scanning eller vigtiger ting? /;

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. december 2010

Kløver

Anonym skriver:

Rigtig søde billeder ..  jeg synes der er en hel del af se! og udviklingen er bare så spændende.. rigtig flotte billeder.. er det en pige eller dreng?

Vi ved ikke hvad det bliver, og det er af eget ønske, vi vil gemme den overraskelse til fødslen

men ja der er så meget at se, både ved tidlige og senere scanninger, så ja du kan roligt glæde dig, og det er jo en kæmpe glæde hver gang man får mulighed for at kigge ind i babyhulen, og også samtidig se og få at vide det hele er som det skal være

Kan som sagt anbefale uge for uge, liberos guide på nettet er for resten også rigtig god, også den her side synes jeg er rigtig god

link: http://www.min-mave.dk/artikler/graviditetskalender/uge-for-uge/

der kan du rigtig følge med i alle de fantiske ting der sker med din lille spire, det er jo helt fantastisk, og vildt på samme tid

og undskyld har vist glemt at skrive kæmpe tillykke med spiren

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. december 2010

Anonym trådstarter

Missi skriver:

Hey

Kan virkelig godt følge dig i det med tryghed osv men syntes det er mange penge at bruge på en scanning, når du skal til NF om 4 uger

Det du kunne gøre var at få din læge til at høre efter hjerte, ( hvis han kan finde det så tidligt

Ellers vil jeg altså vente

tror du det ville kunne lade sig gøre? 0g er den næste scanning allerde 4 uger efter

Anmeld

8. december 2010

Anonym trådstarter

Mor til Maj skriver:

Ved Scanningsjordemoderen koster det kun 600kr til første trykhedsscanning og 400kr hvis du ønsker flere trykhedsscanninger senere i graviditeten. Altså jeg gav 600kr til første scanning i uge 6 og så gav jeg 400 kr da jeg kom igen i uge 10

De er super dygtige, og jeg synes bestemt det er alle pengene værd!!

hvor ligger det??? det var da enmort billigt

Anmeld

8. december 2010

Missi

Anonym skriver:

tror du det ville kunne lade sig gøre? 0g er den næste scanning allerde 4 uger efter

Ja du skal til NF scanning mellem uge 11 og 13

Og din læge kan osse mærke sig frem til livmorens str. osv

Anmeld

8. december 2010

Anonym trådstarter

Missi skriver:

Ja du skal til NF scanning mellem uge 11 og 13

Og din læge kan osse mærke sig frem til livmorens str. osv

men han mærkede mig ikke da jeg var ommme ved ham ..

Anmeld

8. december 2010

Anonym trådstarter

Maja84 skriver:

Vi ved ikke hvad det bliver, og det er af eget ønske, vi vil gemme den overraskelse til fødslen

men ja der er så meget at se, både ved tidlige og senere scanninger, så ja du kan roligt glæde dig, og det er jo en kæmpe glæde hver gang man får mulighed for at kigge ind i babyhulen, og også samtidig se og få at vide det hele er som det skal være

Kan som sagt anbefale uge for uge, liberos guide på nettet er for resten også rigtig god, også den her side synes jeg er rigtig god

link: http://www.min-mave.dk/artikler/graviditetskalender/uge-for-uge/

der kan du rigtig følge med i alle de fantiske ting der sker med din lille spire, det er jo helt fantastisk, og vildt på samme tid

og undskyld har vist glemt at skrive kæmpe tillykke med spiren

held og lykke så .. og mange tak!

Anmeld

8. december 2010

Kløver

Anonym skriver:

held og lykke så .. og mange tak!

tak

Anmeld

8. december 2010

Missi

Anonym skriver:

men han mærkede mig ikke da jeg var ommme ved ham ..

oki. bad jeg selv min læge om og han sagde det ikke er noget man normalt gør med mindre man spørg

Anmeld

8. december 2010

Bare-mig

Anonym skriver:

hvor ligger det??? det var da enmort billigt

Jeg er lidt i tvivl om første scanning måske koster 700 kr og jeg fik det til 600 kr fordi jeg samtidig bestilte tid tl kønsscanning i uge 15 - men du kan jo spørge hende om prisen.

link til deres hjemmeside. http://www.scanningsjordemoderen.dk/priser.html

Anmeld

8. december 2010

SpunkenJo

Anonym skriver:

tja det er ikke fordi jeg kommer til at leve af grød ovenpå en scanning. har alt herhjemme. det sidste som jeg bare mangler er nogle gaver og det er så det. og hvis jeg er lidt heldig kan de gamle jo sende mig lidt penge til de sidste gaver for så var min plan nemlig at give dem et billede af den lille d. 24

Syns det er en sød tanke med billede i julegave, men kan nu alligevel ikke forstå hvorfor du ikke bare venter til NF lige om lidt.

Go jul

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.