foto.com arg!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.379 visninger
42 svar
0 synes godt om
6. december 2010

Alberts/

jeg havde bestilt 2 svævebilleder med 4 billeder på hver,

og tror i så ikke jeg modtager en andens ting, og hun er endda fra kbh og hedder noget helt andet end mig,   arg hvor filan er mine ting så henne, så er der en eller anden fremmede som har billeder af min lille babydreng,

Nøj jeg er sur,

og de har ikke et nummer man kan ringe på, ihhhhh  nøj manner, de er anden gang det her sker,,, er færdig med foto.com

sorry en sur tråd, men er så sur s¨å sur så sur

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. december 2010

LinLin

Ej hvor træls! Det ville jeg også blive sur over

Anmeld

6. december 2010

Steph_Laurits

Ej hvor træls!
Kan du ikke kontakte hende damen og høre om hun så har dit? Og så lige sige at du har fået hendes??

Men har de ikke en mail du kan skrive på?

Håber du får dine billeder snart

Anmeld

6. december 2010

Dinna88

Det lyder træls! Du må da kunne sende dem en mail hvis ikke de har et nummer du kan ringe til?

Anmeld

6. december 2010

Benjamins'mor

Ej, hvor træls. Kan godt følge dig, jeg ville delme også blive sur hvis jeg fik en andens ting og de så havde givet mit til en anden.

Håber du finder ud af noget og får dine billeder.

Anmeld

6. december 2010

Nemesis

Er også færdig med foto.com! Det kan åbenbart også blive for billigt.

:-) Sisse

Anmeld

6. december 2010

Alberts/

StephanieJ skriver:

Ej hvor træls!
Kan du ikke kontakte hende damen og høre om hun så har dit? Og så lige sige at du har fået hendes??

Men har de ikke en mail du kan skrive på?

Håber du får dine billeder snart

altså kan ikke finde en mail som sådan men har skrevet et sted der inde som jeg tror og håber de modtager,

har riget til hende og  sagt jeg har hendes, men hun er på arbejde vist nok så hun ved ikke om hhun har fået mit

Anmeld

6. december 2010

Alberts/

Dinna88 skriver:

Det lyder træls! Du må da kunne sende dem en mail hvis ikke de har et nummer du kan ringe til?

nej de sriver der inde man un kan kontakte dem på mail, men kan ikke finde en mail som sådan

Anmeld

6. december 2010

Alberts/

ladydan1 skriver:

Er også færdig med foto.com! Det kan åbenbart også blive for billigt.

:-) Sisse

ja nøj hvor er jeg rasende, sidste gang var det heldigvis en anden i min by som modtog min bestilling og jeg modtog hendes, men ihhh

Anmeld

6. december 2010

Steph_Laurits

Alberts/ skriver:

altså kan ikke finde en mail som sådan men har skrevet et sted der inde som jeg tror og håber de modtager,

har riget til hende og  sagt jeg har hendes, men hun er på arbejde vist nok så hun ved ikke om hhun har fået mit

Ja så godt lige at man skal kontakte dem igennem en "mail" formular
Det virker da sådan lidt hmmm, at man ikke kan kontakte dem på andre måder. Har nemlig lige prøvet at krak'e dem, og der kommer der også kun adresse frem.

Håber virkelig de giver dig et svar og du får dine billeder!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.