Ser du det som et problem med delvis-anonyme brugere?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. december 2010

Diana...

Det genere mig overhoved ikke, det er så sjældent jeg går ind på profiler og kikker alligevel. men som DK skriver så det rart der er et billed uanset hvad der er på billed for det er nemmere at kende i debatterne 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. december 2010

Nalle

dorthemus skriver:

Det generer ikke mig for der kan være mange grunde til, at gemme sin identitet lidt...som f.eks. hvis man prøver at blive gravid og ikke vil ud med det i forhold til venner og familie endnu.

Men ellers går jeg som regel uden om de anonyme indlæg...som ofte irriterer mig grænseløst. Men det er en HELT anden snak

Lige præcis! Det er så p***e træls når folk kun er ano for at hakke på andre.

Det er dårlig stil

Anmeld

7. december 2010

klmf

Milla-Victoria's mor skriver:

Det generer ikke mig.

Det er en af fordelene ved at være herinde. Man kan være lige så anonym som man selv ønsker det. Og så længe folk opfører sig ordentligt, er det vel lige meget.

Det skal dog lige siges, (uden at lyde overfladisk) at jeg hellere vil svare på indlæg ved folk jeg kan "se"

Dog svarer jeg som regel ved interessante indlæg..... billede eller ej

Knus

(Undskyld TS, jeg laver lige et totalt sidespring...)

Tænkte lige på dig den anden dag! Hvordan går det med flytning, skole og det hele? Var der ikke noget med en praktik, der var lidt problematisk?

Anmeld

7. december 2010

Loa

Det generer mig ikke det mindste
Er helt og holden din sag, og som en anden nævner, så læser man jo du skriver seriøse svar/kommentarer osv. så er ikke fordi jeg frygter der sidder en 11 årig pige bag skærmen og "leger" voksen.....

Du skriver jo selv en ganske glimrende grund til at være semi ano

Anmeld

7. december 2010

Mutti2

lotchen skriver:

(Undskyld TS, jeg laver lige et totalt sidespring...)

Tænkte lige på dig den anden dag! Hvordan går det med flytning, skole og det hele? Var der ikke noget med en praktik, der var lidt problematisk?

Åhh hvor er du sød

Det går nogenlunde fremad med det hele. Stresser stadig en smule. Men der er lys for enden af tunnelen

Ang. praktikken.... Efter samtaler med flere lærer/studievejledere på skolen. Fik jeg det gjort klart, at de i stedet for at trække lod (som lovet) havde indkaldt lærer og ledere på stedet til et møde, hvor de havde diskuteret hvem der skulle have pladsen i Thisted. Jeg var rarsende, og endte med at sige at hvis ikke de fandt en anden løsning, var de skyld i at jeg i bund og grund var nødsaget til at droppe ud.

Dagen efter blev jeg ringet op. De havde skaffet en plads til mig i byen. Så det gælder åbenbart bare om at brokke sig nok

Ang. flytningen.... Tjae.... Jeg stresser lidt over det hele Har jo ikke så stor en omgangskreds her i byen. Men har heldigvis en fantastisk veninde i Randers Som har fået 2 kammerater til at komme. Samt en stor lastbil Så på lørdag rykker vi det hele til Randers   Vi kommer så til at skulle bo hos en kammerat (som flytter hjem til sin mor, imens) i en uge.

Og efter juleferien har vi omking 5 uger, som vi kommer til at bruge hos Milla-Victorias dagplejemor Samt hos en af de andre børns mor og far Så der er styr på tingene

Meeeeen jeg glæder mig ufatteligt meget til det hele er overstået og vi kan nyde at vi er flyttet Skal så meget ud og nyde byen med lillepigen

Hvordan står det til hos jer?? Det er jo ikke så tit jeg er på efterhånden, så jeg går sikkert glip af alt det sjove

Knus

Anmeld

7. december 2010

klmf

Milla-Victoria's mor skriver:

Åhh hvor er du sød

Det går nogenlunde fremad med det hele. Stresser stadig en smule. Men der er lys for enden af tunnelen

Ang. praktikken.... Efter samtaler med flere lærer/studievejledere på skolen. Fik jeg det gjort klart, at de i stedet for at trække lod (som lovet) havde indkaldt lærer og ledere på stedet til et møde, hvor de havde diskuteret hvem der skulle have pladsen i Thisted. Jeg var rarsende, og endte med at sige at hvis ikke de fandt en anden løsning, var de skyld i at jeg i bund og grund var nødsaget til at droppe ud.

Dagen efter blev jeg ringet op. De havde skaffet en plads til mig i byen. Så det gælder åbenbart bare om at brokke sig nok

Ang. flytningen.... Tjae.... Jeg stresser lidt over det hele Har jo ikke så stor en omgangskreds her i byen. Men har heldigvis en fantastisk veninde i Randers Som har fået 2 kammerater til at komme. Samt en stor lastbil Så på lørdag rykker vi det hele til Randers   Vi kommer så til at skulle bo hos en kammerat (som flytter hjem til sin mor, imens) i en uge.

Og efter juleferien har vi omking 5 uger, som vi kommer til at bruge hos Milla-Victorias dagplejemor Samt hos en af de andre børns mor og far Så der er styr på tingene

Meeeeen jeg glæder mig ufatteligt meget til det hele er overstået og vi kan nyde at vi er flyttet Skal så meget ud og nyde byen med lillepigen

Hvordan står det til hos jer?? Det er jo ikke så tit jeg er på efterhånden, så jeg går sikkert glip af alt det sjove

Knus

Ahrmen altså, er det ikke utroligt hvad der nogle gange skal til, for at sådan et sted opfører sig ordentligt... Og hvad kan deres begrundelse dog have været for at vælge sådan i stedet for bare at trække lod, man kan undre sig meget. Nå, fred være med dem, godt du fik det ordnet

Lyder dæleme også lidt stressende med jeres flytteprogram Skal I bo ved hendes dp eller havde jeg fået forkert fat i det? Eller var det bare sådan inden du starter nyt semester...

Ja, det bliver da dejligt at få ro på igen og komme på plads! Så må I ud og føjte lidt I to damer

Her går det stille og roligt - eller sådan da. Jeg er startet job igen efter barsel (NØJ det er hårdt at være så meget væk fra Oliver lige pludselig). Fik nyt job under min barsel, så er startet på intensiv - det er super godt og spændende Men havde jo ikke aften-, nat- eller weekendvagteri min tidligere stilling og det kan jeg da i et svagt øjeblik godt savne Men alt i alt går det godt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.