Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Tutter skriver: Sveske, smid lige et link ind, når det har været der Jeg er på job til 23:30 nemlig
Sveske, smid lige et link ind, når det har været der
Jeg er på job til 23:30 nemlig
Jo, skal jeg nok, putte!
Det kan ses på tv2 nords hjemmeside, men smider lige et link senere
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Kageteenageren skriver: * TV2 Fyn søde Caroline
* TV2 Fyn søde Caroline
ak.. suk jeg er forvirret
Caroline86 skriver: I aften kl. 19.30 på tv2 nord kommer der et interview med Tine (kageteenageren) om gruppen på facebook som indsamler nisser og sender dem til Jon Knudsen. Jeg er med på skærmen i hjørnet (på messenger med webcam) Jeg synes da I skal se det, og dem der ikke kan se det på tv kan se det på nettet Vi oprettede gruppen som en kæmpe joke og havde SLET ikke regnet med den her form for omtale og tilslutning, så det er faktisk noget der overvældende os begge MEGET da tv2 pludselig ringede til mig i formiddags. det er sjovt Knus Caroline
I aften kl. 19.30 på tv2 nord kommer der et interview med Tine (kageteenageren) om gruppen på facebook som indsamler nisser og sender dem til Jon Knudsen.
Jeg er med på skærmen i hjørnet (på messenger med webcam)
Jeg synes da I skal se det, og dem der ikke kan se det på tv kan se det på nettet
Vi oprettede gruppen som en kæmpe joke og havde SLET ikke regnet med den her form for omtale og tilslutning, så det er faktisk noget der overvældende os begge MEGET da tv2 pludselig ringede til mig i formiddags.
det er sjovt
Knus Caroline
Ja bestemt er ideen morsom, men jeg er stadig modstander af at sende ham nisser..ene og alene af den grund at der så bliver sat endnu mere focus på ham..giver ham fjer i hatten og forlænger hans 5 minutes of fame + at det kan give ham en anledning til at lave en "mod-happening" hvor han fx brænder nisserne af i et kæmpebål eller noget andet skørt.Nej, efter min mening har sådan en bedst af at blive overset og glide ind i glemslen med sin egen syge og misinformerede opfattelse af tingene.KærligstSussie
Det er langt fra første gang han er fremme i medierne.
I hvert fald i de nordjyske medier. Jeg kan huske jeg også så ham i Tv Nord flere gange sidste år blandt andet, pga det her nisse-haderi.
Jeg tænker bare, hvordan finder tv2 frem til en tlf nummer til dig?
MoarJ skriver: Jeg tænker bare, hvordan finder tv2 frem til en tlf nummer til dig?
www.krak.dk
de har jo mit navn fra eventet
Jeg havde faktisk overvejet selv at lave sådan en gruppe for sjov på facebook...
FOreslog det nogle dage siden på ekstrabladet..
Men heldigvis var der nogle som var hurtigere end mig, for vil absolut ikke i TV..
Har ikke lige set det, men tror heller ikke det bliver vist på sjælland...??
Kageteenageren skriver: Wee... Det er så godt! Husk at se med! Og jeg fik også lige pludselig stress på, da de ringede til mig! Troede jo bare det var Caroline, der ville ringe. Men så stod jeg med TV2 Nord i røret! Og fra da af, havde jeg kun 1 time til at rydde op og pynte op til jul! Gæt hvem der ikke kunne trække vejret! Ej, men det var mega sjovt! Og det er helt vildt, hvor mange der støtter op om det efterhånden! Bliv endelig ved!
Wee... Det er så godt! Husk at se med!
Og jeg fik også lige pludselig stress på, da de ringede til mig! Troede jo bare det var Caroline, der ville ringe. Men så stod jeg med TV2 Nord i røret! Og fra da af, havde jeg kun 1 time til at rydde op og pynte op til jul! Gæt hvem der ikke kunne trække vejret!
Ej, men det var mega sjovt!
Og det er helt vildt, hvor mange der støtter op om det efterhånden! Bliv endelig ved!
AIii din sveske... troede du var mega tjækket og havde pyntet op for længst... og troede da bestemt ikke du var en der også roder hihi
Godt du nåede det hele...
KaLee skriver: Jeg havde faktisk overvejet selv at lave sådan en gruppe for sjov på facebook... FOreslog det nogle dage siden på ekstrabladet.. Men heldigvis var der nogle som var hurtigere end mig, for vil absolut ikke i TV.. Har ikke lige set det, men tror heller ikke det bliver vist på sjælland...??
http://www.tv2fyn.dk/article/267336:videoklip
http://www.tv2fyn.dk/article/267325:Fynbo-til-angreb-paa-nissehader
Zafir skriver: AIii din sveske... troede du var mega tjækket og havde pyntet op for længst... og troede da bestemt ikke du var en der også roder hihi Godt du nåede det hele...
Jeg rykkede rundt på værelset i går eftermiddags, og havde ikke energi nok til at rydde op.. Så det måtte jeg jo så gøre idag Og fordi der var rodet ville jeg ikke pynte op
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128