Et lille hej.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. december 2010

Sees

klokkeblomst93 skriver:

prøver lige at skrive de symptomer jeg mener jeg har, og så se hvad i siger: 

Hovedpine - plejer jeg aldrig at have.

Kløende bryster.

Mærkelig fornemmese i underlivet, og ondt i lænd.

Kvalme overfor mad, dog ikke morgen kvalme, men mere hvis der er noget mad som bare går lige i næsen.

Træthed.

Humør svingninger - plejer jeg heller aldrig at have.

mave kramper - er heller aldrig noget jeg har døjet med før.

Har slet ikke styr på noget af det, føler bare ikke min krop er sig selv.. og har læst mig til synptomerne på nettet.

Det kunne da godt lyde til at du har et lille spir i maven, men test hellere for en sikkerheds skyld!

Ønsker du at være gravid?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. december 2010

Jakob'sMor

klokkeblomst93 skriver:

prøver lige at skrive de symptomer jeg mener jeg har, og så se hvad i siger: 

Hovedpine - plejer jeg aldrig at have.

Kløende bryster.

Mærkelig fornemmese i underlivet, og ondt i lænd.

Kvalme overfor mad, dog ikke morgen kvalme, men mere hvis der er noget mad som bare går lige i næsen.

Træthed.

Humør svingninger - plejer jeg heller aldrig at have.

mave kramper - er heller aldrig noget jeg har døjet med før.

Har slet ikke styr på noget af det, føler bare ikke min krop er sig selv.. og har læst mig til synptomerne på nettet.

Det kunne nok godt tyde på at du er gravid - tag en test :-)

Men velkommen til baby.dk, jeg håber du kommer til at få det godt her.

Anmeld

9. december 2010

jlea

Det kunne da godt lyde til at du har et lille spir i maven, men test hellere for en sikkerheds skyld!

Ønsker du at være gravid?

Hvis jeg helt selv skulle bestemme og ikke tænke på nogen andre, så ville jeg med glæde have barnet, hvis der er et..

- men er rigtig bange for folks reaktion, mest hvis de skal vide hvem faderen er..  + jeg er lige kommet ind på social og sundhedshjælper uddannelsen og den ville jeg jo gerne gennemføre. Har også bare altid sagt, at jeg aldrig skulle gennem gå en abort. Har nemlig hørt de mest frygtelige historier omkring dem.

Jeg har også købt en test, så jeg skal teste på et tidspunkt, men det er bare ikke lige sådan at gøre, når mor helst ikke skal se det..

Anmeld

9. december 2010

jlea

BetinaMikkel skriver:

Det kunne nok godt tyde på at du er gravid - tag en test :-)

Men velkommen til baby.dk, jeg håber du kommer til at få det godt her.

Tak for din velkomst, det er jeg glad for.

Anmeld

9. december 2010

Karo

Hej Klokkeblomst

Velkommen til

Når jeg læser de symptomer du nævner så kunne det godt tyde på at du er gravid. Jeg syndes det ville være en rigtig god ide hvis du imorgen køber dig en graviditetstest så du kan få et svar. Det er bedst at tage sådan en test om morgenen da det hormon kroppen udskiller når man er gravid er i større mængder i morgen urinen.

Held og lykke med det.

Anmeld

9. december 2010

jlea

Karo skriver:

Hej Klokkeblomst

Velkommen til

Når jeg læser de symptomer du nævner så kunne det godt tyde på at du er gravid. Jeg syndes det ville være en rigtig god ide hvis du imorgen køber dig en graviditetstest så du kan få et svar. Det er bedst at tage sådan en test om morgenen da det hormon kroppen udskiller når man er gravid er i større mængder i morgen urinen.

Held og lykke med det.

tak for din velkomst.

Jeg har også fået købt mig en test, skal bare lige tage mig sammen og teste! Og så skal min mor jo helst ikke se det, og der er sjældent en morgen hvor jeg er alene..

Anmeld

9. december 2010

Sees

klokkeblomst93 skriver:

Hvis jeg helt selv skulle bestemme og ikke tænke på nogen andre, så ville jeg med glæde have barnet, hvis der er et..

