Zafir skriver:
OKay!!... Det er vedtaget. Fra nu af, bærer jeg altid Frigg ind i soveværelset i vuggen, når jeg går i seng 
Igår nat (efter hun havde skreget hele aftenen), så sov hun jo 7 timer i første hug... 
Igår aftes, startede sirenen så igen. Ved 20 tiden, lige da farmand skulle du af døren til sin sidste vagt inden hans barsel starter nu hertil morgen. Så jeg blev i mega dårlig humør
Farmand satte sig og nussede lidt med hende, så faldt hun lidt til ro også kørte han afsted.
Så pev hun lidt mere, men faldt dog i søvn lige inden Desperate. EFTER Desperate vågnede hun så et etVRÆÆÆÆÆÆL. Altså virkelig bare WRAAAAA... Suk. Tænkte jeg. Jeg tog hende op og nussede hende og babsede hende og nussede noget mere. Jeg stod med hende på armen og ca 2215 sov hun igen i vuggen. Og hvad fanden sker der?!... jeg vågner kl. 7 i morges (efter at jeg først kom i seng kl. 0030, fordi jeg VILLE få det til at virke med at se et afsnit forud af desperate)... og Friggsebassen sov stadig... 
hun vågnede kl. 830, da jeg havde kørt Idun i skole... Jeg havde ellers lige tænkt mig at jeg så skulle tage mig en lille lur, men det skulle jeg ikke. Men men men. Det er jo for vildt. 2215 til 830 i et stræk... 
Altså, vi taler MIN baby, der sover igennem en helt almindelig dag..?!... Vi taler en storesøster, der først sov igennem som næsten 3 årig... :-S Og Frigg der tilsyneladende bare sover. Jeg troede jo at babyer var sådan, at de vågnede hver anden time MAX og skulle have mad. Men sådan er Frigg åbenbart ikke. hun har jo sovet de der ca 5 timer fra jeg kom i seng, men hvis jeg ikke tager hende op af vuggen, så sover hun bare. Så okay. Fair nok. Hun får lov til at sove, mens hun hænger over mine fødder
hehe... (fandt ud af en måde, så jeg kunne hænge hende, hvor hun lidt højere, så jeg kunne have mine fødder under hende)...
Hvor er det vildt. Jeg forstår det bare ikke...