Tror I så på...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. december 2010

Louisiana

Maja84 skriver:

hehe jeg har svaret jeg selv er et rumvæsen

nå ej, jeg ved ikke om jeg desideret tror på ufoer, virker lidt underligt på mig at nogle skulle være kommet så langt fra, for bare at flyve afsted igen

men videnskabeligt er jeg sikker på der findes liv derude et sted, hvilket slags liv er jo ikke til at vide, men skulle da være underligt, hvis hele vores kæmpe kæmpe univers kun har 1 beboelig planet med liv på

Det kan jo være svært at vide, tager man UFO direkte oversat, lyder det ikke underligt da det jo bare er et udentifiseret flyvende objeckt, og det kan jo være mange ting, så ja det er jeg da sikker på, men om en ufo direkte er rummet kan være svært at vide, og igen, hvorfor skulle nogen eller noget komme langvejs fra for bare lige at kigge og så flyve deres vej igen

de kunne vel i det mindste være høflige og høre om vi bød på en tår kaffe og kage

Hvorfra ved du, at de bare er fløjet igen?

Jeg har en dokumentar liggende på min pc, som er flere afsnit lang, om at man bl.a. har teorier om, at der har været rumvæsner på jorden og hjælpe med, at bygge pyramiderne. Da jeg hørte om dokumentaren tænke jeg 'Right!!', men efter jeg har set programmet, er jeg ikke helt sikker. Jeg er heller ikke helt overbevist, men jeg vil heller ikke udelukke teorien. Der er f.eks. fundet billeder dybt inde i pyramiderne, som ligner afbildninger af rumvæsner i rumskibe.

De har mange gode problemstillinger i det program, kan ikke huske det hele lige nu, men det er helt klart værd at se den dokumentar

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. december 2010

Louisiana

Carina1977 skriver:

Ej er der rumvæsner herinde?

Ja, os alle

Anmeld

9. december 2010

Low

Louisiana28 skriver:

Hvad tror du så der er?

En anden form for liv som ikke flyver rundt i ufoer

Anmeld

9. december 2010

Louisiana

ønskebarn74 skriver:

Ener det ikke... Men håber ikke det er kæmpe kødædere der vil æde os... GGG..

Haha, det tror jeg ikke det er

Anmeld

9. december 2010

Louisiana

Low skriver:

En anden form for liv som ikke flyver rundt i ufoer

Hvad tror du så de laver?  

Anmeld

9. december 2010

Carina1977

Louisiana28 skriver:

Ja, os alle

Nu får jeg dælme da mareridt i nat. Det skulle i altså aldrig have haft fortalt mig

Anmeld

9. december 2010

Louisiana

Carina1977 skriver:

Nu får jeg dælme da mareridt i nat. Det skulle i altså aldrig have haft fortalt mig

Det håber jeg da ikke! Det var ikke meningen, at skræmme nogen

Anmeld

9. december 2010

Low

Louisiana28 skriver:

Hvad tror du så de laver?  

Det ved jeg ikke . Det kommer an på hvordan de ser ud og hvad de kan

Anmeld

9. december 2010

Carina1977

Louisiana28 skriver:

Det håber jeg da ikke! Det var ikke meningen, at skræmme nogen

looooooool jeg joker da bare....tror nu nok jeg kan sove ganske roligt i nat  

Anmeld

9. december 2010

Diana...

Nej jeg tror ikke på ufoer. Men jeg tror på at der er andre væsner her ude end os og hvad de er ved jeg ikke. 

Men der er faktisk flere som mener at vi er skabt af rumvæsner, der skulle være nogen der har læst nogen gamle skrifter og oversat dem hvor det stod i (eller noget i den djur) Min man som har læst og set en masse om dette var ikke lige så god til at forklare det 

Men jeg tror 300% på spøgelser. 

Knus Diana

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.