- men er rigtig bange for folks reaktion, mest hvis de skal vide hvem faderen er..  + jeg er lige kommet ind på social og sundhedshjælper uddannelsen og den ville jeg jo gerne gennemføre. Har også bare altid sagt, at jeg alle skulle gennem gå en abort. Har nemlig hørt de mest frygtelige historier omkring dem.

Jeg har også købt en test, så jeg skal teste på et tidspunkt, men det er bare ikke lige sådan at gøre, når mor helst ikke skal se det..

Kan godt følge dig - Sad selv med de samme tanker da jeg fandt ud af at jeg var gravid.
Men den eneste du skal tænke på er DIG SELV og det lille spir!
Hvad vil DU gerne? - Det er DIN krop, DIN fremtid, DIT liv..

Og mht. uddannelse - Du kan jo tage de der omtale barselsklip, fra din uddannelse.
Du kan selvfølgelig også droppe den, og så tænke om du har mod på at gennemføre den senere, hvis du bliver (enlig) mor.
Og så kan du vælge barnet fra, og gennemføre din uddannelse, og tænke at muligheden for et barn nok også er der senere .. Men tag det for gudsskyld ikke forgivet, det at få børn.

Anmeld

9. december 2010

Jakob'sMor

klokkeblomst93 skriver:

- men er rigtig bange for folks reaktion, mest hvis de skal vide hvem faderen er..  + jeg er lige kommet ind på social og sundhedshjælper uddannelsen og den ville jeg jo gerne gennemføre. Har også bare altid sagt, at jeg aldrig skulle gennem gå en abort. Har nemlig hørt de mest frygtelige historier omkring dem.

Du kan teste i morgen tidlig - du får jo hurtigt svaret :-)

Så tis på pinden og vent max 3 min. Der imens kan du jo børste tænder, bade osv...

Er faderen ikke en du vil få støtte fra? Tror du ikke din familie og venner vil støtte dig?

Anmeld

9. december 2010

jlea

Sees. skriver:

Kan godt følge dig - Sad selv med de samme tanker da jeg fandt ud af at jeg var gravid.
Men den eneste du skal tænke på er DIG SELV og det lille spir!
Hvad vil DU gerne? - Det er DIN krop, DIN fremtid, DIT liv..

Og mht. uddannelse - Du kan jo tage de der omtale barselsklip, fra din uddannelse.
Du kan selvfølgelig også droppe den, og så tænke om du har mod på at gennemføre den senere, hvis du bliver (enlig) mor.
Og så kan du vælge barnet fra, og gennemføre din uddannelse, og tænke at muligheden for et barn nok også er der senere .. Men tag det for gudsskyld ikke forgivet, det at få børn.

Dejlig at hører du var i samme båd! Men er virkelig bange for at folk skal "smide mig væk" hvis du forstår.. Og er SÅ bange for mine forældre skal blive pinlig over mig, men er mest af alt bange for hvis faderen skal frem i billedet, fordi det er absolut ikke en mine forældre ønsker skulle være far for deres barnebarn!

Ja uddannelsen er nok ikke det størete problem.. Den skal jeg nok få uanset hvad ende på dette bliver!

Anmeld

9. december 2010

jlea

BetinaMikkel skriver:

Du kan teste i morgen tidlig - du får jo hurtigt svaret :-)

Så tis på pinden og vent max 3 min. Der imens kan du jo børste tænder, bade osv...

Er faderen ikke en du vil få støtte fra? Tror du ikke din familie og venner vil støtte dig?

Ja, det er rigtig nok.. Tror bare min mor vil undre sig over jeg er inde på badeværelset alene da jeg altid plejer at have døren åben om morgenen når jeg lægger make up.

Regner slet ikke med støtte fra faderens side, og ønsker egentlig heller ikke han ved det hvis det er at jeg er gravid.. I sidste ende jo, der tror jeg da nok at jeg vil få støtte fra min familie og venners side, har bare altid fået af vide, at jeg bare aldrig skulle blive " en af dem" det må du love mig, har min mor altid sagt, men samtidig har hun sagt at hun vil støtte mig gennem alt..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.