tremmeseng hjælp!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.878 visninger
45 svar
0 synes godt om
7. december 2010

L.J.L

Min dreng på 1 år faldt ud af sin tremmeseng igår, han er så begyndt at klatre...

Hvad kan man gøre for at undgå det i fremtiden? Og nej, vi tager ikke siden af tremmesengen

Findes der evt. en høj sengerand som går helt op så han ikke kan krølle den og stille sig på den?

hjælp modtages!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. december 2010

Frøken Sørensen

linselouise skriver:

Min dreng på 1 år faldt ud af sin tremmeseng igår, han er så begyndt at klatre...

Hvad kan man gøre for at undgå det i fremtiden? Og nej, vi tager ikke siden af tremmesengen

Findes der evt. en høj sengerand som går helt op så han ikke kan krølle den og stille sig på den?

hjælp modtages!!

Åh nej dog... Håber da ikke der skete Lauritz noget?

Jeg frygter også sådan at Lucas snart gør det da han hiver sig op. Så jeg følger lige med!

Anmeld

7. december 2010

Sjl-msl-Mkl

Jeg ville have forslået at i skulle tage den ene side af på sengen, men eftersom du skriver at det vil i ikke. Ja så ved jeg ikke hvad jeg ellers skal sige, andet end held og lykke.

Jeg hpber ikke han slog sig slemt ved faldet.

Anmeld

7. december 2010

serinasmor

måske kan i spænde et lagen ud over kanten ??

Anmeld

7. december 2010

L.J.L

Gitte85 skriver:

Åh nej dog... Håber da ikke der skete Lauritz noget?

Jeg frygter også sådan at Lucas snart gør det da han hiver sig op. Så jeg følger lige med!

Nej jeg tror det ikke, han græd selvfølgelig, men der har slet ikke været noget at se på ham, så tror ikke han har slået sig så meget heldigvis! Men jeg fik da godt nok også lige det største chok, og kunne næsten ikke lægge mig til at sove i aftes

Tænker bare at der da må findes en høj rand så de ikke kan kravle op på den?? Alternativt må jeg pille randende af hans seng, men så er jeg bare bange for han får arme og ben i klemme i tremmerne...

Anmeld

7. december 2010

Guldet

linselouise skriver:

hjælp modtages!!

Det skete også for vores datter i den alder ca. vi satte bunden helt ned og det er aldrig sket siden..

hvis i da ikke har sat bunden helt ned?

Anmeld

7. december 2010

L.J.L

DatterMalou skriver:

Jeg ville have forslået at i skulle tage den ene side af på sengen, men eftersom du skriver at det vil i ikke. Ja så ved jeg ikke hvad jeg ellers skal sige, andet end held og lykke.

Jeg hpber ikke han slog sig slemt ved faldet.

Det med at tage en side af sengen vil jeg ikke, for han sover rigtig dårligt om natten, så hvis jeg piller en side af så vil han bare komme ind til os ustandseligt.

Anmeld

7. december 2010

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Jeg ville sætte en stol han kunne træde ned på, så han ikke ikke falder ned og brækker en arm

Det var da også tidligt, at han er begyndt, at kravle ud. Lina er 1 år og 9 mdr., og hun kravler stadigvæk hverken ind eller ud

Anmeld

7. december 2010

L.J.L

LAURAS MOR skriver:

Det skete også for vores datter i den alder ca. vi satte bunden helt ned og det er aldrig sket siden..

hvis i da ikke har sat bunden helt ned?

altså regner ikke med den kan komme længere ned? Nu er det en ikea seng vi har, og den har vidst kun 2 højder som jeg kender til, og den har været nede siden han var 5 mdr...

Anmeld

7. december 2010

L.J.L

serinasmor skriver:

måske kan i spænde et lagen ud over kanten ??

hmm hvordan tænker du?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.