Ser du det som et problem med delvis-anonyme brugere?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. december 2010

Mumto3

Jeg er selv anonym og jeg har det fint med at andre også er det. Hvis der var 'vis hvem du er'-tvang så var jeg her ikke!

Jeg er blandt andet censor, og jeg gider ikke at de studerende googler mig og finder frem til denne side, eller endnu værre hvis der er nogen studerende der er her inde, har jeg intet behov for at vide hvem de er, eller de ved hvem jeg er!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. december 2010

Giraffen

Secrets skriver:

Tak, det var sødt sagt! Det er også vigtigt for mig. Jeg synes, det er forkert, hvis man vælger at være anonymiseret uden foto og info og så misbruger det. Det synes jeg er dårlig stil

Jeg har prøvet at finde en mellemej ved at skrive lidt om mig selv og ha et billede og ellers bare fortælle ærligt og åbent. SÅ jeg har vel en slags "personlighed" herinde selvom den ikke er sat sammen med et rigtig ansigt (endnu - er i samme situation som dig med projekt baby om hjørnet (dog først om et års tid for mit vedkommende)) Men man har jo stadig noget personlighed - kan fx godt huske dit navn, så helt anonym er du nok ikke

Anmeld

6. december 2010

Dansker i England

Secrets skriver:

Hey alle i søde kvindfolk!

Jeg ville bare spørge jer, om i føler, det er træls, når man er aktiv på forum som delvis anonym? Nu mener jeg fx som i mit tilfælde, hvor jeg hverken har billede på, fortæller mit navn eller noget særlig specifikt om mig selv?

Jeg har oplevet at i alle er rigtig søde og imødekommende, selvom man ikke kan se noget om mig, og har da allerede fået 'venner', men er bare nysgerrig!

Jeg glæder mig helt sindssygt overdrevet crazy meget til jeg bliver gravid, og kan vise jer, hvem jeg er. Men lige nu er der bare mennesker i min omgangskreds, som ikke behøver at vide, at vi planlægger baby. Mine studiekammerater vil nok også nemmere kunne acceptere nyheden "jeg er gravid" end "jeg planlægger graviditet". Men synes sku det er mega irriterende, for vil så gerne fortælle mere om hvem jeg er, og hvad mine planer er. Og om min kæreste.. Så ja. Kryds fingre for, at jeg snart bliver gravid, så kan i snart se hvem jeg er! Hehe.

Men alt i alt. Generer det jer, eller kan i leve med det?

Jeg er også 100% anonym herinde, og det bliver jeg ved med at være, da jeg her kan få lov til at fortælle om ting, min familie og venner ikke skal vide - såsom sandheden om min datter.

Jeg har valgt at have billedgaranti netop fordi, jeg er så anonym, så folk kan se, at jeg i det mindste er reel (og hvis Henrik ville, kunne han også tjekke min ip-adresse og se, at jeg bor i England)

Men mig generer det ikke, at andre er anonyme, men jeg bruger til gengæld heller ikke denne side til at få venner eller lignende

Anmeld

6. december 2010

LR85

Nææ, det genere mig ikke spor.

Synes ikke et billed siger så meget om dig. Lægger meget mere mærke til dit/folks indlæg, og på den måde kan gøre mig et indtryk a folks personlighed.

Anmeld

6. december 2010

Marco2

Næh, egentligt ikke. 

Er selv ret anonym, og det skal man vel ha' lov til.

Men synes ofte et profilbillede kan hjælpe til at huske personen. Men stadig anonymt som eksempel en blomst, en masse mandariner, en tegneseriefigur eller lign. Det hjælper ihvertfald mig til at huske profilen bedre, hvis ikke navnet har sat sig fast If you get my point?

AG

Anmeld

6. december 2010

foto på lærred

Nej jeg synes det er helt lige meget. Hvis folk gerne vil være anonyme, så er det helt op til dem. Det er forståeligt, i denne tid hvor alt kan googles. Jeg svare altid på spørgsmål eller indlæg som jeg føler jeg kan bidrage til. Og så er det ligemeget om det er en med eller uden billede.

Anmeld

6. december 2010

Pige2009

Secrets skriver:

Jeg ville bare spørge jer, om i føler, det er træls, når man er aktiv på forum som delvis anonym? Nu mener jeg fx som i mit tilfælde, hvor jeg hverken har billede på, fortæller mit navn eller noget særlig specifikt om mig selv?

Jeg har oplevet at i alle er rigtig søde og imødekommende, selvom man ikke kan se noget om mig, og har da allerede fået 'venner', men er bare nysgerrig!

Jeg glæder mig helt sindssygt overdrevet crazy meget til jeg bliver gravid, og kan vise jer, hvem jeg er. Men lige nu er der bare mennesker i min omgangskreds, som ikke behøver at vide, at vi planlægger baby. Mine studiekammerater vil nok også nemmere kunne acceptere nyheden "jeg er gravid" end "jeg planlægger graviditet". Men synes sku det er mega irriterende, for vil så gerne fortælle mere om hvem jeg er, og hvad mine planer er. Og om min kæreste.. Så ja. Kryds fingre for, at jeg snart bliver gravid, så kan i snart se hvem jeg er! Hehe.

Jeg tænker ikke som sådan over det Alle er velkomne...

Anmeld

6. december 2010

bagger26

Jeg syntes det er helt fint folk kan være så anonyme som de har lyst til, kan godt forstå man ikke har brug for at kunne blive genkendt osv..

Det eneste "problem" jeg har med det er, at jeg ikke kan huske alle jer ano-folk fra hinanden, altså jer der bare har babys standart profilbillede. Jeg er en klovn til navne, og specielt herinde hvor der er så mange, så husker jeg folks profilbilleder. Om det er et billede af dem selv, eller noget helt andet er lige meget, bare jeg har et billede at huske. Så dem der ikke har noget billede kan jeg ikke huske fra gang til gang desværre, eller hvis folk skifter profilbilleder, så "glemmer" jeg dem for det meste også..

Anmeld

6. december 2010

dorthemus

Secrets skriver:

Det generer ikke mig for der kan være mange grunde til, at gemme sin identitet lidt...som f.eks. hvis man prøver at blive gravid og ikke vil ud med det i forhold til venner og familie endnu.

Men ellers går jeg som regel uden om de anonyme indlæg...som ofte irriterer mig grænseløst. Men det er en HELT anden snak

Anmeld

6. december 2010

Magsen

Ellim skriver:

Vi er venner herinde Syntes bestemt ikke at der er noget problem i at være anonym.. Meeeeen er lidt nysgerrig må jeg indrømme

Men det er nok fordi at vi deltager i mange af de samme debater osv.. Og selvf også fordi du virker som en sød pige! Men jeg skal nok klare den!

du skrev det jeg tænkte, helt præcist

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.