nyhederne om nissehaderen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. december 2010

Diana...

Sees. skriver:

Mine forældre var søde til at hjælpe mig med Emil, mens jeg var indlagt, men de har jo også deres hverdag, så nu er vi hjemme i rækkehuset alene.
Det er hårdt, og tingene tager ekstra lang tid, da jeg har svært ved at gå ordentlig og det gør ondt at løfte og sådan, men vi klare os da

Godt i klare jer. Håber snart du er i bedring 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. december 2010

Steph_Laurits

Diana... skriver:

Hold op han er sgu da intet mere end dum. 

Men det gør det jo kun til en endnu mere dårlig ide at sende ham nisser for så brander han dem af foran kirken så endnu flere børn kan se det 

Lige præcis!

Så syntes det er at hælde mere benzin på bålet ved at sende nisser.

Anmeld

8. december 2010

Low

Caroline86 skriver:

I aften kl. 19.30 på tv2 nord kommer der et interview med Tine (kageteenageren) om gruppen på facebook som indsamler nisser og sender dem til Jon Knudsen.

Jeg er med på skærmen i hjørnet (på messenger med webcam)

Jeg synes da I skal se det, og dem der ikke kan se det på tv kan se det på nettet

Vi oprettede gruppen som en kæmpe joke og havde SLET ikke regnet med den her form for omtale og tilslutning, så det er faktisk noget der overvældende os begge MEGET da tv2 pludselig ringede til mig i formiddags.

det er sjovt

Knus Caroline

Hvor sjovt . Jeg kigger med . Jeg sad på et tidpunkt og tænkte på at sende ham nisser da jeg så et gammelt klip med ham

Anmeld

8. december 2010

Low

Jeg kom lige i tanke om at jeg bor på amager så kan nok ikke se det

Anmeld

8. december 2010

Low

Lol.. måske skulle jeg lige kigge ordenligt efter . Fandt lige linket..

Gal jeg har barsels hjerne 

Anmeld

8. december 2010

HelleBelle

Diana... skriver:

Nemlig. Og jeg kan heller ikke lide tæer  synes de noget så grimme 

ja tæer , kun baby og småbørne tæer er søde .....

Anmeld

8. december 2010

Diana...

HelleBelle skriver:

ja tæer , kun baby og småbørne tæer er søde .....

Ja lige præcis men de altså også mega søde. Træls de så skal blive så klamme med alderen hi hi 

Anmeld

8. december 2010

Ox.

Diana... skriver:

Ja lige præcis men de altså også mega søde. Træls de så skal blive så klamme med alderen hi hi 

Meget, og Jonas tæer skal bare holde sig laaaangt fra mig, føj nogle knækbasser, ad!

Men håber da folk tænker sig lidt om mht ham nissehaderen, vi er trods alt voksne mennesker, og det her er lidt at gå den forkerte vej, men det er igen, bare min mening ..

Anmeld

8. december 2010

lisbethita

Caroline86 skriver:

I aften kl. 19.30 på tv2 nord kommer der et interview med Tine (kageteenageren) om gruppen på facebook som indsamler nisser og sender dem til Jon Knudsen.

Jeg er med på skærmen i hjørnet (på messenger med webcam)

Jeg synes da I skal se det, og dem der ikke kan se det på tv kan se det på nettet

Vi oprettede gruppen som en kæmpe joke og havde SLET ikke regnet med den her form for omtale og tilslutning, så det er faktisk noget der overvældende os begge MEGET da tv2 pludselig ringede til mig i formiddags.

det er sjovt

Knus Caroline

Ej hvor er det sjovt. Når det var DET I skrev om. Jeg fattede jo ingenting.... ØV at jeg ikke har set dig på tv. Mon udsendelsen kan fåes på nettet?? 

KRAMMER 

Anmeld

8. december 2010

Caroline86

lisbethita skriver:

Ej hvor er det sjovt. Når det var DET I skrev om. Jeg fattede jo ingenting.... ØV at jeg ikke har set dig på tv. Mon udsendelsen kan fåes på nettet?? 

KRAMMER 

links på side 2, smukke

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.