Ser du det som et problem med delvis-anonyme brugere?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. december 2010

Frøken J.

SeptemberBaby skriver:

Er selv ret anonym, men skjuler ikke noget, hvis nogen spørger.

Er bare sådan lidt paranoid, når det kommer til personlige oplysninger på nettet... 

Vi er alle forskellige, og  jeg synes, det vigtigste er, at man er nogenlunde seriøs omkring sine svar og indlæg. Og bidrager til en god stemning på en god side.

Held og lykke med at blive gravid 

Man skal bestemt også tænke over, hvad man skriver om sig selv  Jeg har selv oplevet på en anden side, at mange misbruger deres anonymitet til at komme med grove udtalelser, fordi ingen jo kan se, hvem de er. Derfor kan jeg godt forstå, hvis folk nu generelt synes det var lidt træls. Men det lader da til, at folk er okay med det!

Og tak 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. december 2010

Bavianis

Secrets skriver:

Hey alle i søde kvindfolk!

Jeg ville bare spørge jer, om i føler, det er træls, når man er aktiv på forum som delvis anonym? Nu mener jeg fx som i mit tilfælde, hvor jeg hverken har billede på, fortæller mit navn eller noget særlig specifikt om mig selv?

Jeg har oplevet at i alle er rigtig søde og imødekommende, selvom man ikke kan se noget om mig, og har da allerede fået 'venner', men er bare nysgerrig!

Jeg glæder mig helt sindssygt overdrevet crazy meget til jeg bliver gravid, og kan vise jer, hvem jeg er. Men lige nu er der bare mennesker i min omgangskreds, som ikke behøver at vide, at vi planlægger baby. Mine studiekammerater vil nok også nemmere kunne acceptere nyheden "jeg er gravid" end "jeg planlægger graviditet". Men synes sku det er mega irriterende, for vil så gerne fortælle mere om hvem jeg er, og hvad mine planer er. Og om min kæreste.. Så ja. Kryds fingre for, at jeg snart bliver gravid, så kan i snart se hvem jeg er! Hehe.

Men alt i alt. Generer det jer, eller kan i leve med det?

Jeg synes SLET ikke det er et problem!

Og jeg kan sagtens forstå dig. En på mit arbejde fandt ud af at jeg var gravid langt tid før jeg havde lyst til at dele det på arbejdspladsen. Han havde fået det af vide af en bruger herinde, som havde læst nyheden.

Så du skal bare klø på - så vi kan se hvordan du ser ud når den tid (forhåbentligt snart!) kommer

Knus og kram

Anmeld

6. december 2010

NinaNymannMadsen

for mig er det lige meget. bare du selv kan acceptere det også jo.
jamen er du sød ved andre her inde og ærlig med dine svar og sådan er det ikke noget problem.

og krydser da lige fingre for at der komme flotte streger til dig snart da. det aldrig sjovt at gå og vente på noget man virkelig ønsker

Anmeld

6. december 2010

Frøken J.

Ellim skriver:

Vi er venner herinde Syntes bestemt ikke at der er noget problem i at være anonym.. Meeeeen er lidt nysgerrig må jeg indrømme

Men det er nok fordi at vi deltager i mange af de samme debater osv.. Og selvf også fordi du virker som en sød pige! Men jeg skal nok klare den!

Forstår godt du er nysgerrig! Hehe og tak i øvrigt! Men har det også sådan, at dem jeg falder særlig meget i snak med over private beskeder og sådan, de må gerne se, hvem jeg er, så længe de ikke siger noget videre! Er også allerede blevet facebookvenner med en pige herfra, så det er ikke fordi, at der er 100% no access!

Anmeld

6. december 2010

Frøken J.

Bavianis skriver:

Jeg synes SLET ikke det er et problem!

Og jeg kan sagtens forstå dig. En på mit arbejde fandt ud af at jeg var gravid langt tid før jeg havde lyst til at dele det på arbejdspladsen. Han havde fået det af vide af en bruger herinde, som havde læst nyheden.

Så du skal bare klø på - så vi kan se hvordan du ser ud når den tid (forhåbentligt snart!) kommer

Knus og kram

Det er nemlig lige netop dét jeg vil undgå! Især også fordi jeg er relativt ung (21), og derfor ikke orker på nuværende tidspunkt at skulle indgå i en masse forsvarstaler om, hvorfor min kæreste og jeg vil have børn nu. Generelt tror (håber) jeg, at folk modtager nyheden bedre, når jeg er gravid

Men øv hvor træls, at de fandt ud af det den vej!

Jeps, krydser fingre for, at det sker hurtigt! 

