Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Kirle skriver: Ej sidste år var han en haj til flyverdragt og hue men kunne ikke vanter og tage støvler på. i år har det bare ingen interesse som i i-n-g-e-n!! interesse!
Ej sidste år var han en haj til flyverdragt og hue men kunne ikke vanter og tage støvler på. i år har det bare ingen interesse som i i-n-g-e-n!! interesse!
LOL Laura er begyndt at drikke af sit krus helt selv og moderen er meget stolt. Hun er også begyndt at ville spise med ske selv, men det kniber med at få havregrøden på skeen og når så mor vil hjælpe, bliver hun tosset
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Baagøe skriver: LOL Laura er begyndt at drikke af sit krus helt selv og moderen er meget stolt. Hun er også begyndt at ville spise med ske selv, men det kniber med at få havregrøden på skeen og når så mor vil hjælpe, bliver hun tosset
Årh du bruger bare to skeer, en til hende og en til dig selv. Så mens hun sidder og roder med sin egen så får du lidt mad i hende Og jo det er dejligt når de pludselig kan og vil se.
Kirle skriver: Årh du bruger bare to skeer, en til hende og en til dig selv. Så mens hun sidder og roder med sin egen så får du lidt mad i hende Og jo det er dejligt når de pludselig kan og vil se.
Det praktiserer vi allerede, men det er jo blot en af livets små udfordringer
Baagøe skriver: Det praktiserer vi allerede, men det er jo blot en af livets små udfordringer
haha ja så er det bare tålmod der skal til
Kirle skriver: haha ja så er det bare tålmod der skal til
Nemlig - men den er heldigvis også stor, når det gælder Laura
Baagøe skriver: Nemlig - men den er heldigvis også stor, når det gælder Laura
Har lige sendt email til dig
Kirle skriver: Har lige sendt email til dig
Set og læst Er faldet omkuld på sofaen og logger hurtigt af igen, da jeg vil putte mig under dynen til lidt håndbold Skriver en af dagene
MMM ja, det gor vi! Vi startede julen med at bage de fineste vanillie muffins og har netop bagt havregryns kager saa det duftede i hele huset og lavede et gingerbread tog sammen med guldklumpen Mums tager altid 3 kg paa i julen
Miamaja skriver: MMM ja, det gor vi! Vi startede julen med at bage de fineste vanillie muffins og har netop bagt havregryns kager saa det duftede i hele huset og lavede et gingerbread tog sammen med guldklumpen Mums tager altid 3 kg paa i julen
Orv hvor er det tog flot! Det kan jeg ikke lade min søn se for så hører jeg ikke om andet! Herhjemme lavede vi et peberkagehus men han kunne ikke lade være med at gå og nippe i det så vi måtte smide det ud! fjollede dreng! Tror ikke det vil være meget bedre med et tog - måske vil han være mere ærbødig men tror det bare ikke.
Julemuffins!! Hmm der er et helt kapitel jeg ikke har opdaget endnu hmm den skal jeg tænke over for elsker muffins for de smager fantastisk og er sjove for små børn at lave
Herhjemme følger vi "Sebastians Jul" og der bager han en masse gammeldags julekager såsom klejner og gammeldags æbleskiver så der har vi også været! Skægt at genopdage julens små magiske øjeblikket igennem sin søns øjne!
Så er der lavet gammeldags juleboller med marcipan! MUMS!! M-U-M-S!!!
DET er ikke sidste gang vi laver dem! For sikken en guddommelig spise!!!
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128