Puslingen skriver:
Undskyld jeg lige bryder ind her
Men vi har det samme problem med vores søn, hvordan fik du/i folk til at respekter de skulle lade din søn værre??
Vores dreng dur slet slet ikke til det med mennesker andet end mor og far skal tale med ham og røre ham
og INGEN i vores familie og omgangskeds respekter det
Hm her virkede det når Bastian skreg fuldstændig vildt så snart han fik øje på dem lol....
Men det gjorde han så KUN når han synes det var for meget... Han var ligesom ikke typen der viste tegn på overstimulering resten af dagen også. Så længe han fik lov at have lidt tid i fred, så kaldte han selv når han var klar i gen

Og hvis folk ikke fattede budskabet så blev jeg bare en sur kælling, og fattede folk det stadig ikke (og bare brokkede sig over jeg var en sur kælling) så gav manden dem besked på at de skulle høre efter hvad jeg sagde, for det var kun mig der kunne få ham til at holde kæft igen

Det var det samme senere, da han kunne kravle, og fandt på at lave unoder når han lå i sengen.
En nytårsaften holdt han sin helt egen fest i mine svigerforældres seng, og mange mennesker synes det var hyggeligt at kigge ind til ham, og prøve at få ham til at falde i søvn, på alle mulige velmente pædagogisk faconer... Men hver gang SKREG han bare helt vildt, og jeg måtte ind igen...
Det var meget svært at få folk til at forstå at de skulle lade et pludrende barn være i fred. Men når Bastian så selv hylede af dem, så droppede de det ret hurtigt alligevel
Anmeld