foto.com arg!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. december 2010

Alberts/

Karo skriver:

Jeg har lige idag modtaget 20 stk foldede julekort fra dem. På samtlige julekort er folden lagt forkert og jeg står derfor med 20 stk skæve julekort

Jeg har skrevet til dem og regner bestemt med at de sende mig 20 nye lige julekort.

ej hvor træls, det ikk iorden, lorte firma

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. december 2010

Malthes mor

Her er jeg også færdig med foto.com. Sidste år i julegave ville minmand og jeg give vores gamle oldemor en billedbog af hendes to oldebørn. Men men men den kom i midten af januar Og komme i kontakt med foto.com var totalt umuligt. Vi forsøgte rigtig mange gange via mail og endelig langt om længe var der en der reagerede. For blot at fortælle os, at vi kunne få vores penge retur, ved at ødelægge bogen (når vi engang fik den) og sende billeder af det til dem! Aaaaaaaaaaarg. Så fremover har jeg bestilt mine billeder via Føtex. De er pålidelige.

Anmeld

7. december 2010

Alberts/

Malthes mor skriver:

Her er jeg også færdig med foto.com. Sidste år i julegave ville minmand og jeg give vores gamle oldemor en billedbog af hendes to oldebørn. Men men men den kom i midten af januar Og komme i kontakt med foto.com var totalt umuligt. Vi forsøgte rigtig mange gange via mail og endelig langt om længe var der en der reagerede. For blot at fortælle os, at vi kunne få vores penge retur, ved at ødelægge bogen (når vi engang fik den) og sende billeder af det til dem! Aaaaaaaaaaarg. Så fremover har jeg bestilt mine billeder via Føtex. De er pålidelige.

ja det er noget mærkeligt noget de har med at skulle ødelægge tingene, og så skulle sende billede,

de har skrevet til mig at de sender en ny ordre til mig,    men men men hvor er mine billeder, for hende fra kbh har dem ikke, så de er landt ved vildt fremmede mennesker

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.