scanning eller vigtiger ting? /;

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.633 visninger
35 svar
0 synes godt om
8. december 2010

Anonym trådstarter

så er det i næste uge jeg at jeg har fået en tid til den første scanning som jeg selv har bestilt fordi det er så spændende.

men ! jeg var så godt klar over det ville koste 825 kr. og jeg har bare skulle købe så mange gaver ind ): så nu står jeg i denne situation. skal jeg knalde 825 kr. af til en scanning i næste uge? så blir der self. bare meget færre penge): og mangler en del ting og sager endnu..men evt. også låne af de gamle..  ? er 8+0 hvis jeg skal scannes i næste uge

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. december 2010

Diana...

Jeg ville absolut vente. Der jo ikke længe til du skal scannes igen jo. 

Anmeld

8. december 2010

Maja88

min personlinge holdning er:

jeg synes det er mange penge at fyre af når du ikke er længere end 8+0 er ikke meget man kan se der

Anmeld

8. december 2010

Valle81

Anonym skriver:

så er det i næste uge jeg at jeg har fået en tid til den første scanning som jeg selv har bestilt fordi det er så spændende.

men ! jeg var så godt klar over det ville koste 825 kr. og jeg har bare skulle købe så mange gaver ind ): så nu står jeg i denne situation. skal jeg knalde 825 kr. af til en scanning i næste uge? så blir der self. bare meget færre penge): og mangler en del ting og sager endnu..men evt. også låne af de gamle..  ? er 8+0 hvis jeg skal scannes i næste uge

He he:0)

Altså personligt ville jeg aldrig selv betale for en tidlig scanning - kan godt forstå det med trygheden i at se hjertelyden - men synes det er "spild" af penge i den forstand at den jo ikke give en mere sikkerhed for noget andet end at man har ro i sindet den dag.

Jeg ville spare pengene og vente til NF scanning som jo næsten er lige rundt om hjørnet:0)

Knus

Christina, som har været gravid 4 gange og en gang endte det i en SA - så forstår godt trangen:0)

Anmeld

8. december 2010

Kløver

Anonym skriver:

Hvis det er du føler du har meget behov for scanningen som tryghed kan jeg anbefale det, ellers ikke. Har selv fået scanninger i ugerne 5+6,6+6,9+0, 16+1 og 27+1, ud over nakkefold og md scanningen. de første 2 ved gynækolog, og den andre var egenbetaling.

kan som sgat godt anbefale det hvis du tryghedsmæssigt føler et behov for det, ellers kan jeg bedre anbefale at spare pengene eller gemme dem til en senere scanning

Sætter lige et billede ind fra vores scanning i 9+0 så du kan se hvordan det ser ud, omkring det tidpsunkt

håber du finder ud af det, og får en dejlig jul

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

8. december 2010

Anonym trådstarter

Maja84 skriver:

Hvis det er du føler du har meget behov for scanningen som tryghed kan jeg anbefale det, ellers ikke. Har selv fået scanninger i ugerne 5+6,6+6,9+0, 16+1 og 27+1, ud over nakkefold og md scanningen. de første 2 ved gynækolog, og den andre var egenbetaling.

kan som sgat godt anbefale det hvis du tryghedsmæssigt føler et behov for det, ellers kan jeg bedre anbefale at spare pengene eller gemme dem til en senere scanning

Sætter lige et billede ind fra vores scanning i 9+0 så du kan se hvordan det ser ud, omkring det tidpsunkt

håber du finder ud af det, og får en dejlig jul

hold op hvor smukt et billede.. utroligt dejligt!! mit hjerte siger jeg skal gøre det.. der er ikke noget mere større i verden at kunne se at alt er ok bare også et glimt af den lille .. og vide den har det godt, og være sikker på der ikk er to ovs.. jeg føler stor behov.. og tænker næsten også at det er pengene værd.

Anmeld

8. december 2010

Anonym trådstarter

Valle81 skriver:

He he:0)

Altså personligt ville jeg aldrig selv betale for en tidlig scanning - kan godt forstå det med trygheden i at se hjertelyden - men synes det er "spild" af penge i den forstand at den jo ikke give en mere sikkerhed for noget andet end at man har ro i sindet den dag.

Jeg ville spare pengene og vente til NF scanning som jo næsten er lige rundt om hjørnet:0)

Knus

Christina, som har været gravid 4 gange og en gang endte det i en SA - så forstår godt trangen:0)

det jeg ked af ! træls for dig. ja kan godt se det.. men det er også spændende med flere forskellige størrelser og sådan af den lille skid. og bare alligvel få bekræftet at der virkelig er noget derinde.. men det mange penge og lige op til julen .. puha!

Anmeld

8. december 2010

Anonym trådstarter

Diana... skriver:

Jeg ville absolut vente. Der jo ikke længe til du skal scannes igen jo. 

ja det kan jeg godt se

Anmeld

8. december 2010

Anonym trådstarter

Maja88 skriver:

min personlinge holdning er:

jeg synes det er mange penge at fyre af når du ikke er længere end 8+0 er ikke meget man kan se der

kan jeg godt se.. så må jeg hellere give mig selv mere tålmodighed

Anmeld

8. december 2010

SpunkenJo

Anonym skriver:

Hvis dit hjem er udstyre med et pengetræ syns jeg helt klart bare du ska hoppe til scanning, men ellers syn jeg det er spild af penge!!!

Køb noget lækkert til dig selv og baby. En go gravi-jakke og en angelsound så du ka høre baby derhjemme fra uge 14, når DU vil er da en klart bedre invistering!

Jeg syns det er gak

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.