Anmeld

6. december 2010

Frøken J.

Astasmor skriver:

for mig er det lige meget. bare du selv kan acceptere det også jo.
jamen er du sød ved andre her inde og ærlig med dine svar og sådan er det ikke noget problem.

og krydser da lige fingre for at der komme flotte streger til dig snart da. det aldrig sjovt at gå og vente på noget man virkelig ønsker

Tak for det! Jeg krydser også alt. Har lige modtaget en baby body med posten i dag, fra en hjemmeside hvor man kunne få en gratis. Er godt nok stadig ikke gravid, men man kan lige så godt tage i mod gratis goder! Og så sider man her og kigger på dette lillebitte stykke tøj, og sukker dybt 

Anmeld

6. december 2010

ekzunz

Der er nogle som irriterer mig. Fx. en mandlig "fætter Guf" eller "EnRigtigFar" eller hvad de nu hed, som kun dukkede op i forbindelse med enkelte tråde. Det gør dem meget utroværdige og er bestemt ikke nogle som jeg ønsker at bruge tid på.

At du og fx. SeptemberBaby er så anonyme som i er, generer mig ikke. Jeg synes der kommer nogle fornuftige velovervejede svar og så stiller jeg egentligt ikke så mange krav Men det afhænger nok meget af min mavefornemmelse.

Omvendt forstår jeg så ikke dem som opretter en profil hvor brugernavnet er deres rigtige navn. Det synes jeg er lidt for offentligt. Jeg selv er blevet en lille smule mere anonym end da jeg først ankom, det skyldes at der åbenbart sidder mennesker og følger med, fx. fra ens arbejdsplads, som man (jeg) bestemt ikke ønsker skal vide alt hvad jeg skriver herinde.

Anmeld

6. december 2010

Muffinmus

Næ, mig generer det såmænd ikke, der skal være plads til folk der vil dele alt og dem der kun vil dele lidt:-)

Her skal være frit for alle dem der slker børn, har børn eller gerne vil have dem:-)

Det eneste er jo naturligvis vi har et par tilfælde af løgnere der misbruger forums , men det hører heldigvis til de mere sjældne tilfælde.

Og helt ærligt, lyver folk lidt om dere bolig eller indkomst eller lign er jeg ligeglad, det er når de store tunge løgne kommer ind jeg står af over for folk.

Anmeld

6. december 2010

NinaNymannMadsen

Secrets skriver:

Tak for det! Jeg krydser også alt. Har lige modtaget en baby body med posten i dag, fra en hjemmeside hvor man kunne få en gratis. Er godt nok stadig ikke gravid, men man kan lige så godt tage i mod gratis goder! Og så sider man her og kigger på dette lillebitte stykke tøj, og sukker dybt 

ja det kan man da hvertfald.. så er starten da med indsamling af tøj og sådan da begyndt jo.
man kan lige så godt starte når man ved hvad man ville... havde jeg også gjort.

Anmeld

6. december 2010

Isabella_mor

Secrets skriver:

Hey alle i søde kvindfolk!

Jeg ville bare spørge jer, om i føler, det er træls, når man er aktiv på forum som delvis anonym? Nu mener jeg fx som i mit tilfælde, hvor jeg hverken har billede på, fortæller mit navn eller noget særlig specifikt om mig selv?

Jeg har oplevet at i alle er rigtig søde og imødekommende, selvom man ikke kan se noget om mig, og har da allerede fået 'venner', men er bare nysgerrig!

Jeg glæder mig helt sindssygt overdrevet crazy meget til jeg bliver gravid, og kan vise jer, hvem jeg er. Men lige nu er der bare mennesker i min omgangskreds, som ikke behøver at vide, at vi planlægger baby. Mine studiekammerater vil nok også nemmere kunne acceptere nyheden "jeg er gravid" end "jeg planlægger graviditet". Men synes sku det er mega irriterende, for vil så gerne fortælle mere om hvem jeg er, og hvad mine planer er. Og om min kæreste.. Så ja. Kryds fingre for, at jeg snart bliver gravid, så kan i snart se hvem jeg er! Hehe.

Men alt i alt. Generer det jer, eller kan i leve med det?

det er ikke et problem for mig...

med mindre det er en person som skal sælge noget eller sådan noget i den stil så ville jeg nok tøve en kende før jeg bare overførte penge til en konto fra en bruger der var delvist anonym..

men når det er fordi at personen gerne vil være hemmelig lidt tid og bare mangler et sted hvor man kan dele tanker og stille spørgsmål osv, så er det jo ligemeget om man er 100% eller 50% anonym... 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.