Tror I så på...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Tror du på UFO'er?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

2.125 visninger
44 svar
0 synes godt om
9. december 2010

Louisiana

UFO'er?? Inspireret af 'spøgelses-tråden'

Jeg selv, tror på, at der er andre end os, i 'det uendelige univers'. Det forekommer mig faktisk umuligt, at vi skulle være alene...

Hvad siger I? Og har nogen af jer SET en UFO??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. december 2010

SussieThyssen

Louisiana28 skriver:

Jeg selv, tror på, at der er andre end os, i 'det uendelige univers'. Det forekommer mig faktisk umuligt, at vi skulle være alene...

hehe...jeg kunne altså ikke dy mig..men jeg krydsede af ved at jeg selv er et rumvæsen.
Vores planet ligger i rummet blandt mange andre...jeg er et væsen på lige fod med uttalige andre væsener, ergo er jeg et rumvæsen
Men jeg ved godt hvad du mener.
Og jeg har ikke brug for at tro på ufoer og den slags, for jeg har set mange slags selv.
Jeg var barn/ung i de tidlige 70'ere hvor ufo aktiviteten her i DK var kanon høj. Dengang var der utroligt mange, der så ting, som ikke siden har floreret i det danske himmelrum. Der var ligefrem sitings hvor man drog hen og oplevede de spetakulære "ufo-shows"
Åmosen ved Mørkøv på Sjælland, var et af de helt store steder.
Jeg var så heldig at min farbror og tante boede dernede og mangen en aften og nat tilbragte vi i deres baghave med at se ud over Åmosdalen mens det fistrede og fløjtede rundt med små og store lysende kugler, trekantede dingenoter og gumpetunge cigarformede tingester.
Militæret forholdt sig tavst som altid, og kom en sjælden gang med havdårlige forklaringer på diverse vejrfænomener, men den kunne man bare ikke købe. Vejrfænomener flyver ikke ligefrem efter en og holder stille i luften over ens hoved når man selv står stille, vel?

Kærligst
Sussie

Anmeld

9. december 2010

Low

Jeg tror ikke på ufoer så har stemt nej men jeg tror på at jorden ikke er den eneste planet med liv

Anmeld

9. december 2010

Louisiana

SussieThyssen skriver:

hehe...jeg kunne altså ikke dy mig..men jeg krydsede af ved at jeg selv er et rumvæsen.
Vores planet ligger i rummet blandt mange andre...jeg er et væsen på lige fod med uttalige andre væsener, ergo er jeg et rumvæsen
Men jeg ved godt hvad du mener.
Og jeg har ikke brug for at tro på ufoer og den slags, for jeg har set mange slags selv.
Jeg var barn/ung i de tidlige 70'ere hvor ufo aktiviteten her i DK var kanon høj. Dengang var der utroligt mange, der så ting, som ikke siden har floreret i det danske himmelrum. Der var ligefrem sitings hvor man drog hen og oplevede de spetakulære "ufo-shows"
Åmosen ved Mørkøv på Sjælland, var et af de helt store steder.
Jeg var så heldig at min farbror og tante boede dernede og mangen en aften og nat tilbragte vi i deres baghave med at se ud over Åmosdalen mens det fistrede og fløjtede rundt med små og store lysende kugler, trekantede dingenoter og gumpetunge cigarformede tingester.
Militæret forholdt sig tavst som altid, og kom en sjælden gang med havdårlige forklaringer på diverse vejrfænomener, men den kunne man bare ikke købe. Vejrfænomener flyver ikke ligefrem efter en og holder stille i luften over ens hoved når man selv står stille, vel?

Kærligst
Sussie

Hvor er jeg glad for, at du fangede den  Vi er jo lige præcis rumvæsner, vi bor jo i rummet  Men den var ment lidt dobbelt, for den var også ment i spøg

Jeg har desværre ikke selv set UFO'er, men håber jeg en dag er heldig, at få øje på en - eller flere

Hvor lyder det fedt, med de oplevelser du har haft. Tog I billeder af det, eller filmede det??

Anmeld

9. december 2010

ønskebørn74

Louisiana28 skriver:

Ved ikke om jeg tror på UFO'er... Men jeg tror ikke vi er alene i universet...

Anmeld

9. december 2010

Louisiana

ønskebarn74 skriver:

Ved ikke om jeg tror på UFO'er... Men jeg tror ikke vi er alene i universet...

Hvad forestiller du dig så der er..?

Anmeld

9. december 2010

Carina1977

Ej er der rumvæsner herinde?

Anmeld

9. december 2010

Kløver

Louisiana28 skriver:

hehe jeg har svaret jeg selv er et rumvæsen

nå ej, jeg ved ikke om jeg desideret tror på ufoer, virker lidt underligt på mig at nogle skulle være kommet så langt fra, for bare at flyve afsted igen

men videnskabeligt er jeg sikker på der findes liv derude et sted, hvilket slags liv er jo ikke til at vide, men skulle da være underligt, hvis hele vores kæmpe kæmpe univers kun har 1 beboelig planet med liv på

Det kan jo være svært at vide, tager man UFO direkte oversat, lyder det ikke underligt da det jo bare er et udentifiseret flyvende objeckt, og det kan jo være mange ting, så ja det er jeg da sikker på, men om en ufo direkte er rummet kan være svært at vide, og igen, hvorfor skulle nogen eller noget komme langvejs fra for bare lige at kigge og så flyve deres vej igen

de kunne vel i det mindste være høflige og høre om vi bød på en tår kaffe og kage

Anmeld

9. december 2010

Louisiana

Low skriver:

Jeg tror ikke på ufoer så har stemt nej men jeg tror på at jorden ikke er den eneste planet med liv

Hvad tror du så der er?

Anmeld

9. december 2010

ønskebørn74

Louisiana28 skriver:

Hvad forestiller du dig så der er..?

Ener det ikke... Men håber ikke det er kæmpe kødædere der vil æde os... GGG..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.