Et lille hej.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. december 2010

Sees

klokkeblomst93 skriver:

Dejlig at hører du var i samme båd! Men er virkelig bange for at folk skal "smide mig væk" hvis du forstår.. Og er SÅ bange for mine forældre skal blive pinlig over mig, men er mest af alt bange for hvis faderen skal frem i billedet, fordi det er absolut ikke en mine forældre ønsker skulle være far for deres barnebarn!

Ja uddannelsen er nok ikke det størete problem.. Den skal jeg nok få uanset hvad ende på dette bliver!

Hvis folk smider dig væk, så siger det da vidst bare mere om dem, end om dig, gør det ikke?
Jeg har mistet mange i mit liv, grundet min graviditet - Det var sgu hårdt, men det viste mig også bare hvem der var værd at have i mit liv!

Hvorfor skulle dine forældre blive pinlige over dig?
Nok vil de få et chok til at starte med, men er da sikker på at de vil støtte dig, når chokket så har lagt sig.
Du skal jo stadig huske at det er DIG det handler om, og ikke dem.

Om det er en narkoman, en kriminel, eller svigermors drøm der er far til dit barn er jo lige meget - Så længe DU opdrager barnet i den rigtige retning.
Barnet kan jo ikke gøre for hvordan faderen/moderen er, og skal dælme heller ikke bøde for det.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. december 2010

Jakob'sMor

klokkeblomst93 skriver:

Ja, det er rigtig nok.. Tror bare min mor vil undre sig over jeg er inde på badeværelset alene da jeg altid plejer at have døren åben om morgenen når jeg lægger make up.

Regner slet ikke med støtte fra faderens side, og ønsker egentlig heller ikke han ved det hvis det er at jeg er gravid.. I sidste ende jo, der tror jeg da nok at jeg vil få støtte fra min familie og venners side, har bare altid fået af vide, at jeg bare aldrig skulle blive " en af dem" det må du love mig, har min mor altid sagt, men samtidig har hun sagt at hun vil støtte mig gennem alt..

Hmm, ja det lyder lidt svært..

Men tror du ikke det kan lade sig gøre?

Nu kender jeg ikke din mor, men jeg tør næsten sige at hun bliver glad.

Min graviditet var slet slet ikke planlagt - og jeg frygtede også en helt masse kommentar fra folk, men har ikke fået andet end støtte og min mor glæder sig rigtig meget.

Du må bare ikke tage din beslutning ud fra hvad du tror andre vil mene om det, lyt til dig selv det er kun dig der kan tage den helt rigtige beslutning

Anmeld

9. december 2010

jlea

Sees. skriver:

Hvis folk smider dig væk, så siger det da vidst bare mere om dem, end om dig, gør det ikke?
Jeg har mistet mange i mit liv, grundet min graviditet - Det var sgu hårdt, men det viste mig også bare hvem der var værd at have i mit liv!

Hvorfor skulle dine forældre blive pinlige over dig?
Nok vil de få et chok til at starte med, men er da sikker på at de vil støtte dig, når chokket så har lagt sig.
Du skal jo stadig huske at det er DIG det handler om, og ikke dem.

Om det er en narkoman, en kriminel, eller svigermors drøm der er far til dit barn er jo lige meget - Så længe DU opdrager barnet i den rigtige retning.
Barnet kan jo ikke gøre for hvordan faderen/moderen er, og skal dælme heller ikke bøde for det.

Det har du helt ret i, bare en svær tanke.. er også sikker på de rigtige vil blive tilbage!

Og tror også på de vil støtte mig! Men hvis min mor og jeg har set en ung mor/ gravid.. Har hun ofte sagt, lov mig du aldrig bliver "en af dem". Og den kommentar kører bare rundt i hovedet af mig, nu hvor det er mig selv der står i situtionen..

Det er helt rigtigt! Ved bare der vil blive snakket i krogene.. og det bryder jeg mig ikke om.. Men ja, du har ret! Uanset hvem faren er, så skal JEG nok sørge for mit barn bliver opdraget ordentligt!

Anmeld

9. december 2010

Pige2009

Velkommen på siden. Her er rigtig mang søde og hjælpsomme mennesker, der altid er klar med et råd

Anmeld

9. december 2010

jlea

BetinaMikkel skriver:

Hmm, ja det lyder lidt svært..

Men tror du ikke det kan lade sig gøre?

Nu kender jeg ikke din mor, men jeg tør næsten sige at hun bliver glad.

