Et lille hej.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.978 visninger
40 svar
0 synes godt om
9. december 2010

jlea

Hej med jer, her på baby.

Jeg er ny herinde, og vil lige præsenterer mig.

Jeg vil helst ikke oplyse navn også videre endnu, da jeg ikke ved om jeg er gravid endnu.

Jeg er en pige på 17 år, der er en smule bange for jeg er gravid, og derfor tænkte jeg man kunne få en smule vejledning og svar på det man mangler svar på, når man ikke lige føler for at tale med ens forældre omkring det.

Håber det er okay, og jeg vil glæde mig til at hygge snakke med en masse af jer.

Glædelig jul.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. december 2010

twinny

klokkeblomst93 skriver:

Jeg vil helst ikke oplyse navn også videre endnu, da jeg ikke ved om jeg er gravid endnu.

Jeg er en pige på 17 år, der er en smule bange for jeg er gravid, og derfor tænkte jeg man kunne få en smule vejledning og svar på det man mangler svar på, når man ikke lige føler for at tage med ens forældre omkring det.

Håber det er okay, og jeg vil glæde mig til at hygge snakke med en masse af jer.

Glædelig jul.

velkommen til

håber du bliver glad for baby.dk...

Anmeld

9. december 2010

Linemaria90

hej og velkommen til

Anmeld

9. december 2010

Frøken J.

klokkeblomst93 skriver:

Jeg er en pige på 17 år, der er en smule bange for jeg er gravid, og derfor tænkte jeg man kunne få en smule vejledning og svar på det man mangler svar på, når man ikke lige føler for at tale med ens forældre omkring det.

Glædelig jul.

Velkommen til! Er du i tvivl om, om du er gravid, eller? Men velkommen til. Siden her er skøn!

Anmeld

9. december 2010

Frk. Himmelblå

VELKOMMEN TIL 

Og du spørger bare løs .

Anmeld

9. december 2010

FrkC

Velkommen

Håber du bliver glad for at være her Baby.dk er en fantastisk side hvor man altid kan søge råd og vejledning !!!

Anmeld

9. december 2010

Mira0911

Velkommen til Baby.dk 

Fantastisk side.. 

Håber du bliver glad for at være her... 

Anmeld

9. december 2010

Sees

Hej klokkeblomst!

-lig velkommen til siden .. Det er skønt at være her.
Der er nærmest ikke det man ikke kan få svar på, herinde.

Jeg hedder Mette, er 22år, og mor til lille Emil på 1½.
Emil var slet ikke planlagt, men noget så ønsket da jeg havde vænnet mig til tanken.
Jeg var alene med Emil det første stykke tid, men mødte så min dejlige kæreste Lasse, som er gået ind i rollen som far, med liv og sjæl.

Jeg håber du får god brug af siden her.

STORT

Anmeld

9. december 2010

jlea

Hvor dejligt med sådan en velkomst.. Føler mig allerede velkommen!

Ja, jeg er meget i tvivl..

Jeg har ikke testet, men jeg har en masse symptomer men samtidig har jeg haft en slags mens..

Min mens plejer altid at komme til tiden, og den var meget forsinket, da den så kom var det kun lidt plet blødning og har så læst mig til at man sagtens kan pletbløde selvom man er gravid.. Pletblødningen stod på i ca 3 dage og er ovre igen.. Nu er der bare en masse synptomer..

Anmeld

9. december 2010

jlea

prøver lige at skrive de symptomer jeg mener jeg har, og så se hvad i siger: 

Hovedpine - plejer jeg aldrig at have.

Kløende bryster.

Mærkelig fornemmese i underlivet, og ondt i lænd.

Kvalme overfor mad, dog ikke morgen kvalme, men mere hvis der er noget mad som bare går lige i næsen.

Træthed.

Humør svingninger - plejer jeg heller aldrig at have.

mave kramper - er heller aldrig noget jeg har døjet med før.

Har slet ikke styr på noget af det, føler bare ikke min krop er sig selv.. og har læst mig til synptomerne på nettet.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.