Et lille hej.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. december 2010

Sees

klokkeblomst93 skriver:

Kunne også sagtens forstille mig min mor og far blive sådan. Er bare bange for at smile bomben, når først den er sprunget er det hele godt.. Sådan tænker jeg det lidt..

Jamen din kæreste har jo fuldstændig ret.. Man tænker bare ikke over til hverdag, at folk snakker om en.

Ja, det er helt rigtigt.. Og de mennesker der forlader mit liv, hvis det er.. er som sagt ikke værd at samle på!!

Åhh det er dejligt lige at få lettet tankerne lidt.. Nu vil jeg bare gerne have et svar på det hele..

Sådan noget med at "smide bomben" det skal bare overståes.
Jeg kan sagtens huske følelsen .. Det var hårdt, men da det først var sagt så faldte mine skuldre også ned på plads igen - Sikke en lettelse!

Håber du snart får svar på om hvorvidt der er en spir i maven.. Har du flere spørgsmål, eller tanker skal du også være velkommen til at skrive til mig privat.

Håber på det bedste for dig.

STORT

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. december 2010

jlea

Sees. skriver:

Sådan noget med at "smide bomben" det skal bare overståes.
Jeg kan sagtens huske følelsen .. Det var hårdt, men da det først var sagt så faldte mine skuldre også ned på plads igen - Sikke en lettelse!

Håber du snart får svar på om hvorvidt der er en spir i maven.. Har du flere spørgsmål, eller tanker skal du også være velkommen til at skrive til mig privat.

Håber på det bedste for dig.

STORT

Ja, man får det så godt bagefter.. det er bare med at finde det rigtige tidspunkt..

Tusind tak, det håber jeg også.. Håber på jeg kan komme til at teste en af de løbende dage.. Ved jeg kan mandag, måske før.. og så opdaterer jeg herinde! Og igen tak, det er jeg rigtig glad for!

Det her bliver ihvertfald ikke det sidste du/i hører til mig herinde, det er jeg sikker på.

Anmeld

9. december 2010

Sees

klokkeblomst93 skriver:

Ja, man får det så godt bagefter.. det er bare med at finde det rigtige tidspunkt..

Tusind tak, det håber jeg også.. Håber på jeg kan komme til at teste en af de løbende dage.. Ved jeg kan mandag, måske før.. og så opdaterer jeg herinde! Og igen tak, det er jeg rigtig glad for!

Det her bliver ihvertfald ikke det sidste du/i hører til mig herinde, det er jeg sikker på.

Tror desværre ikke der findes noget rigtigt tidspunkt til sådan noget - Det skal vidst bare overståes, tror du ikke?

Held og lykke med det hele - Ser frem til at høre en opdatering fra dig.

Anmeld

9. december 2010

jlea

Sees. skriver:

Tror desværre ikke der findes noget rigtigt tidspunkt til sådan noget - Det skal vidst bare overståes, tror du ikke?

Held og lykke med det hele - Ser frem til at høre en opdatering fra dig.

Jo, det har du vidst ret i.. Det er nok bare med at få det sagt! men nu vil jeg først finde ud af, om der overhovedet er en bombe der skal smides.. Og igen tak, fordi du gad tage dig tid til dette, selvom du ikke kan se hvem jeg er, hvis man kan sige det sådan..

Anmeld

9. december 2010

Sees

klokkeblomst93 skriver:

Jo, det har du vidst ret i.. Det er nok bare med at få det sagt! men nu vil jeg først finde ud af, om der overhovedet er en bombe der skal smides.. Og igen tak, fordi du gad tage dig tid til dette, selvom du ikke kan se hvem jeg er, hvis man kan sige det sådan..

Det var skam så lidt - Det er jo det vi er her for.
For at være der for hinanden!

Anmeld

9. december 2010

jlea

Sees. skriver:

Det var skam så lidt - Det er jo det vi er her for.
For at være der for hinanden!

Ja, dejligt!! glæder mig til at få testet, og få denne tvivl ud af verdenen..

Anmeld

9. december 2010

signe.