Min graviditet var slet slet ikke planlagt - og jeg frygtede også en helt masse kommentar fra folk, men har ikke fået andet end støtte og min mor glæder sig rigtig meget.

Du må bare ikke tage din beslutning ud fra hvad du tror andre vil mene om det, lyt til dig selv det er kun dig der kan tage den helt rigtige beslutning

jo, skal bare lige finde det rigtige tidspunkt.

Dejligt med din historie.. Tror også min mor bliver glad, når først det STORE chok har lagt sig.. Men tror det kommer til at tage ret lang tid.. 

Anmeld

9. december 2010

Sees

klokkeblomst93 skriver:

Det har du helt ret i, bare en svær tanke.. er også sikker på de rigtige vil blive tilbage!

Og tror også på de vil støtte mig! Men hvis min mor og jeg har set en ung mor/ gravid.. Har hun ofte sagt, lov mig du aldrig bliver "en af dem". Og den kommentar kører bare rundt i hovedet af mig, nu hvor det er mig selv der står i situtionen..

Det er helt rigtigt! Ved bare der vil blive snakket i krogene.. og det bryder jeg mig ikke om.. Men ja, du har ret! Uanset hvem faren er, så skal JEG nok sørge for mit barn bliver opdraget ordentligt!

Jeg kan 100% godt følge dig - Jeg lovede også min far at jeg ville få uddannelse osv. inden jeg overhovedet begyndte at tænke på børn - Men sådan blev det ikke, og er der en der elsker Emil højere end noget andet, så er det min far (og mig selvfølgelig)

Der VIL blive snakket i krogene - Der bliver ALTID snakket i krogene.
Selv om min søn idag er 1½ år gammel, så snakker folk STADIG om mig, og jeg har dælme også synes det har været utrolig hårdt, men som min kære kæreste lærte mig:
"Folk der har så travlt med dit liv - Må jo have et ufatteligt kedeligt liv, selv!!"
^Og han har jo så evig ret.

Det er hårdt at miste folk omkring sig, grundet et graviditet. Om det så var 100 mennesker der forlod dit liv, så ville deres kærlighed, aldrig kunne måle sig med kærligheden der er mellem mor og barn

Anmeld

9. december 2010

Jakob'sMor

klokkeblomst93 skriver:

jo, skal bare lige finde det rigtige tidspunkt.

Dejligt med din historie.. Tror også min mor bliver glad, når først det STORE chok har lagt sig.. Men tror det kommer til at tage ret lang tid.. 

Helt sikkert

Men held og lykke med det - håber på en evt opdatering i morgen.

Håber det er i orden at krydse fingre, syntes det er et mirakel med en lille en i maven

Anmeld

9. december 2010

Lone Jakobsen

hejsa og velkommen til

Anmeld

9. december 2010

jlea

Sees. skriver:

Jeg kan 100% godt følge dig - Jeg lovede også min far at jeg ville få uddannelse osv. inden jeg overhovedet begyndte at tænke på børn - Men sådan blev det ikke, og er der en der elsker Emil højere end noget andet, så er det min far (og mig selvfølgelig)

Der VIL blive snakket i krogene - Der bliver ALTID snakket i krogene.
Selv om min søn idag er 1½ år gammel, så snakker folk STADIG om mig, og jeg har dælme også synes det har været utrolig hårdt, men som min kære kæreste lærte mig:
"Folk der har så travlt med dit liv - Må jo have et ufatteligt kedeligt liv, selv!!"
^Og han har jo så evig ret.

Det er hårdt at miste folk omkring sig, grundet et graviditet. Om det så var 100 mennesker der forlod dit liv, så ville deres kærlighed, aldrig kunne måle sig med kærligheden der er mellem mor og barn

Kunne også sagtens forstille mig min mor og far blive sådan. Er bare bange for at smile bomben, når først den er sprunget er det hele godt.. Sådan tænker jeg det lidt..

Jamen din kæreste har jo fuldstændig ret.. Man tænker bare ikke over til hverdag, at folk snakker om en.

Ja, det er helt rigtigt.. Og de mennesker der forlader mit liv, hvis det er.. er som sagt ikke værd at samle på!!

Åhh det er dejligt lige at få lettet tankerne lidt.. Nu vil jeg bare gerne have et svar på det hele..

Anmeld

9. december 2010

jlea

BetinaMikkel skriver:

Helt sikkert

Men held og lykke med det - håber på en evt opdatering i morgen.

Håber det er i orden at krydse fingre, syntes det er et mirakel med en lille en i maven

Håber også jeg kan komme med en opdatering snarest..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.