tremmeseng hjælp!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. december 2010

L.J.L

Gitte85 skriver:

Nå det var godt... Men kan godt forsteille mig at det har været svært at sove bagefter!

Men kan man ikke håbe at han fik jeg en forskrækkelse over det og så ikke får lyst til at gøre det igen! Hmm... for den er godt nok svær. Altså vi har fjernet sengeranden i Lucas's seng og hans arme og ben kommer da ind mellem tremmerne en gang imellem men ikke noget han siger noget til. Måske du kunne prøve at fjerne jeres og se hvordan det går...?

ja det tror jeg jeg vil prøve i aften, og se hvordan det går

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. december 2010

L.J.L

SanneBoe skriver:

Ja, de var i nogle kasser, åh, kan ikke huske hva mærket hedder, men mener nu altså også at have set nogle temmelig høje nogle i Ønskebørn

tusind tak jeg prøver at kigge i ønskebørn

Anmeld

7. december 2010

Sjl-msl-Mkl

linselouise skriver:

ja det er selvfølgelig rigtigt

Men den seng han sover i der kan man ikke bare fjerne en side uden de andre falder sammen, så skulle vi save nogle af tremmerne væk, men synes bare det er meget at gøre hvis nu det ikke virker, hmm...

Griner - det er fordi jeg tænker at den funktion min datter har på sin seng har alle tremmesenge.

Men nej lad vær med og save i den, der må da ære noget der er lidt mere vellykket.

Anmeld

7. december 2010

Mortilxx

Jeg tænker lidt, at det måske allerede har været et chok for ham, så han muligvis ikke gør det igen. Jeg ville lige se tiden an, om han bliver ved med det. I mens du så vil se om han bliver ved, kan du jo finde noget blødt og lægge det på gulvet nedenfor tremmesengen, så han ikke slår sig så meget, hvis han nu skulle gøre det igen. 

Held og lykke med det

Anmeld

7. december 2010

Frk. Himmelblå

Vi har en Leander-seng, som jo også kan laves om til en juniorseng med tiden. Og den er altså svær at kravle ud af, da den er lidt højere og mere glat i det.

En rigtig lækker seng, som også er dyr , men vi har fået den brugt til halv pris, og vores datter sover dobbelt så godt efter hun er skiftet til den. Ikke mindst pga. den bue, der ligesom følger rundt, der hvor hun ligger med hovedet. Det bliver hyggeligt og huleagtigt, og hun slår sig aldrig, når hun skubber sig helt op i den ene ende i søvne.

Uha, jeg kunne da vist blive ansat i Leanders reklameafd. .

Men vi er bare så godt tilfredse, at vi også vil skaffe os en til nr. 2, når hun skal ud af sin vugge. (Noget andet er, at den er super smuk!).

Tror måske mit svar var lidt off topic, men hvem ved, måske du kan bruge det til noget .

Anmeld

7. december 2010

L.J.L

Nihell skriver:

Jeg tænker lidt, at det måske allerede har været et chok for ham, så han muligvis ikke gør det igen. Jeg ville lige se tiden an, om han bliver ved med det. I mens du så vil se om han bliver ved, kan du jo finde noget blødt og lægge det på gulvet nedenfor tremmesengen, så han ikke slår sig så meget, hvis han nu skulle gøre det igen. 

Held og lykke med det

ja jeg tænkte også at lægge et vattæppe eller en dyne så slår han sig da ihvertfald ikke så meget, men tænker bare, kan han ikke risikere at lande rigtig uheldigt så det er direkte farligt??

Anmeld

7. december 2010

Mortilxx

linselouise skriver:

ja jeg tænkte også at lægge et vattæppe eller en dyne så slår han sig da ihvertfald ikke så meget, men tænker bare, kan han ikke risikere at lande rigtig uheldigt så det er direkte farligt??

Det er svært at vide, for selvfølgelig kan han falde ned på en træls måde og det så først går galt. Men jeg ville lige give det en nat eller to, og så ville jeg tage den derfra Samtidig er det også bare nogle gange bedst at være på forkant med sådanne ting.

Min storebror gjorde det samme da han var lille, så lige pludselig stod der en lille gut inde i stuen, og ingen vidste hvordan pokker han var kommet derind, og efter han havde gjort det to-tre gange på en aften, valgte min mormor at stillde sig i døren og holde øje med hvordan han gjorde, så da gutten lige var kommet ned på gulvet åbnede hun jo så døren og skældte ham ud. Efter det gjorde han det aldrig igen.

Anmeld

7. december 2010

Isabeau2206

linselouise skriver:

Min dreng på 1 år faldt ud af sin tremmeseng igår, han er så begyndt at klatre...

Hvad kan man gøre for at undgå det i fremtiden? Og nej, vi tager ikke siden af tremmesengen

Findes der evt. en høj sengerand som går helt op så han ikke kan krølle den og stille sig på den?

hjælp modtages!!

Kan bunden ikke sænkes? Ellers kan i gøre som vi gjorde - købte en weekendseng. Når Stella står op i den, når den hende til halsen. Så hun kan ikke få svinget benet ud over heldigvis. Hun er næsten 15 mdr.

Og håber da ikke der skete noget?

Anmeld

7. december 2010

SussieThyssen

linselouise skriver:

Min dreng på 1 år faldt ud af sin tremmeseng igår, han er så begyndt at klatre...

Hvad kan man gøre for at undgå det i fremtiden? Og nej, vi tager ikke siden af tremmesengen

Findes der evt. en høj sengerand som går helt op så han ikke kan krølle den og stille sig på den?

hjælp modtages!!

Tjaaa.. I kan jo gøre som jeg og mange før mig...give dem en sele på i sengen indtil han er lidt ældre.
Mine har alle 3 haft seler på, tilsvarende når de ligger i barnevognen.
Så vil nogle måske give mig på puklen og kalde det upædagogisk, Men når nu man har små udbryderkonger, så er det trods alt bedre end at de kommer til skade.
Sådan ser jeg på det.

Kærligst
Sussie

Anmeld

7. december 2010

Mormilla

linselouise skriver:

hjælp modtages!!

Min søn var tæt på at gøre det samme i denne alder. Vi tog sengeranden helt af så han ikke kunne gøre det igen. Siden der har der ikke været noget

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.