scanning eller vigtiger ting? /;

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. december 2010

Kløver

Anonym skriver:

hold op hvor smukt et billede.. utroligt dejligt!! mit hjerte siger jeg skal gøre det.. der er ikke noget mere større i verden at kunne se at alt er ok bare også et glimt af den lille .. og vide den har det godt, og være sikker på der ikk er to ovs.. jeg føler stor behov.. og tænker næsten også at det er pengene værd.

Vil sige at så er det helt klart pengene værd, jeg var glad efter de 2 første scanninger, men så begyndte nogle i familien at komme med kommentarer, og tænk nu hvis det gik galt og de kunne ikke glæde sig på mine vegne før jeg var 3 mdr henne osv osv var bare så ked af de kommentarer, så da vi skulle til fødselsdag om lørdagen, valgte vi at få scanmningen om fredagen, og gav mig kæmpe ro, at få den scanning, og det var bare alle pengene værd, og har det været alle 3 gange vi har været afsted jeg er sikker på alt vil være fint, og du kan roligt glæde dig til en stor oplevelse, specielt når man kan se og høre det lille hjerte slå

Jeg håber på du får en super oplevelse til scanningen, og en glædelig jul

ps kan anbefale jordemoder.dk hvis du bor i nærheden af fredericia eller odense

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. december 2010

Mormilla

Jeg ville vente!!!

Anmeld

8. december 2010

Anonym trådstarter

Maja84 skriver:

Vil sige at så er det helt klart pengene værd, jeg var glad efter de 2 første scanninger, men så begyndte nogle i familien at komme med kommentarer, og tænk nu hvis det gik galt og de kunne ikke glæde sig på mine vegne før jeg var 3 mdr henne osv osv var bare så ked af de kommentarer, så da vi skulle til fødselsdag om lørdagen, valgte vi at få scanmningen om fredagen, og gav mig kæmpe ro, at få den scanning, og det var bare alle pengene værd, og har det været alle 3 gange vi har været afsted jeg er sikker på alt vil være fint, og du kan roligt glæde dig til en stor oplevelse, specielt når man kan se og høre det lille hjerte slå

Jeg håber på du får en super oplevelse til scanningen, og en glædelig jul

ps kan anbefale jordemoder.dk hvis du bor i nærheden af fredericia eller odense

jeg tror bestemt også at det er så stor en oplevelse ligemeget hvornår man scannes. for alt har jo en start og det jo spændende at se en udvikling i fosteret.  men jeg er da ked af at høre at din familie sku ribe op i alt det, hvorpå du er gravid og bare skal tage det som en glæde at du overhoved er grávidmen den har jeg også fået smidt i nakken men der kan jo altid ske noget ligemeget hvor langt man er.. men jeg bor jo under varde så tager den i esbjerg og har besluttet nu at jeg gør det.. og god jul til dig også og med den lille

Anmeld

8. december 2010

Kløver

Anonym skriver:

jeg tror bestemt også at det er så stor en oplevelse ligemeget hvornår man scannes. for alt har jo en start og det jo spændende at se en udvikling i fosteret.  men jeg er da ked af at høre at din familie sku ribe op i alt det, hvorpå du er gravid og bare skal tage det som en glæde at du overhoved er grávidmen den har jeg også fået smidt i nakken men der kan jo altid ske noget ligemeget hvor langt man er.. men jeg bor jo under varde så tager den i esbjerg og har besluttet nu at jeg gør det.. og god jul til dig også og med den lille

tusind tak, håber på en super oplevelse og gode billeder af den lille spire

kan forresten anbefale bogen uge for uge, for det er så spændende i starten at følge med hvor der sker så meget, her i slutningen sker der jo ikke så meget ud over den bare vokser i længde og vægt

rigtig glædelig jul

Anmeld

8. december 2010

Anonym trådstarter

SpunkenJo skriver:

Hvis dit hjem er udstyre med et pengetræ syns jeg helt klart bare du ska hoppe til scanning, men ellers syn jeg det er spild af penge!!!

Køb noget lækkert til dig selv og baby. En go gravi-jakke og en angelsound så du ka høre baby derhjemme fra uge 14, når DU vil er da en klart bedre invistering!

