kan det være tegn på bækkenløsning?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.916 visninger
31 svar
0 synes godt om
9. december 2010

betiinsen

hej piger.. har efterhånden ondt når jeg står op noget tid af gangen på arb. osv. og har lagt mærke til at mine hofter nærmest føles som om de nogle gange er ved at hoppe af led.. ved godt det lyder mærkeligt..

Men fx. når kæresten og jeg har sex, og jeg bevæger mig er er det som om mit underliv/ eller hofter ikke har godt af de bevægelser..

ej ved det lyder underligt men undre mig bare..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. december 2010

betiinsen

ingen der ved det?

Anmeld

9. december 2010

Minmio

betiinsen skriver:

hej piger.. har efterhånden ondt når jeg står op noget tid af gangen på arb. osv. og har lagt mærke til at mine hofter nærmest føles som om de nogle gange er ved at hoppe af led.. ved godt det lyder mærkeligt..

Men fx. når kæresten og jeg har sex, og jeg bevæger mig er er det som om mit underliv/ eller hofter ikke har godt af de bevægelser..

Har selv tænkt over det, for jeg har det på samme måde

Anmeld

9. december 2010

betiinsen

ja ikke.. man ved jo ikke hvordan hvad føles, så kan virkeligt være svært.. hmm.. må håbe der er nogen der kan hjælpe os

Anmeld

9. december 2010

SussieThyssen

betiinsen skriver:

Det kunne godt lyde sådan søde...for du burde ikke være så tung i bækkenet allerede at det skulle give den slags gener.
Så få en tid hos lægen og evt en henvisning til fys.
Skriv til mig, hvis du vil vide lidt mere om bækkenløsning.

Kærligst
Sussie

Anmeld

9. december 2010

betiinsen

SussieThyssen skriver:

Det kunne godt lyde sådan søde...for du burde ikke være så tung i bækkenet allerede at det skulle give den slags gener.
Så få en tid hos lægen og evt en henvisning til fys.
Skriv til mig, hvis du vil vide lidt mere om bækkenløsning.

Kærligst
Sussie

tak for dit svar.. skal jeg sende dig en pb eller for vil gerne vide noget mere om det? Har overvejet det i en uges tid om det er det.. var ude og handle med min mor i tyskland, og kan ikke stå op længe af gangen unden at få ondt nederst ved rykken og så får jeg sådan nogle jag.. og så har jeg det der med mine hofter ikke sidder rigtigt agtigt.. det er ret svært at forklare...

Anmeld

9. december 2010

sandratobias

Zyz det lyder meget som mit... Og jeg har bækkenløsning... 

Men kom til læge så det kan blive undersøgt..

Anmeld

9. december 2010

betiinsen

ja må jeg hellere gøre så... er der nogle ting der er anderledes for dig når du nu har bækkenløsning? og hvordan kan lægen se om man har det?

må hellere få en tid i næste uge, for kan det ikke blive værre og værre?

Anmeld

9. december 2010

malenecl

betiinsen skriver:

tak for dit svar.. skal jeg sende dig en pb eller for vil gerne vide noget mere om det? Har overvejet det i en uges tid om det er det.. var ude og handle med min mor i tyskland, og kan ikke stå op længe af gangen unden at få ondt nederst ved rykken og så får jeg sådan nogle jag.. og så har jeg det der med mine hofter ikke sidder rigtigt agtigt.. det er ret svært at forklare...

Sådan har jeg det også! Hvis jeg står op for længe af gangen eller sidder for længe får jeg også rigtig ondt. Og nogle gange kan jeg ikke rigtig gå fordi det gør så ondt i min hofte og ned af benet ..

Anmeld

9. december 2010

betiinsen

malenecl skriver:

Sådan har jeg det også! Hvis jeg står op for længe af gangen eller sidder for længe får jeg også rigtig ondt. Og nogle gange kan jeg ikke rigtig gå fordi det gør så ondt i min hofte og ned af benet ..

ja ved du hvad dit er? er begyndt at tage mig selv i ikke at gå helt som jeg plejer osv.. ved ikke om det er for at beskytte min krop så det ikke gør ondt..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.