Altså - jeg har svaret JA, fordi jeg som udgangspunkt jo er fuldt klar over at der findes Uidentificerede Flyvende Objekter. MEN - om det er flyvende tallerkner med rumvæsener i, så nej - det tror jeg ikke.
Jeg tror dog på liv i universet, fordi det er så stort at det går udover vores fatteevne. At universet er UENDELIGT, og vi ALDRIG nogensinde uanset hvor vildt teknologien bliver, får mulighed for at rejse langt nok til at kunne udforske hele universet, vil det være uendelig spild af plads, hvis der IKKE var andre civilisationer i resten af universet. MEN - jeg tror at de er så langt væk, at vi aldrig kommer til at møde dem og de os.
På den ene side, er det en skræmmende tanke at der er 'flere derude' og på den anden side, er det en ligeså skræmmende tanke at vi skulle være de eneste det i dette enorme tomme rum.
Samtidig, så er det jo utopi at tænke på at der IKKE skulle være andre, fordi det i så fald ville være helt slut med liv i universet, når jorden engang om 100-200 mill år, går under... mmm...
Generalt, bare noget jeg lader være med at tænke særlig emget over, fordi det er for abstrakt og man får kuk i kasketten af det 
Anmeld