vil eller sende en pb, men kunne se at andre også har deres problemer, så måske var det en god ide, at holde det her i tråden.
Skriver gerne i morgen...håber du kan vente så længe. Men vil lige gentage at du burde få en tid hos lægen og en henvisning til fys.
Lægen kan ved nogle testøvelser med dig, vurdere om du har begyndende bækkenløsning.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. december 2010

malenecl

betiinsen skriver:

ja ved du hvad dit er? er begyndt at tage mig selv i ikke at gå helt som jeg plejer osv.. ved ikke om det er for at beskytte min krop så det ikke gør ondt..

Nej desværre. Har ikke været ved lægen og få det tjekket, men har fået at vide af min veninde at det nok er bækkenløsning.

Anmeld

9. december 2010

betiinsen

SussieThyssen skriver:

Forstår glimrende ud fra din første beskrivelse hvordan du har det.
Ja, kan lægge en forklaring herinde hvis du vil eller sende en pb, men kunne se at andre også har deres problemer, så måske var det en god ide, at holde det her i tråden.
Skriver gerne i morgen...håber du kan vente så længe. Men vil lige gentage at du burde få en tid hos lægen og en henvisning til fys.
Lægen kan ved nogle testøvelser med dig, vurdere om du har begyndende bækkenløsning.

okay tusind tak.. jo må du meget gerne gøre i morgen, og gerne herinde da jeg også kan se der er flere der har det sådan.. det ville bare være super..

Ja skal til en ekstra kønsscanning i morgen, så vil se om jeg kan få en tid på mandag eller en dag i næste uge

Anmeld

9. december 2010

betiinsen

malenecl skriver:

Nej desværre. Har ikke været ved lægen og få det tjekket, men har fået at vide af min veninde at det nok er bækkenløsning.

tror jeg måske også.. har du også overvejet at gå til lægen.. jeg tænker at jeg nok burde da jeg udover at studere arb. i h&M, og der står jeg ved kassen 5-6 timer i træk uden at sidde ned mere en 10 min ca.. og der kan jeg næsten ikke stå op til sidst.. altså det går nok endnu, men kan mærke at det er blevet værre.. så må hellere lige snakke med lægen..

Anmeld

9. december 2010

sandratobias

betiinsen skriver:

ja må jeg hellere gøre så... er der nogle ting der er anderledes for dig når du nu har bækkenløsning? og hvordan kan lægen se om man har det?

må hellere få en tid i næste uge, for kan det ikke blive værre og værre?

Jamen det med at gå, stå, sidde og ligge på samme side for længe det gør ondt.. 

Hun trykkede lidt rundt, og må indrømme det gjorde mere ondt da hun trykkede... Ikk for at skræmme dig, men det er bar noget der ska tjekkes... 

Det kan sagtens blive værre, hvis man ikk passer på og tar det hensyn som der ska til... 

Anmeld

9. december 2010

SussieThyssen

betiinsen skriver:

okay tusind tak.. jo må du meget gerne gøre i morgen, og gerne herinde da jeg også kan se der er flere der har det sådan.. det ville bare være super..

Ja skal til en ekstra kønsscanning i morgen, så vil se om jeg kan få en tid på mandag eller en dag i næste uge

Oki..så siger vi det..men er først hjemme sidst på dagen, så du/I må lige bære over med mig hvis jeg ikke kommer med svaret før.
Natnat...nu går Sussie i seng og siger tak for i dag.

Anmeld

9. december 2010

betiinsen

sandratobias skriver:

Jamen det med at gå, stå, sidde og ligge på samme side for længe det gør ondt.. 

Hun trykkede lidt rundt, og må indrømme det gjorde mere ondt da hun trykkede... Ikk for at skræmme dig, men det er bar noget der ska tjekkes... 

Det kan sagtens blive værre, hvis man ikk passer på og tar det hensyn som der ska til... 

ja det lyder ret meget sådan jeg også har det.. nok ikke så voldsomt endnu, men som du siger, det kan jo komme. så ringer til lægen i morgen eller mandag og får en tid.. et eller andet er der nok

Anmeld

9. december 2010

betiinsen

SussieThyssen skriver:

Oki..så siger vi det..men er først hjemme sidst på dagen, så du/I må lige bære over med mig hvis jeg ikke kommer med svaret før.
Natnat...nu går Sussie i seng og siger tak for i dag.

okay tak, jo det er helt iorden.. dejligt du vil skrive lidt om det

sov godtnat nat

Anmeld

10. december 2010

sandratobias

betiinsen skriver:

ja det lyder ret meget sådan jeg også har det.. nok ikke så voldsomt endnu, men som du siger, det kan jo komme. så ringer til lægen i morgen eller mandag og får en tid.. et eller andet er der nok

Det var heller ikk rigtigt voldsomt ved mig i starten... Men det er det blevet efterhånden, er ikk så god til at huske og passe på med nogle ting... Ska lige mærke det først... 

Men hold dig fra bowling, det gjorde mit værre... 

Anmeld

10. december 2010

betiinsen

sandratobias skriver:

Det var heller ikk rigtigt voldsomt ved mig i starten... Men det er det blevet efterhånden, er ikk så god til at huske og passe på med nogle ting... Ska lige mærke det først... 

Men hold dig fra bowling, det gjorde mit værre... 

ja må jeg nok hellere lade vær med.. hehe ingen bowling til mig.. heh..

ja kunne godt forstille mig det bliver værre jo længere man kommer hen.. men hvor tidligt fik du det ca?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.