scanning eller vigtiger ting? /;

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. december 2010

Anonym trådstarter

SpunkenJo skriver:

Syns det er en sød tanke med billede i julegave, men kan nu alligevel ikke forstå hvorfor du ikke bare venter til NF lige om lidt.

Go jul

jeg ved det heller ikke selv.. tror nu mere det er fordi jeg er så spændt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. december 2010

SpunkenJo

Anonym skriver:

jeg ved det heller ikke selv.. tror nu mere det er fordi jeg er så spændt

Det kan jeg virkelig godt forstå du er. Tror ikke du finder ret mange gravide der ikke er spændte

Væbn' dig med tålmodighed. Du går mange spændte uger i møde, så du kan ligeså godt nu tage den tålmodige hat på og bare læne dig tilbage mens du nyder tankespil, ændringer i kroppen og en voksende mave med skønne spjæt

Forventningens glæde er STOR

Anmeld

8. december 2010

betiinsen

kan godt anbefale dig det, har selv betalt for 2 tryghedsscanninger og 2 kønsscanninger også altså det koster self. og er kun på su, men tænker at hvis det hjælper mig og gør mig tryg m.m. så er det også det rigtige..

så kan godt forstå dig.. har været ved jordemoder.dk som kan anbefales, og skal til scanningsklinikken.dk i næste uge

Anmeld

9. december 2010

JustMe

Anonym skriver:

så er det i næste uge jeg at jeg har fået en tid til den første scanning som jeg selv har bestilt fordi det er så spændende.

men ! jeg var så godt klar over det ville koste 825 kr. og jeg har bare skulle købe så mange gaver ind ): så nu står jeg i denne situation. skal jeg knalde 825 kr. af til en scanning i næste uge? så blir der self. bare meget færre penge): og mangler en del ting og sager endnu..men evt. også låne af de gamle..  ? er 8+0 hvis jeg skal scannes i næste uge

Vi har selv stået i den situation, fordi jeg var nervøs, der var 6 uger til næste skanning og vi ville så gerne vide kønnet.

Det ville så koste os 700,- og vi havde næsten besluttet os. Men så blev vi enige om, at hvis vi så ikke havde penge til julegaverne, så måtte den skanning ganske enkelt vente.

Det kommer jo helt an på, hvor nervøs du reelt er, men hvis det kun er fordi du synes det er spændende, ville jeg personligt have valgt det fra, hvis det betød at jeg så skulle låne penge til julegaver. Især når nu NF venter om en måneds tid.

Anmeld

9. december 2010

JustMe

For os var det faktisk en rigtig god øvelse i de nye prioriteringer, der kommer med et barn. "Hvad kunne være rart at bruge pengene til" vs. "Hvad BØR vi bruge pengene til"

Selv nu, hvor jeg kunne have forberedt mig til en kønsskanning i morgen, er jeg faktisk rigtig tilfreds med, at vi valgte at vente til MD...og det selvom der stadig er længe til den i mine øjne. Men det føles som den rigtige og mest fornuftige beslutning...især fordi det mere var for spændingen og nysgerrighedens skyld, end for at tøjle en egentlig frygt, som påvirkede mig i hverdagen

Anmeld

9. december 2010

M.O.A.R.

Jeg synes du skal gøre hvad dit hjerte fortæller dig du skal gøre.

Jeg har aldrig selv fået tryghedsscanning, men jeg kan udemærket godt forstå du gerne vil have en scanning nu. Og hvis det kan gøre dig tryg og glad, så synes jeg du skal gøre det.

Følg dit hjerte, det bliver du selv gladest for i længden.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.