foto.com arg!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. december 2010

Alberts/

281210 skriver:

Ej, hvor træls. Kan godt følge dig, jeg ville delme også blive sur hvis jeg fik en andens ting og de så havde givet mit til en anden.

Håber du finder ud af noget og får dine billeder.

håber jeg også, er er ikke andre som skal have billeder af min babyalbert

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. december 2010

Dinna88

Alberts/ skriver:

nej de sriver der inde man un kan kontakte dem på mail, men kan ikke finde en mail som sådan

Jamen, hvad gør du med de ting du har fået? Sagen ender jo ikke her, du skal da nok få dine ting. Du må kigge ekstra efter den mail på dem

Anmeld

6. december 2010

Alberts/

StephanieJ skriver:

Ja så godt lige at man skal kontakte dem igennem en "mail" formular
Det virker da sådan lidt hmmm, at man ikke kan kontakte dem på andre måder. Har nemlig lige prøvet at krak'e dem, og der kommer der også kun adresse frem.

Håber virkelig de giver dig et svar og du får dine billeder!!

der er ikke en direkte mail så vidt jeg kan se , men arg manner

Anmeld

6. december 2010

Alberts/

Dinna88 skriver:

Jamen, hvad gør du med de ting du har fået? Sagen ender jo ikke her, du skal da nok få dine ting. Du må kigge ekstra efter den mail på dem

regner med at sende den tilbage til foto.com, og håber det er hende der fra KBH som har mine så sender hun også dem der ind,

Anmeld

6. december 2010

Malthesmoar

Alberts/ skriver:

jeg havde bestilt 2 svævebilleder med 4 billeder på hver,

og tror i så ikke jeg modtager en andens ting, og hun er endda fra kbh og hedder noget helt andet end mig,   arg hvor filan er mine ting så henne, så er der en eller anden fremmede som har billeder af min lille babydreng,

Nøj jeg er sur,

og de har ikke et nummer man kan ringe på, ihhhhh  nøj manner, de er anden gang det her sker,,, er færdig med foto.com

sorry en sur tråd, men er så sur s¨å sur så sur

argh var liiige ved at bestille derinde igår, tør jeg da ikke så!?

Anmeld

6. december 2010

Alberts/

har lige modtaget en tilbagemelding på den besked jeg sendte til dem, og der står at de kontakter mig hurtigst mulig,    håber det er snart

Anmeld

6. december 2010

Alberts/

Malthesmoar skriver:

argh var liiige ved at bestille derinde igår, tør jeg da ikke så!?

jeg ville syntes det er en dårlig ide, for det ike første gang det her er sket

Anmeld

6. december 2010

Pia.

mon ikke de billeder som tilhøre en anden fra KBH - har fået dine billeder... de er sikkert pakket og sendt afsted samtidig... er der nogen oplysninger på hende ?

Håber du får dine billeder og det hele går i orden...

Anmeld

6. december 2010

Alberts/

Pia. skriver:

mon ikke de billeder som tilhøre en anden fra KBH - har fået dine billeder... de er sikkert pakket og sendt afsted samtidig... er der nogen oplysninger på hende ?

Håber du får dine billeder og det hele går i orden...

har ringet til hende og sagt jeg har modtaget hendes, men hun er på arbejde så hun ved ikke om hun har mit endnu

Anmeld

6. december 2010

A.

ej hvor træls bruger altid foto.com og har aldrig haft problemer med dem..kan godt forstår atdu er sur men de er kun mennesker

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.