Ser du det som et problem med delvis-anonyme brugere?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.047 visninger
45 svar
0 synes godt om
6. december 2010

Frøken J.

Hey alle i søde kvindfolk!

Jeg ville bare spørge jer, om i føler, det er træls, når man er aktiv på forum som delvis anonym? Nu mener jeg fx som i mit tilfælde, hvor jeg hverken har billede på, fortæller mit navn eller noget særlig specifikt om mig selv?

Jeg har oplevet at i alle er rigtig søde og imødekommende, selvom man ikke kan se noget om mig, og har da allerede fået 'venner', men er bare nysgerrig!

Jeg glæder mig helt sindssygt overdrevet crazy meget til jeg bliver gravid, og kan vise jer, hvem jeg er. Men lige nu er der bare mennesker i min omgangskreds, som ikke behøver at vide, at vi planlægger baby. Mine studiekammerater vil nok også nemmere kunne acceptere nyheden "jeg er gravid" end "jeg planlægger graviditet". Men synes sku det er mega irriterende, for vil så gerne fortælle mere om hvem jeg er, og hvad mine planer er. Og om min kæreste.. Så ja. Kryds fingre for, at jeg snart bliver gravid, så kan i snart se hvem jeg er! Hehe.

Men alt i alt. Generer det jer, eller kan i leve med det?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. december 2010

Kildebakken

Nej, det skal du have lov til. Og jeg fornemmer fra dine svar at du er sympatisk og svarer seriøst, det er klart det vigtigste for mig:-)

Anmeld

6. december 2010

Aves..

Secrets skriver:

Hey alle i søde kvindfolk!

Jeg ville bare spørge jer, om i føler, det er træls, når man er aktiv på forum som delvis anonym? Nu mener jeg fx som i mit tilfælde, hvor jeg hverken har billede på, fortæller mit navn eller noget særlig specifikt om mig selv?

Jeg har oplevet at i alle er rigtig søde og imødekommende, selvom man ikke kan se noget om mig, og har da allerede fået 'venner', men er bare nysgerrig!

Jeg glæder mig helt sindssygt overdrevet crazy meget til jeg bliver gravid, og kan vise jer, hvem jeg er. Men lige nu er der bare mennesker i min omgangskreds, som ikke behøver at vide, at vi planlægger baby. Mine studiekammerater vil nok også nemmere kunne acceptere nyheden "jeg er gravid" end "jeg planlægger graviditet". Men synes sku det er mega irriterende, for vil så gerne fortælle mere om hvem jeg er, og hvad mine planer er. Og om min kæreste.. Så ja. Kryds fingre for, at jeg snart bliver gravid, så kan i snart se hvem jeg er! Hehe.

Men alt i alt. Generer det jer, eller kan i leve med det?

Vi er vel alle anonyme og selvom nogle fortæller noget, så kan det jo være løgn det hele.

Jeg er ligeglad og jeg er også anonym, så meget som jeg kan være.

Anmeld

6. december 2010

Frøken J.

Jildes skriver:

Vi er vel alle anonyme og selvom nogle fortæller noget, så kan det jo være løgn det hele.

Jeg er ligeglad og jeg er også anonym, så meget som jeg kan være.

Joh, men det er vel lidt en pessimistisk holdning at have Man går vel ud fra, at de fleste af dem, der smider billeder og info på er ret ærlige.. Man kan jo også få fotogaranti

Anmeld

6. december 2010

Frøken J.

Kildebakken skriver:

Nej, det skal du have lov til. Og jeg fornemmer fra dine svar at du er sympatisk og svarer seriøst, det er klart det vigtigste for mig:-)

Tak, det var sødt sagt! Det er også vigtigt for mig. Jeg synes, det er forkert, hvis man vælger at være anonymiseret uden foto og info og så misbruger det. Det synes jeg er dårlig stil

Anmeld

6. december 2010

Mutti2

Det generer ikke mig.

Det er en af fordelene ved at være herinde. Man kan være lige så anonym som man selv ønsker det. Og så længe folk opfører sig ordentligt, er det vel lige meget.

Det skal dog lige siges, (uden at lyde overfladisk) at jeg hellere vil svare på indlæg ved folk jeg kan "se"

Dog svarer jeg som regel ved interessante indlæg..... billede eller ej

Knus

Anmeld

6. december 2010

Aves..

Secrets skriver:

Joh, men det er vel lidt en pessimistisk holdning at have Man går vel ud fra, at de fleste af dem, der smider billeder og info på er ret ærlige.. Man kan jo også få fotogaranti

Næ, jeg er som bare realistisk. Jeg tror ikke folk er fake, men jeg tager dem altså heller ike for andet end det er i en kunstig verden.

Anmeld

6. december 2010

Frk. Himmelblå

Er selv ret anonym, men skjuler ikke noget, hvis nogen spørger.

Er bare sådan lidt paranoid, når det kommer til personlige oplysninger på nettet... 

Vi er alle forskellige, og  jeg synes, det vigtigste er, at man er nogenlunde seriøs omkring sine svar og indlæg. Og bidrager til en god stemning på en god side.

Held og lykke med at blive gravid 

Anmeld

6. december 2010

Frøken J.

Milla-Victoria's mor skriver:

Det generer ikke mig.

Det er en af fordelene ved at være herinde. Man kan være lige så anonym som man selv ønsker det. Og så længe folk opfører sig ordentligt, er det vel lige meget.

Det skal dog lige siges, (uden at lyde overfladisk) at jeg hellere vil svare på indlæg ved folk jeg kan "se"

Dog svarer jeg som regel ved interessante indlæg..... billede eller ej

Knus

Det forstår jeg godt, og jeg føler mig også mest tryg, når jeg kan sætte ansigt på. Derfor glæder jeg mig også til åbent at kunne fortælle om mig. Det kan også være problematisk, når man læser en debat, hvor man kunne komme med et godt råd ved at relatere til sit eget liv, men så tænker: "Nårh nej, så er der for mange, der kan regne ud, hvem jeg er"!

Anmeld

6. december 2010

Ellim

Vi er venner herinde Syntes bestemt ikke at der er noget problem i at være anonym.. Meeeeen er lidt nysgerrig må jeg indrømme

Men det er nok fordi at vi deltager i mange af de samme debater osv.. Og selvf også fordi du virker som en sød pige! Men jeg skal nok klare den!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.