Tror I så på...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. december 2010

TbCp

Carina1977 skriver:

Ej er der rumvæsner herinde?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. december 2010

Kløver

Louisiana28 skriver:

Hvorfra ved du, at de bare er fløjet igen?

Jeg har en dokumentar liggende på min pc, som er flere afsnit lang, om at man bl.a. har teorier om, at der har været rumvæsner på jorden og hjælpe med, at bygge pyramiderne. Da jeg hørte om dokumentaren tænke jeg 'Right!!', men efter jeg har set programmet, er jeg ikke helt sikker. Jeg er heller ikke helt overbevist, men jeg vil heller ikke udelukke teorien. Der er f.eks. fundet billeder dybt inde i pyramiderne, som ligner afbildninger af rumvæsner i rumskibe.

De har mange gode problemstillinger i det program, kan ikke huske det hele lige nu, men det er helt klart værd at se den dokumentar

haha ja det ved jeg jo i princippet heller ikke, men der har da ikke været nogle større besøg ihvertfald

det lyder da enormt spændende, der har også engang været noget i tv om at Maya indianerne skulle ha haft noget hjælp fra rummet, men ja man ved det jo i princippet ikke, om ikke andet har vi jo ikke set nogle større besøg indenfor overskuelig fortid

Anmeld

9. december 2010

Louisiana

Maja84 skriver:

haha ja det ved jeg jo i princippet heller ikke, men der har da ikke været nogle større besøg ihvertfald

det lyder da enormt spændende, der har også engang været noget i tv om at Maya indianerne skulle ha haft noget hjælp fra rummet, men ja man ved det jo i princippet ikke, om ikke andet har vi jo ikke set nogle større besøg indenfor overskuelig fortid

De er også omkring Maya'erne i det program jeg omtaler

Men det er ret spændende, synes jeg, hele emnet

Anmeld

9. december 2010

Louisiana

TbCp skriver:

Haha, fedt

Anmeld

9. december 2010

Louisiana

Diana... skriver:

Nej jeg tror ikke på ufoer. Men jeg tror på at der er andre væsner her ude end os og hvad de er ved jeg ikke. 

Men der er faktisk flere som mener at vi er skabt af rumvæsner, der skulle være nogen der har læst nogen gamle skrifter og oversat dem hvor det stod i (eller noget i den djur) Min man som har læst og set en masse om dette var ikke lige så god til at forklare det 

Men jeg tror 300% på spøgelser. 

Knus Diana

Så har han sikkert set den dokumentar jeg omtaler i et svar til en anden  Ancient Aliens, hedder det.

Anmeld

9. december 2010

Dinna88

Louisiana28 skriver:

UFO'er?? Inspireret af 'spøgelses-tråden'

Jeg selv, tror på, at der er andre end os, i 'det uendelige univers'. Det forekommer mig faktisk umuligt, at vi skulle være alene...

Hvad siger I? Og har nogen af jer SET en UFO??

Jeg tror mange har set en UFO, for det er jo bare et objekt der er uidentoficeret: ikke nødvendigvis et fly fra væsner fra andre planeter. 

Men jeg ved ikke om jeg tror på noget. Jeg tror på videnskaben, og når de siger: "Der er andre end os derude" og kan give os beviser, jamen, så hopper jeg med på vognen.

Anmeld

9. december 2010

mama09

Louisiana28 skriver:

UFO'er?? Inspireret af 'spøgelses-tråden'

Jeg selv, tror på, at der er andre end os, i 'det uendelige univers'. Det forekommer mig faktisk umuligt, at vi skulle være alene...

Hvad siger I? Og har nogen af jer SET en UFO??

fuck der fik du mig - ja jeg er et rumvæsen

arghh ved ikke hvad jeg tror på med hensyn til rumvæsner mm.

Men en ting er sikkert jeg tror på ånder/spøgelser

Anmeld

9. december 2010

Louisiana

Come on! Der må da være nogen, der har set en UFO...  Måske skulle jeg ha gjort det muligt, at svare anonymt...

Anmeld

10. december 2010

Kløver

Louisiana28 skriver:

De er også omkring Maya'erne i det program jeg omtaler

Men det er ret spændende, synes jeg, hele emnet

haha gg altså, jeg må gå i en graviditetståge for tiden, jeg troede du mente pyramiderne i egypten

Anmeld

10. december 2010

oo

ja, altså...jeg tror da på UFO'er som i Uidentificerede Flyvende Objekter - jeg tror faktisk der kommer en del flyvende ...primært fra USA henover resten af verden

udover det så jae....jeg må sige, at nu er jeg jo gift med en fysiker og som ham som hælder jeg lidt til mangeverden teorien og tror på at der er liv derude et sted. ikke nødvendigvis i vores galaxe, men et sted.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.