NU står verden da ikke længere... :-S

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. december 2010

2721

mariamiss6 skriver:

Måske er hun bare sådan en baby, der godt kan få for meget socal kontakt????

Bastian var lige sådan (nu har mine babyer jo ALTID sovet selv så altså lidt anderledes dog)

Nogle gange, om dagen mest, når vi havde haft gæster, eller han og jeg havde været rigtig aktive, så SKREG han bare (og han var ellers ikke en skrige unge) og det eneste der fik ham til at holde op, var hvis jeg lagde ham i barnevognen, og FORBØD folk at røre ham, tale med ham, eller bare så meget som SE på ham....
Hvis nogen alligevel brød reglerne, så skreg han bare igen... Jeg har sågar oplevet at han rævesov for at slippe for social kontakt.
Nogle gange lå han der bare i en time, og nogle gange mere, og bare snakkede med barnevognen, og hyggede sig. Men hvis man så synes han var åh så nuttet, og gav sig til at snakke til ham, så skreeeeeg han bare....

Så altså Frigg (og andre babyer) har det nok bare bedst med at være lidt i fred en gang imellem

Og FORHÅBENTLIG du meget bedre uden Frigg ved din side... Jeg var i hvert fald TOTALT radbrækket i kroppen, de morgener hvor mine unger havde babset fra lidt for tidligt hos mig i sengen.

Undskyld jeg lige bryder ind her
Men vi har det samme problem med vores søn, hvordan fik du/i folk til at respekter de skulle lade din søn værre??
Vores dreng dur slet slet ikke til det med mennesker andet end mor og far skal tale med ham og røre ham
og INGEN i vores familie og omgangskeds respekter det

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. december 2010

2721

dejligt at du har fundet ud af det
knus

Anmeld

9. december 2010

mariamiss6

Puslingen skriver:

Undskyld jeg lige bryder ind her
Men vi har det samme problem med vores søn, hvordan fik du/i folk til at respekter de skulle lade din søn værre??
Vores dreng dur slet slet ikke til det med mennesker andet end mor og far skal tale med ham og røre ham
og INGEN i vores familie og omgangskeds respekter det

Hm her virkede det når Bastian skreg fuldstændig vildt så snart han fik øje på dem lol....

Men det gjorde han så KUN når han synes det var for meget... Han var ligesom ikke typen der viste tegn på overstimulering resten af dagen også. Så længe han fik lov at have lidt tid i fred, så kaldte han selv når han var klar i gen

Og hvis folk ikke fattede budskabet så blev jeg bare en sur kælling, og fattede folk det stadig ikke (og bare brokkede sig over jeg var en sur kælling) så gav manden dem besked på at de skulle høre efter hvad jeg sagde, for det var kun mig der kunne få ham til at holde kæft igen

Det var det samme senere, da han kunne kravle, og fandt på at lave unoder når han lå i sengen.
En nytårsaften holdt han sin helt egen fest i mine svigerforældres seng, og mange mennesker synes det var hyggeligt at kigge ind til ham, og prøve at få ham til at falde i søvn, på alle mulige velmente pædagogisk faconer... Men hver gang SKREG han bare helt vildt, og jeg måtte ind igen...
Det var meget svært at få folk til at forstå at de skulle lade et pludrende barn være i fred. Men når Bastian så selv hylede af dem, så droppede de det ret hurtigt alligevel

Anmeld

10. december 2010

pussepige

Elias sover fra kl 19-7 har han gjort de sidste  3 uger og han er lige blevet 5 uger så vi får vores nattesøvn her hjemme hvilket er dejligt.. Så har man masser af overskud om dagen til alle børnene...

Anmeld

10. december 2010

Diana...

Ej hvor er det dejligt. Hmm Lucas er nok som din Idun kan det tyde på men 3 år håber dog han gider sove igennem lidt før bare en lille bitte smule he he. 

Knus 

Anmeld

10. december 2010

2721

mariamiss6 skriver:

Hm her virkede det når Bastian skreg fuldstændig vildt så snart han fik øje på dem lol....

Men det gjorde han så KUN når han synes det var for meget... Han var ligesom ikke typen der viste tegn på overstimulering resten af dagen også. Så længe han fik lov at have lidt tid i fred, så kaldte han selv når han var klar i gen

Og hvis folk ikke fattede budskabet så blev jeg bare en sur kælling, og fattede folk det stadig ikke (og bare brokkede sig over jeg var en sur kælling) så gav manden dem besked på at de skulle høre efter hvad jeg sagde, for det var kun mig der kunne få ham til at holde kæft igen

Det var det samme senere, da han kunne kravle, og fandt på at lave unoder når han lå i sengen.
En nytårsaften holdt han sin helt egen fest i mine svigerforældres seng, og mange mennesker synes det var hyggeligt at kigge ind til ham, og prøve at få ham til at falde i søvn, på alle mulige velmente pædagogisk faconer... Men hver gang SKREG han bare helt vildt, og jeg måtte ind igen...
Det var meget svært at få folk til at forstå at de skulle lade et pludrende barn være i fred. Men når Bastian så selv hylede af dem, så droppede de det ret hurtigt alligevel

Hmmm ja okay, det er næsten samme taktik som vores. Charlie er desværre så bare mærket af det resten af dagen og i forhold til hvor slemt det har været flere dage efter. Syntes bare man bliver så træt af at være sur kælling

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.