Hej med dig

Har lige læst alle indlæggene, og først og fremmest - velkommen til

Det er altid en mystisk følelse at stå med, når man ikke ved om det er enten eller.. Synes alt det du har spurgt om lyder ganske fornuftigt, og allerede der kan vi vist godt sige at du IKKE er " en af dem" at få et barn er en stor ting, om man er i et forhold, er under uddannelse m.m har egentlig ikke ret meget at sige, for når først babyen er kommet, finder man ud af det hele.. ikke for at fortale at man ikke skal have en uddannelse, men har da en veninde på 23 som har 3 børn(fik det første da hun var 18) ingen uddannelse, men er forlovet(faren til de 3 kære unger), har hus + hund og fast arbejde.. så hvis bare man er villig til at sige at nu kommer der 1 som har 1 prioritet end en selv, så tror jeg på det hele kommer og er da sikker på at dine forældre bare bliver glade over at skulle være bedsteforældre

tror jeg kan sige for mig selv og andre herinde at vi da gerne venter opdatering på om der er en lille bebs... og du skal være velkommen til at skrive privat også..

Hilsen Signe,23 år og mor til Hasse

Anmeld

9. december 2010

jlea

Mor-til-Hasse skriver:

Hej med dig

Har lige læst alle indlæggene, og først og fremmest - velkommen til

Det er altid en mystisk følelse at stå med, når man ikke ved om det er enten eller.. Synes alt det du har spurgt om lyder ganske fornuftigt, og allerede der kan vi vist godt sige at du IKKE er " en af dem" at få et barn er en stor ting, om man er i et forhold, er under uddannelse m.m har egentlig ikke ret meget at sige, for når først babyen er kommet, finder man ud af det hele.. ikke for at fortale at man ikke skal have en uddannelse, men har da en veninde på 23 som har 3 børn(fik det første da hun var 18) ingen uddannelse, men er forlovet(faren til de 3 kære unger), har hus + hund og fast arbejde.. så hvis bare man er villig til at sige at nu kommer der 1 som har 1 prioritet end en selv, så tror jeg på det hele kommer og er da sikker på at dine forældre bare bliver glade over at skulle være bedsteforældre

tror jeg kan sige for mig selv og andre herinde at vi da gerne venter opdatering på om der er en lille bebs... og du skal være velkommen til at skrive privat også..

Hilsen Signe,23 år og mor til Hasse

Tusind tak for det!

Ja, det er ikke en særlig rar situation. Og tak fordi du ikke syntes jeg lyder som " en af dem" det vil jeg heller ikke selv mene jeg er..  Dejligt at hører omkring din venindes solstråle historie.. Og er meget glad for i gerne vil vente på opdatering, det er dejligt der er nogle man kan dele "svaret" med! Også tak fordi du gerne vil lytte, det sætter jeg pris på!

Anmeld

9. december 2010

SussieThyssen

klokkeblomst93 skriver:

Hej med jer, her på baby.

Jeg er ny herinde, og vil lige præsenterer mig.

Jeg vil helst ikke oplyse navn også videre endnu, da jeg ikke ved om jeg er gravid endnu.

Jeg er en pige på 17 år, der er en smule bange for jeg er gravid, og derfor tænkte jeg man kunne få en smule vejledning og svar på det man mangler svar på, når man ikke lige føler for at tale med ens forældre omkring det.

Håber det er okay, og jeg vil glæde mig til at hygge snakke med en masse af jer.

Glædelig jul.

Velkommen til søde fe..håber du vil blive glad for at være herinde sammen med os andre.

Kærligst
Sussie

Anmeld

9. december 2010

Pena

klokkeblomst93 skriver:

Uha

Hvis jeg var dig ville jeg teste i morgen tidlig. Der er jo ikke noget mistænkeligt i at låse døren hvis nu man gerne vil på toilettet. Den uvished du går med skal da ikke køre indtil mandag.

Som sagt det tager kun et par minutter at tage testen. Så skynd du dig at få den taget i morgen tidlig. Og hvis der ikke er noget, kan du ånde lettet op og nyde weekenden, eller bruge weekenden til at fortælle dine forældre det.

Det ville jeg ihvertfald gøre.

Og velkommen til.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.