NU står verden da ikke længere... :-S

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. december 2010

blomst84

Zafir skriver:

Altså - ja... Det er jo sandt... Hun har sovet 4-5 timer i første hug hele tiden jo. Altså om dagen. Når hun får lov til at sove i den. Så har jeg puttet hende i den hver aften inde i stuen også bare båret babyen uden vuggen ind i soveværelset.

Men jeg troede det var lidt 'opreklameret' at man kunne få en baby til at sove så længe af gangen... Også fordi Idun var helt anderledes jo...

Men den kan jo KUN anbefales...!!!

Men i forhold til hvad jeg har set og hvad folk jeg kender har prøvet, så tror jeg der er noget gennem-tænkt-hed, man ikke kan efterligne ved de hjemmesyede... Jeg kender kun bebser der har sovet godt i de 'ægte'...

Syns dog også det er en ringe pris at betale for en baby der sover GODT...

Ja alle børn er jo forskellige men jeg vil gerne ofre de 1400.- på sådan en vugge, da det også er smart, at den kan flyttes rundt ( vi har første sal ) så om dagen ville jeg hænge den nede i stuen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. december 2010

Valle81

Zafir skriver:

Så må jeg jo putte med hende, når hun powernapper... Og nyde at hun hænger og dingler over mine fødder i stedet for... mmm...

He he:0)

Bare hun så husker at det er babserne hun skal sutte på for at blive mæt og ikkemors storetå:0)

Anmeld

9. december 2010

Zafir

businesstigger skriver:

Det er da bare at nyde det. Tror ikke der er nogen garantier med børn. Er selv spændt på at se hvordan lillebror bliver her. Alexander sov som regel godt om natten men så slet ikke om dagen. Så er spændt på om lillebror følger i storebrors fodspor eller mere traditionelle mønstre.

Men nyd det og glæd dig over at få en masse sammenhængende søvn. Det er jo guld værd!

Nejnej. jeg forventer da heller ikke at hun sover 10-11 timer i træk hver nat. Men hun sover helt klart bedre, når jeg bærer hende ind i vuggen og lader hende sove videre der

Anmeld

9. december 2010

Nalle

Hehe, så er der os der har fået de børn der sover fra 20-9 siden de var 1 måned Ej, skal nok være sød.

Anmeld

9. december 2010

Zafir

Valle81 skriver:

He he:0)

Bare hun så husker at det er babserne hun skal sutte på for at blive mæt og ikkemors storetå:0)

Hehe... Jeg tror selv frigg kan kende forskel på min storetå og min babs hihi...

Jeg har pæne tæer, men dog pænere babser syns jeg

Anmeld

9. december 2010

Zafir

Nalle skriver:

Hehe, så er der os der har fået de børn der sover fra 20-9 siden de var 1 måned Ej, skal nok være sød.

1 2 3...  øhhh... det er da 13 timer i træk ...  Vildt !!!

Anmeld

9. december 2010

businesstigger

Zafir skriver:

Nejnej. jeg forventer da heller ikke at hun sover 10-11 timer i træk hver nat. Men hun sover helt klart bedre, når jeg bærer hende ind i vuggen og lader hende sove videre der

det er bare at tage de gaver man får. Når de så endelig sover ved man slet ikke hvad man skal gøre af sig selv

Anmeld

9. december 2010

Zafir

blomst84 skriver:

Ja alle børn er jo forskellige men jeg vil gerne ofre de 1400.- på sådan en vugge, da det også er smart, at den kan flyttes rundt ( vi har første sal ) så om dagen ville jeg hænge den nede i stuen

Det er da vanvittig smart jeg syntes dog det smarteste er at man kan tage den med alle mulige steder hen

Anmeld

9. december 2010

Valle81

Zafir skriver:

Hehe... Jeg tror selv frigg kan kende forskel på min storetå og min babs hihi...

Jeg har pæne tæer, men dog pænere babser syns jeg

Skald griner:0)

Håber de fleste af os kvinder har pænere bryster end tæer:0)

Anmeld

9. december 2010

Zafir

businesstigger skriver:

det er bare at tage de gaver man får. Når de så endelig sover ved man slet ikke hvad man skal gøre af sig selv

Næææ... Specielt fordi jeg jo er en, der mig selv - altid har vågnet maser af gange på en nat. normal nat 2-5 gange, hvor jeg er vågen og skal falde i søvn igen mmm...

Så jeg er så glad for at resten af min familie kan sove da!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.