tremmeseng hjælp!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. december 2010

Sjl-msl-Mkl

linselouise skriver:

Det med at tage en side af sengen vil jeg ikke, for han sover rigtig dårligt om natten, så hvis jeg piller en side af så vil han bare komme ind til os ustandseligt.

Men mon ikke han hurtigt ville finde ud af og ligge sig til at sove? Jeg tænker bare at man måske kunne håbe. Men han er egentlig heller ikke så gammel..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. december 2010

L.J.L

MoarHvidovre skriver:

Jeg ville sætte en stol han kunne træde ned på, så han ikke ikke falder ned og brækker en arm

Det var da også tidligt, at han er begyndt, at kravle ud. Lina er 1 år og 9 mdr., og hun kravler stadigvæk hverken ind eller ud

jeg forstår heller ikke lige hvordan det kan lade sig gøre, han går ikke engang endnu.. men tror han er trådt op på siden af sengeranden og så løftet sig selv over kanten på en måde, og så sagde det ellers bare bump!

Tror ikke han har motorik til at kunne benytte sig af en skammel endnu

Anmeld

7. december 2010

Hvem?

linselouise skriver:

Min dreng på 1 år faldt ud af sin tremmeseng igår, han er så begyndt at klatre...

Hvad kan man gøre for at undgå det i fremtiden? Og nej, vi tager ikke siden af tremmesengen

Findes der evt. en høj sengerand som går helt op så han ikke kan krølle den og stille sig på den?

hjælp modtages!!

Jeg købte i Bilka for noget tid siden en sengerand der går fra bund til top af sengerammen, netop for at håbe og be til at knægten ikke falder ud, da han også er over det hele og klatre rundt og indtil videre ser det ud til at virke.

De var temmelig dyre, men da jeg købte dem var de heldigvis på tilbud til 199,- kr.

Anmeld

7. december 2010

Guldet

linselouise skriver:

altså regner ikke med den kan komme længere ned? Nu er det en ikea seng vi har, og den har vidst kun 2 højder som jeg kender til, og den har været nede siden han var 5 mdr...

hmm ..

Den tremmeseng vi har, er sænket helt ned. Min datter kan i hvert fald ikke kravle over..  hun er snart 2

Anmeld

7. december 2010

L.J.L

DatterMalou skriver:

Men mon ikke han hurtigt ville finde ud af og ligge sig til at sove? Jeg tænker bare at man måske kunne håbe. Men han er egentlig heller ikke så gammel..

hmm altså nu har han aldrig sovet igennem, endnu, han vågner hver nat  4-5 gange og han er ikke nem at få til at sove om aftenen for tiden..... så tror bare at hvis vi fjerne en side, så vil han stritte imod hver gang han bliver lagt og kravle ud af sengen med det samme!

Anmeld

7. december 2010

L.J.L

SanneBoe skriver:

Jeg købte i Bilka for noget tid siden en sengerand der går fra bund til top af sengerammen, netop for at håbe og be til at knægten ikke falder ud, da han også er over det hele og klatre rundt og indtil videre ser det ud til at virke.

De var temmelig dyre, men da jeg købte dem var de heldigvis på tilbud til 199,- kr.

Ja, se det var sådan noget jeg tænkte på nemlig. Hvad kalder man det, bare en høj sengerand??

Anmeld

7. december 2010

Sjl-msl-Mkl

linselouise skriver:

hmm altså nu har han aldrig sovet igennem, endnu, han vågner hver nat  4-5 gange og han er ikke nem at få til at sove om aftenen for tiden..... så tror bare at hvis vi fjerne en side, så vil han stritte imod hver gang han bliver lagt og kravle ud af sengen med det samme!

Kan selvfølgelig godt se hvad du mener, og du kendes ham selvfølgelig også bedst.

Men for nogen børn skal man simpelthen vende bøtten og tage det fra en helt anden vinkel..

Anmeld

7. december 2010

Hvem?

linselouise skriver:

Ja, se det var sådan noget jeg tænkte på nemlig. Hvad kalder man det, bare en høj sengerand??

Ja, de var i nogle kasser, åh, kan ikke huske hva mærket hedder, men mener nu altså også at have set nogle temmelig høje nogle i Ønskebørn

Anmeld

7. december 2010

Frøken Sørensen

linselouise skriver:

Nej jeg tror det ikke, han græd selvfølgelig, men der har slet ikke været noget at se på ham, så tror ikke han har slået sig så meget heldigvis! Men jeg fik da godt nok også lige det største chok, og kunne næsten ikke lægge mig til at sove i aftes

Tænker bare at der da må findes en høj rand så de ikke kan kravle op på den?? Alternativt må jeg pille randende af hans seng, men så er jeg bare bange for han får arme og ben i klemme i tremmerne...

Nå det var godt... Men kan godt forsteille mig at det har været svært at sove bagefter!

Men kan man ikke håbe at han fik jeg en forskrækkelse over det og så ikke får lyst til at gøre det igen! Hmm... for den er godt nok svær. Altså vi har fjernet sengeranden i Lucas's seng og hans arme og ben kommer da ind mellem tremmerne en gang imellem men ikke noget han siger noget til. Måske du kunne prøve at fjerne jeres og se hvordan det går...?

Anmeld

7. december 2010

L.J.L

DatterMalou skriver:

Kan selvfølgelig godt se hvad du mener, og du kendes ham selvfølgelig også bedst.

Men for nogen børn skal man simpelthen vende bøtten og tage det fra en helt anden vinkel..

ja det er selvfølgelig rigtigt

Men den seng han sover i der kan man ikke bare fjerne en side uden de andre falder sammen, så skulle vi save nogle af tremmerne væk, men synes bare det er meget at gøre hvis nu det ikke virker, hmm...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.