NU står verden da ikke længere... :-S

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. december 2010

Zafir

Nalle skriver:

Ja, men børn under 2 år, skal sove 14 timer i døgnet ca

Og han må sove aaalt det han vil indtil han bliver 3

Vi synes kun det er dejligt.

Ork ja - det er jo slet ikke noget problem. HVordan sover han til middag så?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. december 2010

dorthemus

Zafir skriver:

Altså - Idun var jo som Runa... Og de er begge to første-børn, sååeee... mmm... Jeg tror bare Frigg er atypisk...

Men jeg har været der med Idun jo.  HÅBER bare for dig at Runa hurtigere lærer at sove bedre end Idun gør... mmm...

Jatak  

Anmeld

9. december 2010

Zafir

dorthemus skriver:

Jatak  

For én ting er de første 6-10 mrd... Noget andet er de efterfølgende 20-30 mrd...

Så vi krydser fingre for Runa og DIN fremtidige søvn

Anmeld

9. december 2010

dorthemus

Zafir skriver:

For én ting er de første 6-10 mrd... Noget andet er de efterfølgende 20-30 mrd...

Så vi krydser fingre for Runa og DIN fremtidige søvn

ZZZZZzzzzzzzzzzzzzzz

Anmeld

9. december 2010

Nalle

Zafir skriver:

Jamen altså - men det er nok nærmere undtagelsen end reglen

?

Anmeld

9. december 2010

Nalle

Zafir skriver:

Ork ja - det er jo slet ikke noget problem. HVordan sover han til middag så?

ca 2 timer

Anmeld

9. december 2010

mariamiss6

Måske er hun bare sådan en baby, der godt kan få for meget socal kontakt????

Bastian var lige sådan (nu har mine babyer jo ALTID sovet selv så altså lidt anderledes dog)

Nogle gange, om dagen mest, når vi havde haft gæster, eller han og jeg havde været rigtig aktive, så SKREG han bare (og han var ellers ikke en skrige unge) og det eneste der fik ham til at holde op, var hvis jeg lagde ham i barnevognen, og FORBØD folk at røre ham, tale med ham, eller bare så meget som SE på ham....
Hvis nogen alligevel brød reglerne, så skreg han bare igen... Jeg har sågar oplevet at han rævesov for at slippe for social kontakt.
Nogle gange lå han der bare i en time, og nogle gange mere, og bare snakkede med barnevognen, og hyggede sig. Men hvis man så synes han var åh så nuttet, og gav sig til at snakke til ham, så skreeeeeg han bare....

Så altså Frigg (og andre babyer) har det nok bare bedst med at være lidt i fred en gang imellem

Og FORHÅBENTLIG du meget bedre uden Frigg ved din side... Jeg var i hvert fald TOTALT radbrækket i kroppen, de morgener hvor mine unger havde babset fra lidt for tidligt hos mig i sengen.

Anmeld

9. december 2010

Zafir

mariamiss6 skriver:

Måske er hun bare sådan en baby, der godt kan få for meget socal kontakt????

Bastian var lige sådan (nu har mine babyer jo ALTID sovet selv så altså lidt anderledes dog)

Nogle gange, om dagen mest, når vi havde haft gæster, eller han og jeg havde været rigtig aktive, så SKREG han bare (og han var ellers ikke en skrige unge) og det eneste der fik ham til at holde op, var hvis jeg lagde ham i barnevognen, og FORBØD folk at røre ham, tale med ham, eller bare så meget som SE på ham....
Hvis nogen alligevel brød reglerne, så skreg han bare igen... Jeg har sågar oplevet at han rævesov for at slippe for social kontakt.
Nogle gange lå han der bare i en time, og nogle gange mere, og bare snakkede med barnevognen, og hyggede sig. Men hvis man så synes han var åh så nuttet, og gav sig til at snakke til ham, så skreeeeeg han bare....

Så altså Frigg (og andre babyer) har det nok bare bedst med at være lidt i fred en gang imellem

Og FORHÅBENTLIG du meget bedre uden Frigg ved din side... Jeg var i hvert fald TOTALT radbrækket i kroppen, de morgener hvor mine unger havde babset fra lidt for tidligt hos mig i sengen.

Mmmmm altså det tror jeg ikke. For der har ikke været nogen rytme i det på den måde.

Men altså - hvis hun har det bedre med at putte i sin slyngevugge om natten også, så gør hun jo det for fremtiden

Så NYDER jeg bare når hun tager sig en powernap hos mig, som i morges, efter morgenmaden

Og mm. om jeg sover bedre? De første nætter gjorde jeg ikke. Men i nat sov jeg ok faktisk

Anmeld

9. december 2010

foto på lærred

Det værste er, at man bliver afhængig og tror at NU er den ved at være der, så bliver man endnu mere skuffet hvis det er et engangs tilælde

Tillykke med første nat med gennemsovning (det er vist ikke et ord)

Anmeld

9. december 2010

Zafir

foto på lærred skriver:

Det værste er, at man bliver afhængig og tror at NU er den ved at være der, så bliver man endnu mere skuffet hvis det er et engangs tilælde

Tillykke med første nat med gennemsovning (det er vist ikke et ord)

Mjøøøø... Jeg har hele mit liv sovet rigtig dårlig, så alt er en forbedring fra det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.