Jeg syns det er gak

tja det er ikke fordi jeg kommer til at leve af grød ovenpå en scanning. har alt herhjemme. det sidste som jeg bare mangler er nogle gaver og det er så det. og hvis jeg er lidt heldig kan de gamle jo sende mig lidt penge til de sidste gaver for så var min plan nemlig at give dem et billede af den lille d. 24

Anmeld

8. december 2010

Anonym trådstarter

Maja84 skriver:

tusind tak, håber på en super oplevelse og gode billeder af den lille spire

kan forresten anbefale bogen uge for uge, for det er så spændende i starten at følge med hvor der sker så meget, her i slutningen sker der jo ikke så meget ud over den bare vokser i længde og vægt

rigtig glædelig jul

spændende tak for opmundringen så vil jeg glæde mig til i næste uge.. mit livs store oplevlese

Anmeld

8. december 2010

Kløver

det kan du roligt gøre, det er en kæmpe fantastisk ting, jeg har gemt alle mine 3 dvd´er fra scanningerne og er så sjovt at se hvor meget der sker over de "få" uger

Hsuk til nakkefold, at de tager sig mere tid til hygge under private scanninger og med at finde gode billeder, hvor de er mere fokuserede på at finde målingerne under nf, men gør det ikke til en mindre fantastisk oplevelse

Smider lige billederne gennem mine scanninger, så du kan se forskellen er der råd kan jeg også varmt anbefale scanning her omkring uge 25-27

nu håber jeg ikke jeg får spammet din tråd

Billede 1 - 6+6

billede 2 - 9+0

billede 3 - 12+5 nakkefold

billede 4 - 16+1

billede 5 - 16+1 3d

billede 6 - 20+1 misdannelsesscanning (har kun 1 da den lå og gemte sig )

billede 7 - 27+1

billede 8 - 27+1 3d

Anonym skriver:

spændende tak for opmundringen så vil jeg glæde mig til i næste uge.. mit livs store oplevlese

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

8. december 2010

Anonym trådstarter

Maja84 skriver:

det kan du roligt gøre, det er en kæmpe fantastisk ting, jeg har gemt alle mine 3 dvd´er fra scanningerne og er så sjovt at se hvor meget der sker over de "få" uger

Hsuk til nakkefold, at de tager sig mere tid til hygge under private scanninger og med at finde gode billeder, hvor de er mere fokuserede på at finde målingerne under nf, men gør det ikke til en mindre fantastisk oplevelse

Smider lige billederne gennem mine scanninger, så du kan se forskellen er der råd kan jeg også varmt anbefale scanning her omkring uge 25-27

nu håber jeg ikke jeg får spammet din tråd

Billede 1 - 6+6

billede 2 - 9+0

billede 3 - 12+5 nakkefold

billede 4 - 16+1

billede 5 - 16+1 3d

billede 6 - 20+1 misdannelsesscanning (har kun 1 da den lå og gemte sig )

billede 7 - 27+1

billede 8 - 27+1 3d

Rigtig søde billeder ..  jeg synes der er en hel del af se! og udviklingen er bare så spændende.. rigtig flotte billeder.. er det en pige eller dreng?

Anmeld

8. december 2010

Missi

Hey

Kan virkelig godt følge dig i det med tryghed osv men syntes det er mange penge at bruge på en scanning, når du skal til NF om 4 uger

Det du kunne gøre var at få din læge til at høre efter hjerte, ( hvis han kan finde det så tidligt

Ellers vil jeg altså vente

Anmeld

8. december 2010

Bare-mig

Anonym skriver:

så er det i næste uge jeg at jeg har fået en tid til den første scanning som jeg selv har bestilt fordi det er så spændende.

men ! jeg var så godt klar over det ville koste 825 kr. og jeg har bare skulle købe så mange gaver ind ): så nu står jeg i denne situation. skal jeg knalde 825 kr. af til en scanning i næste uge? så blir der self. bare meget færre penge): og mangler en del ting og sager endnu..men evt. også låne af de gamle..  ? er 8+0 hvis jeg skal scannes i næste uge

Ved Scanningsjordemoderen koster det kun 600kr til første trykhedsscanning og 400kr hvis du ønsker flere trykhedsscanninger senere i graviditeten. Altså jeg gav 600kr til første scanning i uge 6 og så gav jeg 400 kr da jeg kom igen i uge 10

De er super dygtige, og jeg synes bestemt det er alle pengene værd!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.