NU står verden da ikke længere... :-S

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. december 2010

Zafir

Valle81 skriver:

Skald griner:0)

Håber de fleste af os kvinder har pænere bryster end tæer:0)

forhåbentligt...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. december 2010

Nalle

Zafir skriver:

1 2 3...  øhhh... det er da 13 timer i træk ...  Vildt !!!

Jep, og de har gjort det begge to

Vi kom lidt sent hjem igår så lillebror blev puttet 22.30 han sover endnu!

Anmeld

9. december 2010

Frk. Himmelblå

NYD DET! Det er jo bare så skønt!

Jeg har også hørt om de der sovebabyer (troede egentlig i lang tid, det var myter), og nu har jeg besluttet, at min lille datter 2, som kommer til verden nu her om lidt, ja, hun skal være sådan en. Altså, sådan en, der sover igennem .

Havde IGEN i nat min datter 1 til at ligge i smørhullet. Det er ikke ubetinget hyggeligt, når man også har græskarlignende mavse at indgå i pudekamp med. Men den lille mus vågner jo hele tiden, hvis ikke hun har sin moar lige op ad sig .

Nyd din dejlige lille baby og at du kan være nogenlunde udhvilet som nybagt mor .

Anmeld

9. december 2010

dorthemus

Zafir skriver:

OKay!!... Det er vedtaget. Fra nu af, bærer jeg altid Frigg ind i soveværelset i vuggen,  når jeg går i seng

Igår nat (efter hun havde skreget hele aftenen), så sov hun jo 7 timer i første hug...

Igår aftes, startede sirenen så igen. Ved 20 tiden, lige da farmand skulle du af døren til sin sidste vagt inden hans barsel starter nu hertil morgen. Så jeg blev i mega dårlig humør Farmand satte sig og nussede lidt med hende, så faldt hun lidt til ro også kørte han afsted.

Så pev hun lidt mere, men faldt dog i søvn lige inden Desperate. EFTER Desperate vågnede hun så et etVRÆÆÆÆÆÆL. Altså virkelig bare WRAAAAA... Suk. Tænkte jeg. Jeg tog hende op og nussede hende og babsede hende og nussede noget mere. Jeg stod med hende på armen og ca 2215 sov hun igen i vuggen. Og hvad fanden sker der?!... jeg vågner kl. 7 i morges (efter at jeg først kom i seng kl. 0030, fordi jeg VILLE få det til at virke med at se et afsnit forud af desperate)... og Friggsebassen sov stadig...  hun vågnede kl. 830, da jeg havde kørt Idun i skole... Jeg havde ellers lige tænkt mig at jeg så skulle tage mig en lille lur, men det skulle jeg ikke. Men men men. Det er jo for vildt. 2215 til 830 i et stræk...

Altså, vi taler MIN baby, der sover igennem en helt almindelig dag..?!... Vi taler en storesøster, der først sov igennem som næsten 3 årig... :-S Og Frigg der tilsyneladende bare sover. Jeg troede jo at babyer var sådan, at de vågnede hver anden time MAX og skulle have mad. Men sådan er Frigg åbenbart ikke. hun har jo sovet de der ca 5 timer fra jeg kom i seng, men hvis jeg ikke tager hende op af vuggen, så sover hun bare. Så okay. Fair nok. Hun får lov til at sove, mens hun hænger over mine fødder hehe... (fandt ud af en måde, så jeg kunne hænge hende, hvor hun lidt højere, så jeg kunne have mine fødder under hende)...

Hvor er det vildt. Jeg forstår det bare ikke...

En skam det ikke ligger til resten sf familien...hrmmf!!!

Anmeld

9. december 2010

NoName

Zafir skriver:

Altså - så længe man ammer (og altså også efter, - hvis du spørger mig) så skal de da være lige ved hånden Ellers får alle jo totalt afbrudt deres søvn jo, hvis man skal helt op og ind i et andet værelse og bebsen skal blive alt for vågen osv...

Det plejer ikk at være noget problem her...

når hun vågner 1. gang der mellem 00-1 skifter jeg hende (dog under stor protest) går i stuen og ammer, hvor hun falder i søvn igen ved babsen, jeg kan sagtes tage hende og putte hende i seng uden hun vågner, så sover hun videre til næste spisetid mellem 3-4 nogen gange omkring kl 5, hvor hun så kommer over i sengen og spiser og vi sover sammen til vi står op....

Hun sover meget mere roligt  og ikke mindst bedre efter vi har fået hendes nakke ordnet, (der var noget i klemme after fødsel) hos en kranio sakral terapeut. før vågnede hun for hver 1,5-2 timer, så jeg er vandt til ikke at sove om natten. Jeg er bare over lykkelig for at kunne sove sammenhængende 2-2,5 timer nu og er jeg rigtig heldig får jeg 3 timer... weehuuu...

Anmeld

9. december 2010

NoName

Nalle skriver:

Hehe, så er der os der har fået de børn der sover fra 20-9 siden de var 1 måned Ej, skal nok være sød.

Whaaaaat ????? omg, det er skisme mange timer...

Anmeld

9. december 2010

Nalle

noname skriver:

Whaaaaat ????? omg, det er skisme mange timer...

Ja, men børn under 2 år, skal sove 14 timer i døgnet ca

Og han må sove aaalt det han vil indtil han bliver 3

Vi synes kun det er dejligt.

Anmeld

9. december 2010

Zafir

Nalle skriver:

Jep, og de har gjort det begge to

Vi kom lidt sent hjem igår så lillebror blev puttet 22.30 han sover endnu!

Jamen altså - men det er nok nærmere undtagelsen end reglen

Anmeld

9. december 2010

Zafir

SeptemberBaby skriver:

NYD DET! Det er jo bare så skønt!

Jeg har også hørt om de der sovebabyer (troede egentlig i lang tid, det var myter), og nu har jeg besluttet, at min lille datter 2, som kommer til verden nu her om lidt, ja, hun skal være sådan en. Altså, sådan en, der sover igennem .

Havde IGEN i nat min datter 1 til at ligge i smørhullet. Det er ikke ubetinget hyggeligt, når man også har græskarlignende mavse at indgå i pudekamp med. Men den lille mus vågner jo hele tiden, hvis ikke hun har sin moar lige op ad sig .

Nyd din dejlige lille baby og at du kan være nogenlunde udhvilet som nybagt mor .

Ahhh.. okay. Hvis man selv er højgravid sååeee... :-S

Anmeld

9. december 2010

Zafir

En skam det ikke ligger til resten sf familien...hrmmf!!!

Altså - Idun var jo som Runa... Og de er begge to første-børn, sååeee... mmm... Jeg tror bare Frigg er atypisk...

Men jeg har været der med Idun jo.  HÅBER bare for dig at Runa hurtigere lærer at sove bedre end Idun gør... mmm...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.