lotchen skriver:
(Undskyld TS, jeg laver lige et totalt sidespring...)
Tænkte lige på dig den anden dag! Hvordan går det med flytning, skole og det hele? Var der ikke noget med en praktik, der var lidt problematisk?
Åhh hvor er du sød 
Det går nogenlunde fremad med det hele. Stresser stadig en smule. Men der er lys for enden af tunnelen 
Ang. praktikken.... Efter samtaler med flere lærer/studievejledere på skolen. Fik jeg det gjort klart, at de i stedet for at trække lod (som lovet) havde indkaldt lærer og ledere på stedet til et møde, hvor de havde diskuteret hvem der skulle have pladsen i Thisted. Jeg var rarsende, og endte med at sige at hvis ikke de fandt en anden løsning, var de skyld i at jeg i bund og grund var nødsaget til at droppe ud.
Dagen efter blev jeg ringet op. De havde skaffet en plads til mig i byen.
Så det gælder åbenbart bare om at brokke sig nok 
Ang. flytningen.... Tjae.... Jeg stresser lidt over det hele
Har jo ikke så stor en omgangskreds her i byen. Men har heldigvis en fantastisk veninde i Randers
Som har fået 2 kammerater til at komme. Samt en stor lastbil
Så på lørdag rykker vi det hele til Randers
Vi kommer så til at skulle bo hos en kammerat (som flytter hjem til sin mor, imens) i en uge.
Og efter juleferien har vi omking 5 uger, som vi kommer til at bruge hos Milla-Victorias dagplejemor
Samt hos en af de andre børns mor og far
Så der er styr på tingene 
Meeeeen jeg glæder mig ufatteligt meget til det hele er overstået og vi kan nyde at vi er flyttet
Skal så meget ud og nyde byen med lillepigen 
Hvordan står det til hos jer?? Det er jo ikke så tit jeg er på efterhånden, så jeg går sikkert glip af alt det sjove 
Knus 
Anmeld