nyhederne om nissehaderen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. december 2010

Diana...

Ox. skriver:

Ja præcis .. lad ham om hans særheder, dem har vi jo alle, sådan har jeg det 

Nemlig. Og jeg kan heller ikke lide tæer  synes de noget så grimme 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. december 2010

Diana...

StephanieJ skriver:

Lad den særling være, han nyder jo opmærksomheden og som han selv har sagt - så syntes han kun godt om at folk sender nisser for så er der de mindre! Det er jo det han ønsker, og hvorfor "hjælpe" ham?

Har han sagt det? Ja det gør det jo så kun være at sende dem til ham. 

Anmeld

8. december 2010

Diana...

Sees. skriver:

Enig her!

Synes dog det var for grænseoverskridende at han ligefrem hængte nisserne til offentligt skue, men at han ikke kan li' nisser er hans sag.

Meget især over for børn  

Håber du har det bedre. 

Anmeld

8. december 2010

Steph_Laurits

Diana... skriver:

Ja, kan lige prøve at finde linket!

Anmeld

8. december 2010

Amso

Det kan godt være jeg også syntes han er ret tosset ham præsten.. Men ligefrem at indsamel nisser og sende dem til ham. Det kan jeg ikke se det fede i.. Syntes ikke man behøver provokerer igen, pga. den hængte nisse, og hans holdninger.. Så man jo ikke bedre end ham selv - med hensyn til at gå over stregen..

Anmeld

8. december 2010

Steph_Laurits

Diana... skriver:

Her: http://www.tv2nord.dk/default.asp?PageID=1323 
tryk på 7. december ude i højre side, og derefter på 19:30 længere nede på siden og så vælge "nissekrigen i Løkken"
Håber det er til at finde ud af

Anmeld

8. december 2010

Sees

Diana... skriver:

Meget især over for børn  

Håber du har det bedre. 

Lige præcis - At han ikke kan lide nisser, er sgu helt ok, han skal bare holde det inden for huset fire vægge, og ikke ødelægge det for "alle" andre.

Jeg har det desværre ikke bedre, men er dog blevet udskrevet, og venter på svar på prøverne.
Det er godt nok rart at være hjemme igen

Anmeld

8. december 2010

Diana...

Sees. skriver:

Lige præcis - At han ikke kan lide nisser, er sgu helt ok, han skal bare holde det inden for huset fire vægge, og ikke ødelægge det for "alle" andre.

Jeg har det desværre ikke bedre, men er dog blevet udskrevet, og venter på svar på prøverne.
Det er godt nok rart at være hjemme igen

Ja nemlig. Man tænker sgu ikke for langt når man gør sådan. Har han selv børn? 

Åhh ØV håber virkelig du snart får det bedre. Hår du nogen til at hjælpe dig så? Og lille manden? 

Anmeld

8. december 2010

Sees

Diana... skriver:

Ja nemlig. Man tænker sgu ikke for langt når man gør sådan. Har han selv børn? 

Åhh ØV håber virkelig du snart får det bedre. Hår du nogen til at hjælpe dig så? Og lille manden? 

Mine forældre var søde til at hjælpe mig med Emil, mens jeg var indlagt, men de har jo også deres hverdag, så nu er vi hjemme i rækkehuset alene.
Det er hårdt, og tingene tager ekstra lang tid, da jeg har svært ved at gå ordentlig og det gør ondt at løfte og sådan, men vi klare os da

Anmeld

8. december 2010

Diana...

StephanieJ skriver:

Her: http://www.tv2nord.dk/default.asp?PageID=1323 
tryk på 7. december ude i højre side, og derefter på 19:30 længere nede på siden og så vælge "nissekrigen i Løkken"
Håber det er til at finde ud af

Hold op han er sgu da intet mere end dum. 

Men det gør det jo kun til en endnu mere dårlig ide at sende ham nisser for så brander han dem af foran kirken så endnu flere børn kan se det 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.