Forudbestemmelse af kønnet...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. december 2010

Anonym trådstarter

SussieThyssen skriver:

Det kan så vidt vides godt lade sig gøre ved sædcellesortering, men man gør det ikke her i landet. Kina måske eller Indien, men bestemt ikke her i landet.
Det er jo heller ikke "fagre nye verden" vi skal ind i, vel?
Så det er nok meget godt, at man ikke giver sig af med den slags.
Men I kan selv gøre lidt for at fremme mulighden for en pige, dog uden garanti.
Det er sådan, at pigesædceller lever længere end drenge-ditto.
Så hvis I dyrker sex ca. hver 3. dag, skulle I forøge chancen for at de fleste drengesædceller når at gå til i forhold til pigesædcellerne inden de når op til ægget. Men som sagt...man kan ikke garantere noget.
Og så kan man vel også sige, at kønnet er jo ligegyldigt...bare barnet bliver velskabt, så kan man vel ikke ønske sig mere.

Kærligst
Sussie

Tak for responsen Sussie

Tror min mand vil elske dit forslag, så det er hermed noteret

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. december 2010

SussieThyssen

Anonym skriver:

Tak for responsen - rart at der er nogle som kan se muntert på dette emne, nu hvor andre tydeligvis er på nippet til at lynche mig for mine tanker

Synes nu ikke her er nogen lynchstemning vense.
Folk giver rent faktisk udtryk for deres mening, på en meget pæn måde i forhold til hvad man før har oplevet herinde.
Så sænk du bare paraderne lidt.
Og endelig, du kan ikke undgå at man også lader den personlige mening skinne lidt igennem ved et så følsomt emne.
Men du har jo egentligt også fået svar fra flere forskeligge inkl mig.

Anmeld

6. december 2010

SiLiMiMa

Anonym skriver:

Tak for responsen - rart at der er nogle som kan se muntert på dette emne, nu hvor andre tydeligvis er på nippet til at lynche mig for mine tanker

ja, det er trist, man ikke må lufte sine tanker.......

men jeg kan da mærke, at det hos dig er et ØNSKE og at du godt ved at ønsker ikke altid blir opfyldt og så vil en lille dreng være lige så elsket er jeg sikker på

nok om det

Anmeld

6. december 2010

SussieThyssen

Anonym skriver:

Tak for responsen Sussie

Tror min mand vil elske dit forslag, så det er hermed noteret

Hehe...det var så lidt.

Anmeld

6. december 2010

Anonym trådstarter

Heise skriver:

ja, det er trist, man ikke må lufte sine tanker.......

men jeg kan da mærke, at det hos dig er et ØNSKE og at du godt ved at ønsker ikke altid blir opfyldt og så vil en lille dreng være lige så elsket er jeg sikker på

nok om det

Tak Heise for de opmuntrende ord  Ja, det er et ønske, og nogle gange bliver de jo opfyldt, og andre gange gør de ikke

Men nok om det, jeg trækker mig fra debatten nu

Anmeld

6. december 2010

Sofia

I Danmark er det ulovligt at "lave" et bestemt køn. Det er kun tilladt, hvis det skyldes en bestemt arvelig sygdom, fx blødersygdommen som rammer drengebørn!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.