Maja84 skriver:
hehe jeg har svaret jeg selv er et rumvæsen
nå ej, jeg ved ikke om jeg desideret tror på ufoer, virker lidt underligt på mig at nogle skulle være kommet så langt fra, for bare at flyve afsted igen 
men videnskabeligt er jeg sikker på der findes liv derude et sted, hvilket slags liv er jo ikke til at vide, men skulle da være underligt, hvis hele vores kæmpe kæmpe univers kun har 1 beboelig planet med liv på 
Det kan jo være svært at vide, tager man UFO direkte oversat, lyder det ikke underligt da det jo bare er et udentifiseret flyvende objeckt, og det kan jo være mange ting, så ja det er jeg da sikker på, men om en ufo direkte er rummet kan være svært at vide, og igen, hvorfor skulle nogen eller noget komme langvejs fra for bare lige at kigge og så flyve deres vej igen 
de kunne vel i det mindste være høflige og høre om vi bød på en tår kaffe og kage 
Hvorfra ved du, at de bare er fløjet igen? 
Jeg har en dokumentar liggende på min pc, som er flere afsnit lang, om at man bl.a. har teorier om, at der har været rumvæsner på jorden og hjælpe med, at bygge pyramiderne. Da jeg hørte om dokumentaren tænke jeg 'Right!!', men efter jeg har set programmet, er jeg ikke helt sikker. Jeg er heller ikke helt overbevist, men jeg vil heller ikke udelukke teorien. Der er f.eks. fundet billeder dybt inde i pyramiderne, som ligner afbildninger af rumvæsner i rumskibe.
De har mange gode problemstillinger i det program, kan ikke huske det hele lige nu, men det er helt klart værd at se den dokumentar